Hotel Pongauerhof

Hotel Pongauerhof
9,1

• Ligging t.o.v. pistes9,0

12 reviews over Hotel Pongauerhof in het Nederlands

Heerlijk hotel, prima locatie.

Fam. Groen
12-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn begin maart 2017 een week in hotel Pongauerhof geweest voor de wintersport.

Een heerlijk hotel. Echte Oostenrijkse sfeer en gezelligheid met vriendelijk personeel.

Hotel bood ons alles wat we nodig hadden. Zeer uitgebreid ontbijt, prima wellness, schone kamers, lekkere bedden.

Ligging van het hotel is zeer goed, in het 'centrum' van Flachau. Vlakbij de skiliften en voor de deur stopt een skibus (eigenlijk niet nodig, want de lift is ook lopend goed te bereiken). Op steenworp afstand voldoende leuke restaurants, kroegjes en winkeltjes. Kortom... een echte aanrader!

Oude reviews (archief)

Super hotel

Jan Gademan
31-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

We waren met hele groep, kamers waren goed en ruim. Ontbijtbuffet was ook goed en genoeg. Personeel zeer vriendelijk, ook de eigenaar was zeer behulpzaam ook met het uitleggen van dagtochten. Zeer zeker een aanrader. En wij gaan zeker nog eens terug.

Goed hotel

GL
20-9-2016

Wij verbleven hier één nacht op doorreis naar Istrie. Ideaal gelegen , 5 minuten van de A8 snelweg , in het centrum van Flachau. Vriendelijk personeel en uitbaters ! Kamers proper en ruim. Ontbijt uitgebreid en lekker !

zeer goed

PK
5-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

vriendelijke en behulpzame eigenaren. Ruime "Oostenrijkse" kamers en goed ontbijt.

Wij hadden de 2 dag goed weer dus was het heerlijk bij het zwembad voor de kinderen ook nog een grote trampoline en tafeltennistafel. Was super voor onze 3 dagen om vervolgens naar italie door te reizen.

Zeer goed overnachtingshotel

Fam. van Gorp
23-8-2013

Gunstig gelegen op rit naar Kr5oatie. Zeer vriendelijke eigenaar. Erg behulpzaam. Schappelijke prijzen

Leuk hotel op doorreis of voor langer

fam. jonkman
5-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Algemene indruk is goed verzorgd hotel.

Uitzicht is mooi over de bergen, in de omgeving is ook zomers veel te doen.

In het centrum van Flachau gelegen.

Het personeel en eigenaren zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam, we mochten bij aankomst 7.00u gelijk in de kamer ( er was toevallig plaats ) en ook mochten we aanschuiven bij het ontbijt, echt een warme

ontvangst !!!!

We hadden het idee dat de kamers recentelijk gerenoveert waren alles zag er keurig verzorgt uit..

Bij 35 graden nog even een duik in het heerlijke koele zwembad gedaan na het wandelen en spelen/zwemmen op de Gravenberg in Wagrain ( 5 min per auto ).

Personeel en eigenaar ook zeer vriendelijk tegen de kinderen 3 - 4 -en 8 jaar.

Echt een aanrader !!!!

Fam. Jonkman / Stammis

Perfect hotel!

D. van Kempen
6-1-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het Pongauerhof Hotel geeft een zeer verzorgde en nette indruk. Alles is goed bijgehouden en ziet er verzorgd uit. De ontvangst was zeer hartelijk en warm. Eigenaar en eigenaresse zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. In de kelder kunnen de skischoenen verwarmd worden opgehangen en ook de ski's en stokken hangen keurig aan de wand.

De kamers worden iedere dag keurig schoongemaakt en fris gehouden. Zoals overal in Oostenrijk is alles (erg) warm gestookt, maar de frisse buitenlucht heeft dit zo verholpen.

Bediening is uiterst behulpzaam en vriendelijk (en in voor een geintje).

Avondeten is prima en meer dan voldoende en ziet er verzorgd uit. De rode Oostenrijkse huiswijn is een aanrader!

Voor het ontbijtbuffet is ook een zeer ruime keuze uit beleg, brood etc.

Met de bus naar de skiliften is easy. 25m lopen vanaf de bushaltes (tegenover elkaar in de straat). Dan 4 minuten naar de AchterJet of StarJet1. Naar Zauchensee is dezelfde bushalte. Dit reisje duurt ongeveer 10min.

• Ligging t.o.v. pistes7

Net al te luxe hotel maar wel prima verzorgt. Zeer aardige hoteleigenaar en goed personeel. Prijs/kwaliteit = meer dan prima. In Flachau zelf valt niet zoveel teveel beleven, daarentegen is de apres-ski bar Hoffstaddl zeer gezellig. Pistes zijn zeer mooi, lekker breed en goed geprepareerd.

Aardige mensen, lieve meiden bediening

flodder
2-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9

Aardige mensen, lieve meiden bediening. schoon overal dichtbij jammer dat er geen binnenzwembad is. Goed Hotel
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een niet te groot prima hotel met uitstekend ontbijt en diner. Bediening laat soms steekje vallen, maar heeft zijn charme. Niet te zakelijk. Vriendelijke ontvangst van eigenaar. Iets gedateerde inrichting van de kamers, m.n. douche. Wel verzorgd. Leuk en afwisselend skigebied, prima voor een week skien. In het dorp is echt voldoende te doen! Even voorbereiden op flachau.at

We hebben een aantal aanbieders voor Pongauerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pongauerhof in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pongauerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Pongauerhof scoort een 9.06 uit 10 op basis van 14 reviews.