Appartement Jagdhof

Meer appartementinfo

35 reviews over Appartement Jagdhof

• 7Timo Visser28-02-2019

Goed verblijf!

Wij zaten naast het hotel in een modern en verzorgd appartement. Het ontbijt en diner hadden wij in het hotel. Dit zat bij de prijs inbegrepen. Ontbijt en eten was van goede kwaliteit, wel weinig keuze omdat het menu van te voren eigenlijk al vastgesteld was. Het appartement zelf was modern en mooi ingericht, van alle luxe voorzien. Het appartement ligt op loopafstand van de skilift en bushalte naar andere gebieden. Ook konden wij gebruik maken van het ski depot in de intersport, daardoor hoefde je niet met je skischoenen van het appartement naar de liften te lopen. Wij hebben ons hier prima vermaakt!

• 7Ligging t.o.v. pistes

• 8Fam. reitsma15-02-2019

Super

We zaten in een appartement dat bij het hotel jagdhof Flachau hoort. Met een ontbijt en diner bij de prijs inbegrepen hoefden we tijdens ons verblijf nergens om te denken. Het eten was goed geregeld en met een groep Hadden we altijd onze eigen tafel waarop het menu van elke dag al klaar werd gelegd voor het diner. Het appartement was ruim en het was goed verzorgd. Daarnaast hoefden we maar een kleine 10 min. Te lopen naar de skilift en we konden ook nog eens gebruik maken van de skidepot naast de piste. Zo hoefden we dus niet met onze spullen heen en weer te slepen naar het hotel en weer terug. Aan het einde van de dag konden we onze spullen in de kluis zetten en vervolgens op normale schoenen de apresski in, ideaal! In het gebied zijn verschillende leuke apresski barretjes te vinden. Mochten we wel de keuze maken om iets verderop te willen skien dan was de bushalte voor de ski bus tegenover het hotel. Kortom top locatie!

• 9Ligging t.o.v. pistes

• 2018
    9Rene05-01-2018

Nette juist gerenoveerde kamers

Nette kamers ook voor grotere groepen , de appartementen zijn gelegen boven restaurant waar het heel goed eten is. Skibus naast de deur en zowel centrum als de spacejet te voet haalbaar tijdens apres ski.

• Oude reviews

8jettesagel21-02-2016

Heerlijk ruim appartement!

Met 6 volwassenen en 2 peuters een week in het 10 persoonsappartement verbleven. Erg ruim, wat heel fijn was voor de Kids die van kamer naar kamer konden rennen. Alles was aanwezig wat je nodig hebt. Felix, de eigenaar is erg gastvrij! we konden savonds als de Kids op bed lagen a la carte eten bestellen en ze brachten het eten vervolgens naar boven in het appartement. Sochtends lagen de kaiserbroodjes op tafel in de keuken. Tijdens de week werden de handdoeken verwisseld, ruim voldoende!. De kinderruimte beneden in de kelder was erg leuk. De afstand tot de skilift en piste is lopend te doen, maar wij gingen vaak met de auto, gratis parkeren. Als gast van jagdhof mag je de ski's en schoenen bij de lift in een gratis skilocker zetten. Hiervoor moet je je skipas autoriseren bij de intersport. Je hoort de beats vd disco savonds in bed. Wij vielen er na een dag skiën heerlijk bij in slaap .

• 8martin10-04-2014

helemaal goed

het laatste weekend van maart 2014 hier verbleven,en omdat ik de berichten hier op zoover had gelezen kwamen we(7 pers.) toch wel een beetje terug houdend aan.Maar nergens voor nodig ,groot appartement,schoon en als we ergens om vroegen was niks een probleem,sávonds heerlijk gegeten. maandag de dag van ons vertrek ging onze vlucht s'avonds maar we mochten zonder extra kosten nog de hele dag van het appartemnet gebruik maken,we komen graag terug

• 3M. Kruijt22-12-2013

Zeer onvriendelijk

Er is geen receptie dus je moet voor alles naar het restaurant, Baas Felix en bazin Erica zeggen dan wel dat ze je komen helpen, maar laten je rustig >15 minuten wachten. Ze hebben nooit tijd voor je en je komt altijd ongelegen. Zelfs bij het inchecken toen er maar 1 tafel bezet was, was de bazin al te druk. Ze heeft ons veel te gehaast geholpen. In het appartement bleek het nodige niet in orde (licht stuk, kluisje op slot, geen limonadeglazen). We zijn er twee weken geweest en dit een aantal keer gemeld. Ze hebben in die twee weken geen tijd gevonden om dit voor ons te fixen. Dieptepunten: 1) Baas Felix heeft mijn vrouw staan afzeiken op een vol terras. 2) Er werd opeens 9 euro per dag extra gerekend omdat mijn dochter van vier had meegegeten, terwijl aan het begin was gezegd dat dit bij de prijs inbegrepen was. 3) Het personeel was steeds hun excuses aan het aanbieden voor het wangedrag van hun bazen. Dat was best genant, ook voor hen. Zij waren WEL vriendelijk en behulpzaam.

