Hotel Montanara

👍🏻

Top hotel
3-7-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Super hotel! Het is super schoon en de activiteiten zijn zo leuk voor de kidsss

Gereisd Met oudere kinderen in januari 2016

Saenen Pol
2-5-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Ruime kamers - uitgebreid ontbijt - supervriendelijk personeel - dinner is gewoon af

Gereisd Met vrienden in maart 2016

Supergoed

Saskia
11-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

In de zomer van 2014 hier een week vakantie gehad. Wij waren verrast door de culinaire hoogstandjes. Wat een fantastisch eten. Wij hadden een heel ruime familiekamer (kids eigen slaapkamer) Kids vermaken zich in de tuin op de trampoline, samen voetballen met andere gasten uit het hotel. Goede mountainbikes voor zowel kids als volwassenen zijn gratis te leen.Eigenlijk een luxe hotel maar met familiesfeer zodat iedereen geniet en zich welkom voelt.

Gereisd Met jonge kinderen in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een top hotel

Hans Krommert
1-4-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

De accomodatie is zeer goed gelegen recht tegenover de achterjet kabelbaan, goed bereikbaar met de auto en eigen parkeerplaatsen bij het hotel, in de omgeving nog wat meer hotels en pensions maar halen het niet bij dit hotel wat betreft vriendelijkheid en uitstraling, schoon , ruime kamers en ruim voldoende te eten en mocht je iets niet lusten (lees willen) dan is er Altijd de mogenlijkheid om de ouderwetse snitzel te bestellen . De eigenaar Andreas & Yasmine zijn gemoedelijke personen maar hebben de touwtjes goed in handen en weten wat ze doen en hebben daardoor een zeer goede keukenbrigade dat wordt bestiert door Markus. De receptie is in handen van Daniël en heeft dat perfect in handen en weet van wanten als het de kamers indelen betreft. De bediening is top en erg behulpzaam, Sabine is altijd goedlachs en werkt samen met Herbert en Franzi en stagiar Kati in het restaurant en bar. De hond Lola mag ook niet vergeten worden want ie speelt graag met de kinderen als die er zijn.

Gereisd Met partner in maart 2015

Wat een geweldig hotel!

patk
11-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Montanara in Flachau heeft 4 sterren en dat is zeer terecht. Pal aan de piste en de lift, een heerlijk terras (alleen voor hotelgasten) met uitzicht op piste, gezellige mooi ingerichte bar, ski en schoenenhok etc. etc. Tijdens het uitgebreide ontbijt kan je al kiezen wat je voor het diner wilt eten en het diner is SUPER!! Het personeel is zeer klantvriendelijk en behulpzaam. Het is het geld meer dan waard.

Gereisd Anders in Sun Mar 03 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Dit is een terugkom plek.

bertelomeo
5-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zijn hier al een paar keer geweest en elke keer is er weer iets nieuws te beleven. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk. Eigenlijk kan vrijwel alles wat je vraagt (binnen de normen). Het eten is echt overweldigend, iedere avond weer. Het ontbijt idem. Even de weg over en binnen 100 meter zit je in de gondel naar boven. Top plek om een weekje er helemaal even tussenuit te ziijn en te genieten van de sneeuw en het verwen programma van het hotel. Ga erheen en zie voor jezelf. :=))

Gereisd Met partner in februari 2013

Sterren restaurant aan de piste!

Jeroen K
19-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Geweldig leuk hotel met een nog redelijk traditionele inrichting. Personeel is erg vriendelijk en zeer behulpzaam. Hotel ligt tov de piste (voor kids redelijk moeilijke piste) en dus niet AAN de piste zoals je gewend bent in Frankrijk. Skikelder is redelijk klein en er is geen plaats voor snowboards. het hele hotel is super schoon en zo ook de kamers, kamers overigens erg ruim. Maar...heb nog nooit op een wintersportvakantie zo goed gegeten!!!! Zowel ontbijt als diner (6 gangen) is fantastisch. Voor de kinderen (7 in totaal) was er voor het eerst in de historie een nanny ingezet die met de kinderen apart ging eten en spelletjes deed. Hotel had ook diverse sleetjes die je kon gebruiken om te sleeen. Verwacht overigens geen mega skigebied, zijn er wel meerdere maar moet je met de skibus doen. Prijs redelijk, kwaliteit goed!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2013

Super plek voor de zomervakantie!

familie zondervan
5-8-2012

Wij zijn nu met onze kinderen van 7 en 9 in hotel Montanara. Het is een uitstekend hotel met goede service. Het ontbijtbuffet is prima, heerlijk verschillende soorten broodjes en uitstekende service koffie/thee en eieren. Het avondeten is super goed met heel vriendelijk bedienend personeel en heerlijke drankjes. Vanuit het hotel zijn gratis fietsen beschikbaar om de mooie omgeving te verkennen. Tevens zijn vanuit het hotel diverse wandelingen mogelijk. Met twee minuten sta je bij de zomerrodelbaan. Al met al een heel goed familiehotel. Er is genoeg te doen voor elke leeftijd in dit gebied.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastisch hotel.

Bart D'haene
13-4-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Je waant je God in Oostenrijk.

Rustig hotel. Hoewel nauwelijks enkele meters van de skipiste (Achterjet).

Keuken is van topkwaliteit. Bijzonder gevarieerd, Gestoomde soep. Desserten zijn buitengewoon. Om van sla-bar en het ontbijt te zwijgen.

Heel vriendelijke bediening.

Na april 2010 was ons tweede bezoek aan dit hotel opnieuw schot in de roos.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2012

super hotel

liesbethenleomarkwat
21-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

wij komen er al 6 jaar op rij in de winter en de laatste 3 jaren ook in de zomer! ik denk dat dit al genoeg zegt..... wij zijn super te vreden. alles is bespreekbaar qua wensen eten en ze geven goede tips, voor evt uitjes! personeel is zeer vriendelijk. kamers zijn lekker ruim, en de omgeving is prachtig. ook kun je er veel doen. van cultuur snuiven tot actief bezig zijn! wij hopen van de winter er weer naar toe te gaan!

Gereisd Met partner in augustus 2011

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast / Minibar, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportKanoën, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • BalsportenVolleybal
  • Sport & SpelBiljart, Minigolf, Tafeltennis
  • WintersportSkiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Montanara in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Montanara zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.