Appartement Holzmannhof

Super!

Max
27-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

De eerste keer was extreem goed gevallen en hadden daarom al snel weer voor holzmannhof gekozen. De woning ligt vrij gunstig ten opzichte van de gondels, alles is te voet te doen. Ook richting de apre ski is het ook goed te lopen en zo hoef je geen taxi te regelen. De bus stopt ook nog is voor de woning, dit is heel fijn als je naar zauchensee of flachau winkel wilt. Naast holzmannhof zit een heel leuk restaurant waar je goed kan eten voor normale prijzen een echte aanrader! Ik heb eigenlijk geen nadelen voor deze locatie en raadt het dan ook aan iedereen aan!

Gereisd Met partner in januari 2015

Netjes en schoon

L
1-9-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi appartementencompex aan de rand van Flachau. Appartement is netjes en schoon. Keuken voorzien van kookplaatje en vaatwasser. Er zijn meerdere gemeenschappelijke ruimtes; kinderspeelkamer, tv-tafeltennis-tafelvoetbalkamer, fitness en sauna. Je kunt gebruik maken van de tuin met trampoline, ligbedden, tafels en stoelen. Er zijn fietsen beschikbaar voor kinderen en volwassenen. Supermarkt dichtbij. Er zijn 's morgens broodjes te bestellen bij de eigenaresse, zij hangt deze aan de deur.

Gereisd Met partner in augustus 2016

Ideaal voor gezinnen met jonge kinderen!

fam Zwijnenburg
6-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Kindvriendelijk: er is genoeg te doen voor ze, zowel binnen als buiten. Appartement was erg schoon! Het is wel erg klein. Wij hadden dit via touroperator geboekt en was volgens hen geschikt voor 5 personen. Dit klopt absoluut niet! Onze jongste dochter heeft bij ons in bed geslapen omdat het inklapbare bed nergens paste. De mensen zijn hier heel erg vriendelijk en het is in overleg met hen goed opgelost. Maar check hun site die klopt namelijk wel qua omschrijving. We hebben een salzburger kaart gekocht, een flinke investering maar die haal je er dik uit. Je kunt oa gratis naar 2 zwembaden in de buurt en met een paar kabelbanen heb je je geld er al uit. Omgeving is schitterend. Wij zijn hier 2 weken geweest en we hebben ons absoluut niet verveeld!

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2016

Viel erg tegen.

Marianne
1-8-2016

Wij hadden een 3 kamerappartement gehuurd met balkon voor 5 personen. Op het balkon kon je net met 2 personen zitten. Het keuken- woongedeelte was ook erg klein en heel donker, geen ramen. Er stond 1 bierglas en 1 wijnglas in de keuken!!! De slaapkamers waren wel ruim. Ook hadden wij erg veel last van de drukke weg waar het gebouw aan lag.

Gereisd Met oudere kinderen in Fri Jul 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Super schoon, goed ingericht appartement !

van Belkum
17-1-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie ligging in centrum van flachau, op loop afstand van de Achterjet. twee persoons appartement was erg ruim, met doche en toilet apart. Super schoon en goed in orde! Voor herhaling vatbaar!

Gereisd Met vrienden in december 2010

MOOIE OMGEVING

engels
16-1-2010

Wij zijn in de zomer hier geweest.Als je wat van de omgeving wil zien is het aan te raden om een Salzburger-card te nemen. Haal je er dubbel uit.Als je via internet boekt neem geen advanture-card. Deze is hartstikke duur en de aangeboden activiteiten zijn niet de moeite waard. Zijn ze het wel dan zijn ze niet inbegrepen in de card en ook nog eens erg duur. Je kunt veel beter, als je mee wil doen aan een wandeling of mountainbiketour, je ter plekke aanmelden en vragen wat dat kost. De familie Holzmann organiseert zelf ook 1 keer per week kostenloos voor gasten een prachtige wandeling. Ze zijn erg gastvrij. Wij hebben met 3 personen een appartement gehad wat net ruim genoeg was. Alles was netjes en aanwezig.Je kunt gebruik maken v/d broodjesservice die de fanilie aanbiedt,maar je kunt 's morgens ook verse broodjes halen bij de supermarkt die 200 meter verderop ligt. Wij hebben een fijne vakantie gehad vooral vanwege de omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2009

2006

Wij hebben dit app rechtstreeks geboekt via internet en zo

B. van Zonderen
31-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben dit app rechtstreeks geboekt via internet en puur omdat het zo goedkoop was. TP zaten wij op 5 minuutjes loopafstand van de lift en de skibus stopte voor de deur. De supermarkt was om de hoek en het centrum was ook 5 minuutjes lopen. Er zit alleen nooit iemend achter de receptie. Wel had men elke dag verse broodjes service aan de deur. 2 kookplaten, wat pannen en service (wel allemaal verschillend). Een simpel appartement die erg centraal ligt voor weining geld. Als je echt voor het skieen gaat heb je niet meer nodig. Wij zouden er zo weer treug gaan....

Gereisd Anders in Tue Jan 31 2006 10:44:32 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2004

wij zijn net terug ,en moet je zeggen dat dit echt klasse

Fam.Van Dun
4-1-2004

wij zijn net terug ,en moet je zeggen dat dit echt klasse was , zeer mooie app. nog maar van dit jaar volledig opnieuw ingericht, maar wel op en top, en de ligging was ook perfect, skibus stopt voor de deur.Ook zeer goede bereikbaarheid, vlak aan autostrade gelegen.Het gebied zelf is ook geweldig,zeer brede piste en heel goed voor beginners.Echt een aanrader.

Gereisd Anders in Sun Jan 04 2004 12:48:29 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Wellness behandelingenMassages

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Holzmannhof in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Holzmannhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.