Pension Lärchenhof

9.8Fenomenaal

Oostenrijk, Salzburg, Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf

Op vakantie geweest naar Lärchenhof?

9.8Fenomenaal

• 8.8Ligging t.o.v. pistes

Pension info

Meer pension info

5 reviews over Pension Lärchenhof

• 10ruud07-01-2016

geweldige eigenaar

het hele pension was netjes niet hoogstaand maar netjes. Daarin tegen was de service geweldig. we kwamen zaterdag ochtend aan en konden meteen in de kamer terwijl dat eigenlijk pas om 3 uur zou zijn. ook mochten we meteen gebruik maken van ontbijt wat overigens heerlijk was. iedere dag kamer netjes, nieuwe handoeken, top sauna. bij vertrek vroegen we of we savonds nog mochten douche bij de sauna omdat we om 10 uur eigenlijk er uit zouden moeten. maar de eigenaar zei dat we gewoon in de kamer konden blijven. Al met al een super service.

Gereisd met partner in december 2015

• 10Peggy Van Walle01-01-2014

Super hotel

Zijn er 3 dagen geweest. Hadeen on ander hotel geboekt maa was volzet en kregen upgrade. Wat een luxe!!! En suoer service en vriendelijk personeel!! Alleen wqs onze kamer heel warm maar met deur terras ooen lukte het slapen perfect.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2013

• 10Familie de Jong van der Louw28-12-2012

Een fijn pension

Een fijn pension, dichtbij de piste en de Dampfkessel. Een uitgebreid en goed ontbijt. Voor 2 personen zijn de kamers groot genoeg, incl kluis,koelkastje wifi en TV. Elke dag worden de bedden opgemaakt en schone handdoeken zijn er dagelijks aanwezig. Verder is er in het pension niks te doen maar voor de echte ski liefhebbers is dat ook niet nodig. Even lekker Apres Ski-en en ´s avonds eten in het Jagdhof. Beneden kan je onbeperkt gratis Thee pakken en de Koffie kost 1 euro. Alles is mooi schoon. Wij gingen wegens autopech twee dagen eerder naar huis en kregen gewoon ons geld van die dagen terug. Wij gaan daar zeker nog eens heen.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in december 2012

• 9Henny, Yde27-03-2012

zeer goed pension

Goed, net en schoon pension, vriendelijk personeel en de sauna is heerlijk en gratis

• 9Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in maart 2012

• 10Job Lens16-03-2011

Heerlijk gastvrij pension

Pension Lärchenhof in Flachau is ons uitermate goed bevallen. Het is een eenvoudig maar net pension met verzorgde kamers. Hier een aantal pluspunten: - Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid - 's Avonds kan er voor een beperkt bedrag gegeten worden wat de pot schaft (maar zeer smakelijk!) - De bedden worden iedere dag opgemaakt - Er is WIFI en een computer met internet voor algemeen gebruik aanwezig - In de kelder is een sauna - Er is een aparte kamer voor skis en skischoenen - De kamers hebben goede douches - Elke kamer is voorzien van een gratis kluisje - Er is een zonnebalkon aanwezig - Het pension ligt op twee minuten lopen van de lift (waar je voor een paar euro per dag een kluis voor je ski's kan huren) - Het pension ligt op vijftien minuten lopen van het centrum

De prijs/kwaliteitverhouding is zeer goed. Maar bovenal is de gastvrijheid van de familie Oberreiter aan te bevelen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met partner in februari 2011