Hotel Flachauerhof

Zeer gastvrij hotel

Marianne
4-3-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Personeel is super vriendelijk. Niks is teveel. Gastvrijheid krijgt een dikke 10 plus. Verder alles schoon en netjes. Bar nodigt niet echt uit om te gaan zitten. Ziet er netjes uit, maar lijkt een beetje weg gestopt binnen het restaurant. In het restaurant helaas tropische temperaturen........maar dat lijkt bijna normaal tijdens de winterperiode. Ligging is perfect midden in centrum en vlabij de piste. Locker bij piste inclusief. Dus geen gesleep met skies en schoenen. Apres ski om de hoek.

Oude reviews (archief)

voor herhaling vatbaar,prima hotel

verwichte-tryzno
23-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

goed eten, vriendelijk personeel, zeer behulpzaam.Het boerenbuffet was grandioos evenals de plaats van gebeuren, wij hebben er een zeer mooie tijd gehad en de uitstappen waren zeer goed verzorgd.
  • Ligging t.o.v. pistes9

We zijn gevlogen op Salzburg en hebben via touroperator de transfer geboekt. Ook een aanrader evenals hotel Flachauerhof! Het hotel biedt een pakket met skipas en halfpension. Alles was uitstekend geregeld. Het personeel biedt zeer goede service, de kamer was groot, badkamer prima, balkon erbij, fijne flatscreen tv. Inrichting is in onze ogen wat gedateerd. Wellness is heel fijn en goed verzorgd. Eten in het hotel vonden wij van hoge kwaliteit, zowel ontbijt als diner en wijn. Super handig zijn de lockers die je gratis mag gebruiken bij de lift en direct naast de gezellige apres ski bar.

Heerlijk verblijf!

Cris
9-3-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima hotel, schone kamer, uiterst vriendelijk personeel, sauna aanwezig, ligging uitstekend t.o.v. piste. En het eten... super lekker! Zeer uitgebreid ontbijt buffet met Vega hoek. En elke avond keuze uit drie hoofdgerechten en drie desserts. Daarbij een heerlijk verzorgd salade buffet! Aanrader!
  • Ligging t.o.v. pistes7

Begin maart met 2 grote kinderen hier een familiekamer geboekt voor 5 dagen. Kamer was prima, 1 2-persoonsbed en een 2-persoons bedbank. Toilet en badkamer apart. Bar was heel klein en niet gezellig gesitueerd. Ontbijt was redelijk maar het avondeten vonden wij echt absoluut geen 4 sterren waard. Veel vette vleessoorten en het Boerenbuffet op zaterdagavond was echt een dieptepunt. Als voorgerecht een aantal vette worstsoorten, het hoofdgerecht mocht je in de keuken afhalen. Het leek wel een gaarkeuken! Je kon kiezen uit een bak met een aantal goedkope zeer vetrijke vleessoorten, dit vind ik geen lekker eten voor de zaterdagavond in een redelijk duur 4 sterrenhotel. Echt jammer dat er bezuinigd wordt op het diner (of op de kok)!

Tophotel

opdenbrouw
18-6-2012
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met 2 vrienden geweest en dat beviel erg goed. Vriendelijk ontvangst, we konden bij aankomst 'sochtends al 1 van onze kamers in zodat we snel de piste op konden.

Het avond eten is prima, na een dag op de piste en hangend in de apres ski, smaakt alles. Niet hoogdravend, maar perfect om je honger te stillen. Het ontbijt erg goed en uitgebreid.

Groot voordeel zijn de lockers bij de lift. Dus geen gezeul met skies, lopend op skischoenen. Ook praktisch bij de een bezoekje aan de Hofstadl, dan hang je je jas gewoon in de locker. Het lockerhok gaat wel op 20:00 dicht, dus opletten.

Wat mij betreft volgend jaar weer

geweldige keuken en welness

trudi
6-3-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

een hotel om weer terug te komen

geweldige keuken en wellnes

geweldig hotel

berends
24-10-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

zeer goed eten, goede service, vriendelijk personeel ,centraal mooi hotel

Zijn hier in Januari 2008 geweest

Zeer net hotel met vriendelijk personeel

De kamers zijn sober maar netjes

Er wordt elke dag schoongemaakt

De bedden daarintegen kunnen iets minder hard

In een andere beoordeling las ik dat de kinderen niet mochten spelen. Was bij ons geen sprake van

We hadden een kleine man van 4 mee en das best een druk baasje op zijn tijd

Het personeel is steeds vriendelijk tegen hem geweest en kwan zo af en toe even met hem praten

Flachau is een redelijk klein gebied als je alleen daar blijft.

Neem je echter de tijd en moeite om naar de gebieden eromheen tegaan is het redelijk groot

Voordeel van Flachau is dat je de snelweg afgaat, de rootonde driekwart neemt en je op plaats van bestemming bent, dit in tegenstelling to frankrijk waar je toch vaak de nodige passen over moet en wat tijd eet.

• Ligging t.o.v. pistes9

Super ! Echt een aanrader !Wij zijn er 2 keer geweest, we hadden dan een ruim appartement met hotelfaciliteiten. Appartement ruim en werd iedere dag keurig schoongemaakt. Het ontbijt en avondeten was perfect. Ook 's middags nog skijause, heerlijk, maar konden we helaas niet altijd aanwezig zijn vanwege de Apres-ski !! Vriendelijk en gezellig personeel (Vooral Ober Alex !) Leuke tijd gehad. Jammer dat de appartementen niet meer bij hotel behoren anders waren we zeker teruggegaan.

We hebben een aantal aanbieders voor Flachauerhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Flachauerhof in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Flachauerhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Flachauerhof scoort een 8.75 uit 10 op basis van 15 reviews.