Appartement Haus Troyer Ernst

Goed appartement!

Mera
16-3-2013
  • Ligging t.o.v. pistes6

Mooi appartement, ruim, goed ingericht. Aardige en behulpzame eigenaar. Op loopafstand van centrum/apres-ski. Piste even met de skibus of auto, maar ook goed te doen. Erg tevreden.

Absoluut topappartement

nicohoekstra
11-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden het zes-persoons appartement. Dit betekent dus ook echt drie ruime en mooie slaapkamers en geen rolbedjes onder de bank! Twee mooie badkamers een reusachtige en perfect uitgeruste keuken, een leuke woonkamer en twee ruime balkons maken dit een absoluut topappartement. Als je dan de prijs bekijkt kun je alleen constateren dat dit een zeldzame ontdekking is. Mevr. Troyer is een zeer vriendelijke gastvrouw en regelt alles tot in de puntjes (broodjes in een mandje elke ochtend voor dag en dauw voor de deur!). Het huis ligt niet aan de piste, lopend is het een minuutje of tien, de bus gaat prima, maar met de auto naar de parkeerplaats bij de lift is ook geen probleem. Het appartement is zeer ruim (de kinderen speelden verstoppertje!) en het ontbreekt er aan helemaal niets. Flachau is een leuk gebied, ons zien ze volgend jaar vast wel terug!

Wat een cadeautje

Fam. Brouwer
21-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes8

Afgelopen winter met 4 volwassenen en twee kleine kinderen in dit appartement gelogeerd. En wat een feest. Het was een gigantisch appartement, nog groter dan je kunt beschrijven. Prachtig ingericht, elke kamer tv, enorme keuken, heerlijke slaapkamers, etc etc. Appartement was volledig ingericht, van keukengerei tot spelletjes, een houtkachel en 2 goede badkamers.

Het was even lopen naar de pistes, maar bus of auto gaat perfect. De beheerder was heel vriendelijk en behulpzaam, broodjes-service, keurig geregeld allemaal. Het was naar verhouding een heel goedkoop appartement, dus wij hadden alles verwacht, behalve dit. Kan het echt aanraden!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Troyer Ernst in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Troyer Ernst zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Troyer Ernst scoort een 8.75 uit 10 op basis van 3 reviews.