Appartement Flachauer Gutshof

8,4

• Ligging t.o.v. pistes8,2

9 tips over Appartement Flachauer Gutshof

Ellis, 31-3-2014
Voor een grote groep is het heel leuk om een appartement te hebben met tussendeur.
esther_geertsema, 5-9-2013

Flori's Erlebnispfad, te bereiken met de berg lift, is een aanrader. Mooie wandeling en goed te doen met kleine kinderen. Voor de kinderen was onderweg van alles te doen.

Zorg dat je een chalet krijgt aan de buitenrand. Je hebt dan iets meer privacy.

Arno, 25-7-2013

Buiten zwemmen bij Eben is een aanrader (wel koud) en ook de klamm bij St Johann im Pongau was indrukwekkend.

Niet meer gaan eten bij Jagdhof.

Annelies, 5-7-2013
Musikstadl biedt prima buffetten en muziekavonden. Lekker en voordelig eten ook bij restaurant Jagdhof. Inkopen bij de Spar, maar voordeliger bij Penny Markt.
Rineke Stekelenburg, 30-9-2012

Het restaurant Flachauer Gutshof is een aanrader, ligt dichtbij de chalets.

Ga ook eens naar de Liechtensteinklamm in St. Johan in Pongau, prachtig om te bezoeken.

Marnix, 16-7-2012
Broodjesservice is goedkoop en goed. Zwembad in Wagrain is mooi. Salzburg is maar 40 min rijden.

H. Floor, 3-6-2012
Eisriesenwelt is wel veel lopen en betrekkelijk duur maar zeker de moeite waard. Er zit een goed (goedkoper) zwembad in Wagrain. Er is een enorm mooi wildpark en speeltuin in Ferleiten op 70km aan de voet van de Grossglockner. Verder kan je leuk wandelen in de omgeving en is de roddelbaan (nabij) ook heel erg leuk voor volwassenen en kinderen.
Franca, 25-2-2012
Doe je boodschappen bij aankomst voorin het dorp; de Spar vlakbij de chalets is behoorlijk prijzig.
Globetrotters, 15-2-2012
Apres Skiën bij de Dampfkessel; 5 minuten voorbij de Achterjet-bahn lopen is gegarandeerd een leuke middag / avond.