Met jonge kinderen

• 5ruzica02-09-2013

Hotel/appartemen/restaurantt slecht

Dit was onze 3 keer dat wij hier overnachtte, 2011/2012/2013 het gaat elk jaar meer achteruit en de prijs vooruit, verleden jaar met 4 pers. een appartement gekregen betaalde wij voor één nacht 82 euro zonder ontbijt, nu 31 augustus 2013 voor één nacht 2 pers. kamer zonder ontbijt 78 euro. Ik had gevraagd wat de kamer koste en ze zei 39 euro oké dacht ik net prijsje, met afrekenen nee dat is p.p. dus bij deze NOOIT meer!!!! Het eten was ook niet meer wat het geweest was de schnitzel was rauw de boontjes waren rauw de tomaten soep was vreemd gekruid en te heet (peper?), de overloop naar de kamers zijn vies, de keuken is een rotzooi .kamer smoezelig!

• 6Yvonne26-08-2013

Klantvriendelijk is anders

Afgelopen zomer 2 weken naar Jagdhof geweest. Een beroerde entree, over het terras met al je bagage, waar iedereen je zit aan te staren. Eigenlijk kwamen we ook niet gelegen, want stress alom, er is nl geen receptie, je moet je aan de bar melden en daar hebben ze het altijd druk. Niet echt vriendelijk, onduidelijkheid over de verschillende activiteiten van Jagdhof, je moet overal om vragen en daar zitten ze niet echt op te wachten. Voor hun is het restaurant nr.1 en de appartementen zijn bijzaak.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Anders

• 9Monique Storms03-09-2011

Een super vakantie

Wij zijn afgelopen 2 weken in Flachau geweest. Wij hebben in een appartement voor 2 personen in Jagdhof gezeten en voor ons was het super! Groot genoeg voor zijn tweeen. Heerlijk eten voor weinig geld, vriendelijk personeel en super weer!!! Het was er altijd druk 's avonds, bij het gasthaus ernaast zat bijna niemand. Een andere aanrader om te gaan eten is de Schnitzel- Eck, ook veel voor weinig geld en 101 verschillende schnitzels, die je zelf kunt samenstellen. De Therme Amade is om de hoek, lekker zwembad met zoutbaden met sprudel, heerlijk om even lekker te ontspannen. Het ging ontzettend snel voorbij, wij hebben ons zeer goed kunnen vermaken. Voor ons een aanrader dus!!!

• 2Nol11-08-2011

Nooit meer ! Ook niet in de winter .

Appartement Jagdhof: vloer vies, keuken nieuw inhoud: 3 van de 4 pannen had geen deksel, de koekenpannen waren inmiddels zonder aanbaklag en met bobbelbodem, niet genoeg servies of bestek voor een hele dag zonder tussendoor extra te moeten afwassen. Heel de dag stank van de keuken van het restaurarant. Buren hadden kapotte kookplaat= wij geen stroom. Duur en traag internet, slaapkamers onder schuine dak= hoofd stoten, donker appartement ! Douche was vernieuwd= goed ! Entree: waardeloos of via restaurant en keuken of je struikelde over het kinderspeelgoed. Veel geluid van bezoek aan het restaurant... we hebben er ook gegeten: om te huilen en niet te herhalen. Voor de kinderen - vooral 3-8 is het leuk met alle atributen. Voor oudere kinderen minder en werd bijvoorbeeld de tafeltennistafel niet eens opgezet.

Met oudere kinderen

1 tip over Appartement Jagdhof

• M. Kruijt, 22-12-2013

Mooie omgeving. Er zijn veel wandelpaden. Zwemmen in de Winklersee (langs de L230 als je Flagau aan de zuidkant verlaat).

1 vraag over Appartement Jagdhof

• liscas, 14-11-2011

Wie weet hoe het appartement voor 10-12 personen..

..ligt tov van de disco. Wij gaan nl in de voorjaarsvakantie 2011 naar de penthauswonung van hotel Jagdhof. Ik hoor op zoover diverse verhalen over geluidsoverlast (de meesten hebben er niet of niet veel last van), maar aangezien onze kinderen meegaan ben ik toch wel benieuwd hoe dit appartement ligt tov van de disco.

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig