Appartement Haus Berkel

gezellig!!!

denisevanderhek
27-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes9

Haus Berkel in Flachau is ons goed bevallen. Net gerenoveerd beneden nieuwe grote woonkamer met loungebank en open haard super gezellig geworden.Skien tot aan de keukendeur top!! ook de skiekelder met schoenverwarming is nieuw.

Gereisd Met vrienden in januari 2013
2007

prima huis, zeer goede ligging

gerko
25-1-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

prima huis, zeer goede ligging. keuken en woonkamer is aan een kleine verbouwing toe (modernisering). alleen de prijsverhoging die ze dit jaar gedaan hebben dat kan niet, tenzij de verbouwing nu gedaan is. wij gaan deze winter voor de 4e keer naar dit huis.

Gereisd Anders in Thu Jan 25 2007 23:11:30 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

dit word ons vierde jaar toppie ligging top alleen vanaf

ellakortenoeven
11-10-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

dit word ons vierde jaar toppie ligging top alleen vanaf apresski berg op inrichting een beetje verjaard ruimte goed huiskamer mag groter iik heb geen kleine kinderen dus goed

Gereisd Met vrienden in februari 2006

Prima accomodatie voor groepen tot maximaal 10 personen

K.H.Kip
3-1-2006
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima accomodatie voor groepen tot maximaal 10 personen. Ook de ligging ten opzichte van de liften/pistes is zeer goed. Op de ski's van en naar de accomodatie is ideaal.

Gereisd Anders in januari 2006

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Haus Berkel

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Berkel in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Berkel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.