Appartement Fritzenwallner

9.4Fenomenaal

Oostenrijk, Salzburg, Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf

Op vakantie geweest naar Fritzenwallner?

9.4Fenomenaal

• 7.8Ligging t.o.v. pistes
  • 9.4Inrichting
  • 9.5Hoeveelheid ruimte

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Fritzenwallner

• 10Michael21-02-2014

Ruim, schoon, compleet, betaalbaar. Ideaal dus!

Wij komen hier nu al vier jaar, en niet zonder reden. Het appartement is heel ruim en erg schoon. De skilift is een paar honderd meter verderop, maar de skibus stopt voor de deur. Er is een broodjesservice. eigenlijk weinig aan te verbeteren!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2014

• 10Woudsma12-08-2012

topper

Wij waren met 4 personen en kwamen boven in appartement.Erg klein.Toen mochten we kostenloos in appartement beneden verdieping.Met groot terras!Geweldige service! Ook erg netjes en schoon!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

• 9wilo5612-08-2011

Volgend jaar weer

Komen al vele jaren in Flachau. In feb.2011 voor de eerste keer in dit prachtig appartement verbleven. Volgend jaar weer.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 10Fam. van Dam24-02-2011

Superschoon appartement

Fritzenwallner is een vrij nieuw appartement in het centrum van Flachau gelegen bij de afslag naar de Achterjet. Alles is superschoon en nieuw. Skibus stopt voor de deur. Restaurant Jagdhof is 2 minuten lopen. Wij hebben het hier prima naar ons zin gehad, en komen hier zeker nog weer terug. Flachau is een fantastisch skigebied, wij komen er al 25 jaar. Er is de laatste jaren heel veel geinvesteerd in liften en besneeuwingsinstallaties. Alle stoeltjesliften in Flachau zijn 6 of 8 persoons en hebben beschermkappen voor als het weer even wat minder is.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2011

• 9Frank17-08-2009

topper

van 8-8 tot 15-8 2009 in een van de appartementen van de familie Fritzenwallner verbleven. Zeer gastvriendelijk, goede service, en direct een soort van thuis gevoel.

Als wij weer een vakantie houden in dit gebied, zouden we zeker teruggaan.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9isabelle04-01-2008

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in december 2007

• 9isabelle04-01-2008

22-29 december 2007 dit jaar weer naar Flachau geweest (fijn skigebied). En gelogeerd in het splinternieuwe appartementsgebouw Fritzenwallner. Wij hadden een 5pers.App : 1 slpk met eigen badkamer, 2e slpk en nog een extra badkamer in de gang. 1 slaapbed in de woonkamer. Prima uitgerust allemaal! Een echte aanrader. De bushalte is voor de deur, en anders kun je ook 5 min. wandelen naar de Achterjet (de lift die je op de pistes brengt). hun website is nog niet veel, maar je vindt er in ieder geval de contactgegevens op terug (appartements-fritzenwallner.at)

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2008