Appartement Oberreiter

Met jonge kinderen

Lucas
24-6-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Veel ruimte en het personeel was erg gastvrij

erg gastvrij

Suzanne
17-9-2016

Hele aardige en gastvrije eigenaren. Mooi uitzicht vanaf balkon. Zwembadje en trampoline voor de kinderen. Schoon, net en compleet appartement.

Fantastisch! super schoon en netjes, aanrader

Maartje Renes
17-3-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

De afstand tot de skibushalte is nog geen 5 minuten lopen en de bus brengt je in 5 minuten naar de piste. Ideaal als je met het vliegtuig en transfer gekomen bent . Op loop afstand (enkele minuten) zijn er voldoende eetgelegenheden.

's Morgens staat er in de eetzaal een heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet klaar.

Gabi de eigenaresse, is een zeer vriendelijke en behulpzame vrouw.

Mooi appartement

Rijnsburger
17-7-2015

W (gezin met 2 kinderen, 0 en 4 jaar oud) hebben een week gelogeerd in dit appartement 2 op de 1e etage. Appartement bestond uit 2 slaapkamers, badkamer en woonkeuken. Badkamer was gloednieuw. 2 slaapkamers groot genoeg, maar met een camping bedje (wat hier beschikbaar is) aan de kleine kant. Woonkeuken is erg klein. Keukenblokje met 2 elektrische kookplaten. Geen bank waar je 's avonds lekker op kunt zitten.

Tuin is erg groot. Mooi zwembad, trampoline schommel en er zijn genoeg ligbedden. Fijn terras

Beheerster is erg vriendelijk.

Flachau is een mooie plaats en er is veel te doen in de omgeving. Erg kindvriendelijk!!

Fantastisch appartement

Sharon
24-7-2012

Wij hebben op doorreis naar Kroatië overnacht in dit appartement in Oostenrijk. De eigenaresse is een hele vriendelijke en behulpzame vrouw. De kamer was ruim, schoon en voorzien van alle gemakken. De faciliteiten in de kamer (badkamer) leken zelfs brandnieuw. Er is gratis draadloos internet beschikbaar en het ontbijt was ook voortreffelijk. Je bent binnen 10 minuten weer op de snelweg richting Villach of Salzburg. Er is geen restaurant aanwezig, maar dit ligt op ongeveer een kwartiertje loopafstand in het dorp. Prima appartement ook voor langer verblijf.

Prima plek met heerlijke tuin

Sandra
15-8-2011

Afgelopen juli zijn we twee weken te gast geweest bij Gabi Oberreiter. Wij hadden appartement 6 welke op de tweede verdieping ligt. Fijn met balkon. Inderdaad geen hele ruime keuken/ woonkamer maar verder waren de twee slaapkamers prima en ruim. Tolilet en badkamer appart. De tuin was echt super voor de kinderen. Fijn met zwembad, trampoline, tafeltennistafel en schommel ed. Echt een super fijne uitvalsbasis voor uitstapjes. Wij zouden er graag nog eens terug komen.

Leuk appartement in prachtige omgeving

kamphof_hj
6-8-2011

Wij verbleven twee weken in Oberreiter in Flachau. Ons appartement bevond zich op de begane grond, dit hield in dat we geen balkon hadden en ook niet rechtstreeks naar buiten konden, alleen via de gemeenschappelijke zaal.

In de ruime tuin bevindt zich een eenvoudig zwembad, een trampoline en een aantal speeltoestellen voor kleinere kinderen. Ook zijn er diverse ligstoelen en een terras met zitjes.

Het appartement was redelijk uitgerust, wel een kleine woon/zitkeuken.

De omgeving is prachtig en we hebben diverse uitstapjes gemaakt met de Salzburgerlandkarte naar meerdere kabelbanen, een rodelbaan, stad Salzburg, een aantal zwembaden. En ontzettend fijn was het zwembad in de tuin zodat we als we terugkwamen van een uitstapje de kinderen direct in het zwembad konden duiken!

Wij troffen het dat er meerdere Nederlandse gezinnen verbleven zodat onze kinderen voldoende speelkameraadjes hadden.

Ook door het prachtige weer (gemiddeld 25 graden) hebben wij ons prima vermaakt!

We hebben een aantal aanbieders voor Oberreiter voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Oberreiter in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Oberreiter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.