Hotel Pongauerhof

16 reviews over Hotel Pongauerhof

• 2019
    8Jesper van de Laak18-02-2019

Erg goed

Warm en keurig hotel. Prima eten en kamers.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9Tuinstra14-02-2019

voor herhaling vatbaar

Heel fijn hotel, zeer aardig personeel en heerlijk eten! Een paar kleine minpuntjes, kleine douche en vloerbedekking in de kamer, een aantal meer ligbedden bij de sauna zou ook wenselijk zijn.

Gereisd met partner in februari 2019

• Oude reviews

9Fam. Groen12-03-2017

Heerlijk hotel, prima locatie.

We zijn begin maart 2017 een week in hotel Pongauerhof geweest voor de wintersport. Een heerlijk hotel. Echte Oostenrijkse sfeer en gezelligheid met vriendelijk personeel. Hotel bood ons alles wat we nodig hadden. Zeer uitgebreid ontbijt, prima wellness, schone kamers, lekkere bedden. Ligging van het hotel is zeer goed, in het 'centrum' van Flachau. Vlakbij de skiliften en voor de deur stopt een skibus (eigenlijk niet nodig, want de lift is ook lopend goed te bereiken). Op steenworp afstand voldoende leuke restaurants, kroegjes en winkeltjes. Kortom... een echte aanrader!

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2017

• 9Jan Gademan31-10-2016

Super hotel

We waren met hele groep, kamers waren goed en ruim. Ontbijtbuffet was ook goed en genoeg. Personeel zeer vriendelijk, ook de eigenaar was zeer behulpzaam ook met het uitleggen van dagtochten. Zeer zeker een aanrader. En wij gaan zeker nog eens terug.

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 8GL20-09-2016

Goed hotel

Wij verbleven hier één nacht op doorreis naar Istrie. Ideaal gelegen , 5 minuten van de A8 snelweg , in het centrum van Flachau. Vriendelijk personeel en uitbaters ! Kamers proper en ruim. Ontbijt uitgebreid en lekker !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 10PK05-08-2016

zeer goed

vriendelijke en behulpzame eigenaren. Ruime "Oostenrijkse" kamers en goed ontbijt. Wij hadden de 2 dag goed weer dus was het heerlijk bij het zwembad voor de kinderen ook nog een grote trampoline en tafeltennistafel. Was super voor onze 3 dagen om vervolgens naar italie door te reizen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 9Fam. van Gorp23-08-2013

Zeer goed overnachtingshotel

Gunstig gelegen op rit naar Kr5oatie. Zeer vriendelijke eigenaar. Erg behulpzaam. Schappelijke prijzen

Gereisd met vrienden in augustus 2013

• 9fam. jonkman05-08-2013

Leuk hotel op doorreis of voor langer

Algemene indruk is goed verzorgd hotel. Uitzicht is mooi over de bergen, in de omgeving is ook zomers veel te doen. In het centrum van Flachau gelegen. Het personeel en eigenaren zijn zeer klantvriendelijk en behulpzaam, we mochten bij aankomst 7.00u gelijk in de kamer ( er was toevallig plaats ) en ook mochten we aanschuiven bij het ontbijt, echt een warme ontvangst !!!! We hadden het idee dat de kamers recentelijk gerenoveert waren alles zag er keurig verzorgt uit.. Bij 35 graden nog even een duik in het heerlijke koele zwembad gedaan na het wandelen en spelen/zwemmen op de Gravenberg in Wagrain ( 5 min per auto ). Personeel en eigenaar ook zeer vriendelijk tegen de kinderen 3 - 4 -en 8 jaar. Echt een aanrader !!!!

Fam. Jonkman / Stammis

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2013

• 10D. van Kempen06-01-2013

Perfect hotel!

Het Pongauerhof Hotel geeft een zeer verzorgde en nette indruk. Alles is goed bijgehouden en ziet er verzorgd uit. De ontvangst was zeer hartelijk en warm. Eigenaar en eigenaresse zijn uiterst vriendelijk en behulpzaam. In de kelder kunnen de skischoenen verwarmd worden opgehangen en ook de ski's en stokken hangen keurig aan de wand. De kamers worden iedere dag keurig schoongemaakt en fris gehouden. Zoals overal in Oostenrijk is alles (erg) warm gestookt, maar de frisse buitenlucht heeft dit zo verholpen.

Bediening is uiterst behulpzaam en vriendelijk (en in voor een geintje).

Avondeten is prima en meer dan voldoende en ziet er verzorgd uit. De rode Oostenrijkse huiswijn is een aanrader! Voor het ontbijtbuffet is ook een zeer ruime keuze uit beleg, brood etc.

Met de bus naar de skiliften is easy. 25m lopen vanaf de bushaltes (tegenover elkaar in de straat). Dan 4 minuten naar de AchterJet of StarJet1. Naar Zauchensee is dezelfde bushalte. Dit reisje duurt ongeveer 10min.

Gereisd met vrienden in december 2012

• 9pozie23-03-2008

Net al te luxe hotel maar wel prima verzorgt. Zeer aardige hoteleigenaar en goed personeel. Prijs/kwaliteit = meer dan prima. In Flachau zelf valt niet zoveel teveel beleven, daarentegen is de apres-ski bar Hoffstaddl zeer gezellig. Pistes zijn zeer mooi, lekker breed en goed geprepareerd.

• 7Ligging t.o.v. pistes

• Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenLunchpakketten

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieExpress check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Terras, Tuin
  • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages