Appartement Jagdhof

Nette juist gerenoveerde kamers

Rene
5-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Nette kamers ook voor grotere groepen , de appartementen zijn gelegen boven restaurant waar het heel goed eten is.

Skibus naast de deur en zowel centrum als de spacejet te voet haalbaar tijdens apres ski.

Heerlijk ruim appartement!

jettesagel
21-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met 6 volwassenen en 2 peuters een week in het 10 persoonsappartement verbleven. Erg ruim, wat heel fijn was voor de Kids die van kamer naar kamer konden rennen. Alles was aanwezig wat je nodig hebt. Felix, de eigenaar is erg gastvrij! we konden savonds als de Kids op bed lagen a la carte eten bestellen en ze brachten het eten vervolgens naar boven in het appartement. Sochtends lagen de kaiserbroodjes op tafel in de keuken. Tijdens de week werden de handdoeken verwisseld, ruim voldoende!. De kinderruimte beneden in de kelder was erg leuk. De afstand tot de skilift en piste is lopend te doen, maar wij gingen vaak met de auto, gratis parkeren. Als gast van jagdhof mag je de ski's en schoenen bij de lift in een gratis skilocker zetten. Hiervoor moet je je skipas autoriseren bij de intersport. Je hoort de beats vd disco savonds in bed. Wij vielen er na een dag skiën heerlijk bij in slaap .

helemaal goed

martin
10-4-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

het laatste weekend van maart 2014 hier verbleven,en omdat ik de berichten hier op zoover had gelezen kwamen we(7 pers.) toch wel een beetje terug houdend aan.Maar nergens voor nodig ,groot appartement,schoon en als we ergens om vroegen was niks een probleem,sávonds heerlijk gegeten.

maandag de dag van ons vertrek ging onze vlucht s'avonds maar we mochten zonder extra kosten nog de hele dag van het appartemnet gebruik maken,we komen graag terug

Zeer onvriendelijk

M. Kruijt
22-12-2013

Er is geen receptie dus je moet voor alles naar het restaurant, Baas Felix en bazin Erica zeggen dan wel dat ze je komen helpen, maar laten je rustig >15 minuten wachten. Ze hebben nooit tijd voor je en je komt altijd ongelegen. Zelfs bij het inchecken toen er maar 1 tafel bezet was, was de bazin al te druk. Ze heeft ons veel te gehaast geholpen. In het appartement bleek het nodige niet in orde (licht stuk, kluisje op slot, geen limonadeglazen). We zijn er twee weken geweest en dit een aantal keer gemeld. Ze hebben in die twee weken geen tijd gevonden om dit voor ons te fixen. Dieptepunten: 1) Baas Felix heeft mijn vrouw staan afzeiken op een vol terras. 2) Er werd opeens 9 euro per dag extra gerekend omdat mijn dochter van vier had meegegeten, terwijl aan het begin was gezegd dat dit bij de prijs inbegrepen was. 3) Het personeel was steeds hun excuses aan het aanbieden voor het wangedrag van hun bazen. Dat was best genant, ook voor hen. Zij waren WEL vriendelijk en behulpzaam.

Hotel/appartemen/restaurantt slecht

ruzica
2-9-2013

Dit was onze 3 keer dat wij hier overnachtte, 2011/2012/2013 het gaat elk jaar meer achteruit en de prijs vooruit, verleden jaar met 4 pers. een appartement gekregen betaalde wij voor één nacht 82 euro zonder ontbijt, nu 31 augustus 2013 voor één nacht 2 pers. kamer zonder ontbijt 78 euro. Ik had gevraagd wat de kamer koste en ze zei 39 euro oké dacht ik net prijsje, met afrekenen nee dat is p.p. dus bij deze NOOIT meer!!!!

Het eten was ook niet meer wat het geweest was de schnitzel was rauw de boontjes waren rauw de tomaten soep was vreemd gekruid en te heet (peper?), de overloop naar de kamers zijn vies, de keuken is een rotzooi .kamer smoezelig!

Klantvriendelijk is anders

Yvonne
26-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Afgelopen zomer 2 weken naar Jagdhof geweest. Een beroerde entree, over het terras met al je bagage, waar iedereen je zit aan te staren. Eigenlijk kwamen we ook niet gelegen, want stress alom, er is nl geen receptie, je moet je aan de bar melden en daar hebben ze het altijd druk. Niet echt vriendelijk, onduidelijkheid over de verschillende activiteiten van Jagdhof, je moet overal om vragen en daar zitten ze niet echt op te wachten. Voor hun is het restaurant nr.1 en de appartementen zijn bijzaak.

Een super vakantie

Monique Storms
3-9-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij zijn afgelopen 2 weken in Flachau geweest.

Wij hebben in een appartement voor 2 personen in Jagdhof gezeten en voor ons was het super! Groot genoeg voor zijn tweeen.

Heerlijk eten voor weinig geld, vriendelijk personeel en super weer!!!

Het was er altijd druk 's avonds, bij het gasthaus ernaast zat bijna niemand.

Een andere aanrader om te gaan eten is de Schnitzel- Eck, ook veel voor weinig geld en 101 verschillende schnitzels, die je zelf kunt samenstellen.

De Therme Amade is om de hoek, lekker zwembad met zoutbaden met sprudel, heerlijk om even lekker te ontspannen.

Het ging ontzettend snel voorbij, wij hebben ons zeer goed kunnen vermaken.

Voor ons een aanrader dus!!!

Appartement Jagdhof: vloer vies, keuken nieuw inhoud: 3 van de 4 pannen had geen deksel, de koekenpannen waren inmiddels zonder aanbaklag en met bobbelbodem, niet genoeg servies of bestek voor een hele dag zonder tussendoor extra te moeten afwassen. Heel de dag stank van de keuken van het restaurarant. Buren hadden kapotte kookplaat= wij geen stroom. Duur en traag internet, slaapkamers onder schuine dak= hoofd stoten, donker appartement ! Douche was vernieuwd= goed ! Entree: waardeloos of via restaurant en keuken of je struikelde over het kinderspeelgoed.

Veel geluid van bezoek aan het restaurant... we hebben er ook gegeten: om te huilen en niet te herhalen.

Voor de kinderen - vooral 3-8 is het leuk met alle atributen. Voor oudere kinderen minder en werd bijvoorbeeld de tafeltennistafel niet eens opgezet.

Zeer de moeite waard

Jan Vermaas
27-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het door ons gehuurde appartement in het Jagdhof voor twee (of drie) personen was zeer ruim (woongedeelte en aparte slaapkamer met een groot balkon). Voldoende kookgelegenheid. Prima plek om een week te logeren.

• Ligging t.o.v. pistes9

Het grote voordeel van Jagdhof is dat je de ruimte hebt van een appartement maar dat je voor een redelijk bedrag het comfort kunt krijgen van een hotel. Een goed ontbijt en een lekker 3 gangenmenu. Jagdhof ligt op loopafstand van zowel de skilift als het centrum. Maar voor het hotel vertrekken ook om de 5 minuten de skibussen naar de diverse skiliften in de regio. Een aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Jagdhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jagdhof in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jagdhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Jagdhof scoort een 6.7 uit 10 op basis van 33 reviews.