Appartement Haus Sportuna

8,9

• Ligging t.o.v. pistes7,8

Laatste review
  • Ligging t.o.v. pistes8

Super leuke en betaalbare accommodatie! Je kunt makkelijk lopend naar het dalstation. Fijne gezamenlijke ruimte in de kelder, apart van de kinderspeelkamer. Ruime keuze bij de broodjesservice. Diverse restaurants om de hoek (ook afhalen)

Kenmerken

Aanrader, modern,schoon en sfeervol

DB,
4-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes7

Geheel gerenoveerd appartementencomplex met meerder appartementen en onderin het complex een speelruimte voor kinderen met tafeltennis, tafelvoetbal en een zitgelegenheid voor groepen. 4 persoons appartement niet super groot, maar wel modern, schoon, kastruimte, prima slaapbank en sfeervol ingericht. Voldoende parkeergelegenheid. Broodjesservice iedere dag. Met beddengoed en handdoeken.

Complex ligt op ca. 10 minuten lopen van de Achterjet gondel. Tip: huur een skilocker in het depot bij een van de intersportwinkels. Loopafstand Impreiss is max 15 minuten op 5 minuten loopafstand verschillende restaurants.

mooie nieuwe appartementen

Esther Hoogendoorn
18-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes7

In januari hier geweest met een groep vrienden om te skiën. Het appartementen complex is in mei 2014 overgenomen door een jong echtpaar. Het is volledig vernieuwd en was klaar in december 2014. Het is heel netjes en ruim. De eigenaresse is een vriendelijke en behulpzame vrouw! (tips voor skiroutes en we mochten op de vertrekdag onze bagage in een ruimte beneden zetten zodat we nog een dag konden skiën.)

Broodjes service is ook top! Eind van de dag je bestelling in je mandje in de hal leggen en 's ochtends vind je er heerlijke verse broodjes!

Skibushalte ligt op ca. 400 meter lopen. Skiliften zijn wat verder om te lopen (ongeveer 10 minuutjes), maar wel te doen. Sportuna zit precies tussen de 2 grootste apres ski tenten in (Hofstadl en Dampfkessel) dus je kunt maar kiezen welke kant je op rolt eind van de dag :)

• Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Heerlijke week gehad bij Theo en Catrien in Huis Sportuna, het gezeur over de gedateerde inrichting, de ruimte van het appartement, de schoonmaak van de vorige beoordeling vind ik echt totale onzin. Als de inrichting niet je smaak is wil niet zeggen dat je dit dan ook maar direct als gedateerd hoeft te bestempelen. Wij hebben ook in hetzelfde appartement verbleven als de vorige beoordelaar en kunnen ons totaal niet vinden in de slechte cijfers .... naar mijn bescheiding mening heb je op je wintersportvakantie echt tijd over om je over dit soort dingen druk te maken!!

De broodjesservice is geweldig, volop keus en lekker 's ochtends op tijd aan de deur :-), beneden een gezellig zit met nederlandse tv, een heerlijke sauna, de skibus voor de deur die je alle kanten van het gebied opbrengt, lieve betrokken eigenaren ... wij hebben met onze groep een geweldige week gehad en gaan graag volgend jaar met Theo en Catrien mee naar hun nieuwe huis....we hebben er zin in!!

Dubbel gevoel bij Haus Sportuna

Annemarie Bontje
3-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Pluspunten:

Ligging centraal t.o.v. pistes en dorp.

Op een paar minuten loopafstand zijn bushaltes die je binnen korte tijd naar de diverse liftstations brengen.

Huis:

appartementen zijn goed verwarmd - Stube voor het samenzijn van gezelschappen - broodjes service

Opmerkingen:

- de inrichting van het huis en de appartementen is gedateerd, op geheel eigen wijze "gestyled"

- appartementen zijn klein van opzet wat een "vol" gevoel geeft met alleen volwassenen in een appartement - vooral voor langere personen is het oppassen met doorgangen

- schoonmaak kan beter

Wij hebben begrepen dat de huidige eigenaren het pand verkocht hebben aan Oostenrijkers.

Hopelijk maken de nieuwe eigenaren weer iets moois van Haus Sportuna wat meer aansluit bij het aanbod van goede appartementen in de rest van Flachau.

geweldige plek...ook in september!

J.van der Klijn
22-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooie accommodatie. Prachtig uitzicht en rustgevende rivier voor het huis.

De Familie Huijberts zijn behulpzaam en wijzen de weg en hebben

goede tips, waar men mooi kan wandelen en lekker kan eten.

Appartement was keurig netjes en schoon...goed en compleet ingericht.

Een goede vakantie!

Jo en Gerrit Jacobs
1-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Net terug uit Flachau. Theo en Katrien heel veel dank het was schoon en netjes en een balkon aan de voorzijde. Verse broodjes waren aanwezig en een goed bed om op te slapen.

mooie overnachtingsplek onderweg naar Kroatië.

Fam van Rozelaar
16-7-2013

Net terug van een mooie vakantie in Kroatië, op de heen weg overnacht bij Sportuna in Flachau. Door de goede ervaring en vriendelijke ontvangst meteen afgesproken voor de terugweg. Omdat de kinderen het daar zo leuk vonden zijn we op de terug weg een paar dagen langer gebleven. We hebben ons prima vermaakt bij Sportuna en in Flachau en omgeving.

Wij denken er over om volgend jaar onze zomervakantie in Flachau te houden.

magnifieke overnachting

Marina
21-5-2013

Beste allen,

Voor diegenen die van plan zijn om een lange reis, bijv. richting Kroatië te maken en na ongeveer 1000 km willen stoppen om heerlijk tot rust te komen: Appartement Haus Sportuna is the place to be!

De Nederlandse familie Huijberts hebben een prachtige, schone huis in Flachau, Oostenrijk waarbij je heerlijk en betaalbaar kunt overnachten met of zonder ontbijt. Honden zijn ook welkom! Daarnaast is Flachau een zeer mooie locatie direct gelegen naast de snelweg richting Salzburg.

Echt een aanrader, en niet alleen voor een enkele overnachting!

Overnachtingsplaats richting Kroatie

Spiltyns Peter
12-5-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Kort bij de autosnelweg, net voor de tunnels naar Kroatië.

Goede ontvangst door Theo en Katrien.

Ruim appartement.

Zeer lekker ontbijt, ruim voldoende.

Fijn dat de hond mee kan top!!!!!!!!!!!!!!!

Prijs kwaliteit ok.

We hebben een aantal aanbieders voor Haus Sportuna voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Sportuna in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Sportuna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.