Appartement Phantasia

15 reviews over Appartement Phantasia

• 2018
    8Rob Snijders12-02-2018

Een aanrader!

Prima appartement met dito voorzieningen! Lekker centraal gelegen en alles op loop afstand.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

10Angelique de Jong09-08-2015

Top appartement!!

Een fantastisch luxe appartement van alle gemakken voorzien. Wij hadden een 6 tot 8 persoons appartement (B) met 2 volwassenen en 2 kinderen, echt ruim!! Mooi uitzicht op de bergen vanuit alle appartementen!! Perfecte ligging: bakker, supermarkt, restaurants, gondel, alles op 5 minuten wandelen. Eigenaars José en Simon zijn super aardig en erg behulpzaam!! Een echte aanrader!! In de omgeving en ook in Flachau zelf is erg veel te doen voor groot en klein! Zeker Voor herhaling vatbaar!! Top week gehad!!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 8Mathijs08-02-2015

Fijn appartement

Mooi appartement, goede ligging, 100 meter bakkertje, grote speeltuin voor de deur, en 5 min tot de lift, gratis skilocker bij de lift! Aardige eigenaresse die meedenkt en je helpt! Fijne sauna en ideale speelkamer voor kinderen. Wij hadden met 8 volwassen en 2 kinderen een A en C appartement. Dit vonde wij te klein en druk voor grote groep. Verder aanrader!

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 10John & Karin18-07-2014

Fantastische vakantie gehad!

Wij hebben onze zomervakantie doorgebracht in Phantasia Flachau. Het was echt een topvakantie. Het appartementencomplex is modern en ruim en heeft een perfecte ligging. Vanuit alle appartementen heb je een mooi uitzicht op de bergen. Je bent binnen 5 minuten lopen in de hoofdstraat met alle restaurantjes, cafeetjes, supermarkten en winkels. Ook de liften zijn maar 5 minuten lopen. Je kunt in de directe omgeving mountainbiken, fietsen en mooie wandelingen maken. Mountainbikes (elektrische en gewone) kun je huren bij de sport2000 winkel, op 200 meter van het complex, waar Simon werkt . De man van de eigenaresse van Phantasia. Jose en Simon zijn onwijs lieve mensen en erg behulpzaam.
    Prijs/kwaliteit is perfect. Direct voor het complex bevindt zich een speeltuin, dus ideaal voor gezinnen met kinderen.

Gereisd met partner in juli 2014

• 10Fam. Mol31-08-2013

Super appartement!

Geweldig appartement! Heerlijk een week wintersport gehad en nu al gereserveerd voor komend seizoen. Inrichting is netjes en zeer ruim, grote slaapkamers! Echt een aanrader.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 9ah van delden27-01-2013

absoluut de beste!!!

Modern ingericht appartement. Geheel compleet! Het ontbreek echt aan niets. Ruim voldoende linnengoed.Keukeninventaris compleet. Zeer schoon Voor de kleintjes is er ook nog een speelkelder met heel veel materiaal. Een plezier om hier te zijn. Goede Semmelservice. José en Simon doen er alles aan om het je goed naar de zin te maken.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2013

• 10johnnytigelaar31-03-2012

Super appartement!!!!

Wij hebben afgelopen week hier een super vakantie gehad, het ontbrak ons aan niks. Gastvrouw José dacht zelfs mee met onze pasgeboren dochter, zij zorgde ervoor dat er een ledikantje, een wippertje klaar stond in het appartement zodat wij dat niet mee hoefden te nemen. José en haar man zijn zeer gastvrij en niks is te veel. Grote slaapkamers en moderne badkamers.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

• 10Van Heun01-01-2012

Super goed appartement en service

Voor het 5e jaar in Phantasia geweest. En nog steeds is het de geweldigste plek om te skieen en te ontspannen. Appartementen met een mooi uitzicht op de piste. Restaurants, winkels en apres ski, alles is op max. 5 min. loopafstand. Voor de kinderen is de speeltuin tegenover top. Ook 's winters in de sneeuw, kunnen ze er heerlijk ravotten. En anders is er binnen de speelkelder. De 2 ruime slaapkamers hebben een eigen luxe douche. Keuken voorzien van vaatwasser, oven, magnetron,enzz. Grote tv en 1 op de slaapkamer. Jose, Simon en hun kids Jan en Robi, doen er alles aan om het je naar de zin te maken. We kijken nu alweer uit naar de volgende vakantie!!!!! Misschien deze zomer nog wel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2011

• 9Jeroen21-12-2009

Perfecte service en accomodatie

Appartementen zijn schitterend, ruim en met fraai balkon met mooi uitzicht. IDe 6-pers. appartementen zijn ideaal voor gezin met kleine kinderen en Opa&Oma erbij. Gelegen aan speeltuintje voor de kinderen, leuke kinderspeelruimte in complex aanwezig. Sauna aanwezig en voor gastvrouw José is niets teveel ! Erg goede prijs/kwaliteitverhouding. Vanuit appartement loop je door speeltuintje zo naar hoofdstraat, 5 min. lopen naar skilift Starjet en apres-ski (Hofstadl). Flachau is lekker makkelijk bereikbaar, meteen na afslag snelweg. Skigebied leuk en perfect met kinderen. Voor echt gevorderde skiiers wellicht net te weinig uitdagend, echter leuk voor de gewone skiieer. Gezelligheid en apres-ski maakt ook veel goed. Weinig Russen (tegenwoordig ook een pré).

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

• 10Eveliene09-09-2009

Zo moet vakantie zijn!

Wij hebben net voor het derde jaar geboekt voor Phantasia! Wat een geweldig appartement, niet duur, direct te boeken en een super service. Alles is splinternieuw en heel schoon. Bedden slapen heerlijk, uitzicht is perfect en de ligging is grandioos. Alle luxe binnen handbereik. Wij zijn hier al twee keer geweest met een groep vrienden. Flachau zelf bied genoeg restaurants en Apres ski mogelijkheden. Binnen 5 minuten lopen zit je in de dorpsstraat of bij de skiliften. Jose is Nederlands en runt het complex samen met haar Simon. Hele lieve mensen. Ik zeg; doen! Beter vind je niet ;)

Gereisd met vrienden in september 2009

1 tip over Appartement Phantasia

• Mathijs, 08-02-2015 Rapporteren

Rodelen bij sattelbauer! Lekker eerst daar eten en in donker naar beneden rodelen!

0 vragen over Appartement Phantasia

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Eigen Balkon, Terras
    • TemperatuurregelingCentrale Verwarming, Ventilator
    • KeukenKeuken
    • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Geurensauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenOverdekte parkeerplaatsen, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hardlooppaden, Hiken