Appartement Flachauer Gutshof

Appartement Flachauer Gutshof
8,4

• Ligging t.o.v. pistes8,2

41 reviews over Appartement Flachauer Gutshof in het Nederlands

Veel organisatorische verbetering nodig!

Sask
18-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Op de dag van aankomst begon het helaas al niet zo goed. Een fout in het systeem zorgde ervoor dat wij 30 min na aankomst en alles uit te hebben gepakt, alles weer konden inpakken en moesten verkassen naar een ander huisje! Het was een chaos bij de receptie van mensen die kwamen inchecken, dus kon de receptie dit niet aan!

Wij hebben vervolgens een fijn verblijf gehad en het huisje was prima! Helaas heeft de hele week de verwarming en het koffiezet apparaat niet gewerkt!

De dag voor vertrek langs de receptie gegaan met de vraag of wij nu al konden uit checken omdat wij de volgende ochtend om 6:00 uur wilden vertrekken en de receptie pas op dag van uitchecken om 8:00 uur open was ( hoe kan dit, alle Nederlanders willen vroeg vertrekken en een receptie die dan pas zo laat open is), Als we vroeg wilden vertrekken moesten we bovenop de borg van 770 euro ook nog extra 660 betalen als garantie! BELACHELIJK!

Het huisje moest worden nagekeken voordat wij vertrokken en wat bleek tot onze verbazing, een ontbrekende snijplank die ons 36 euro zou moeten kosten. Dit zijn echt absurde bedragen!! Wij geloofden dit niet omdat wij zeker wisten dat wij deze snijplank gebruikt hebben tijdens ons verblijf. 1 van ons is direct naar het huisje gegaan, en trok 1 kastje open: U zult het vast raden! Daar kwam gewoon direct de snijplank tevoorschijn! Wat bleek, de persoon die de huisjes moest controleren was in zijn eentje en er checkte veel mensen tegelijk uit dus deze jongen had geen overzicht meer. Bij andere huisjes ontbraken er 2 messen en 1 vork waar ook meer dan 15 euro voor betaald kon worden! Dit is echt absurd!

Vervolgens bij de receptie konden wij onze contact betaalde borg( dit kon ook alleen maar contant) niet terugkrijgen en zou dit na afloop weer op de rekening gestort worden. Maar na bovengenoemde voorvallen vertrouwden wij dit niet meer en stonden wij erop dit cash retour te ontvangen. Na veel boze woorden en blikken van de dames achter de receptie hebben wij dit met pijn en moeite retour ontvangen! Al met al hebben deze mensen van de receptie nog wat trainingen klantvriendelijkheid nodig en moeten ze de prijslijsten van eventuele ontbrekende artikelen is flink onder de loep nemen. En dan zeg ik nog niks over een plastic douchewand waar een gaatje inzat wat ons 250 euro heeft gekost.

Het huisje was prima maar alle bijkomende problemen, doet ons besluiten hier niet naartoe terug te keren.

Praktisch maar geen service

M. Russens
17-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Een praktisch chalet, van alle gemakken voorzien en op loopafstand van de gondels. Wat wil je nog meer? Een stukje service!

- Bij aankomst om 10 uur in de ochtend meteen gemeld bij de receptie, 'we bellen wanneer de schoonmakers klaar zijn'... Helaas waren we de laatste die in ons chalet konden... helaas na uitpakken van de spullen bleek het ook nog de verkeerde te zijn...;

- Niet voldoende beddengoed en handdoeken voor het aantal geboekte personen;

- Matrassen in de stapelbedden zijn kneiterhard!;

- Koffiezetapparaat en verwarming (ook in skihok) werkte niet, zou naar gekeken worden maar is niet gebeurd;

- Broodjes bestellen kan tot 5 uur, om 2 over 5 is de fax weg;

- Belachelijk dure prijzen wanneer iets kwijt raakt of stuk gaat;

- Eerder uitchecken om 'snachts te terug te rijden is alleen mogelijk wanneer je €700 borg (bovenop de eerder betaalde borg bij aankomst) contant bijbetaald, na de inspectie ontvang je deze (of een gedeelte) via je bank terug;

- Controleer na de inspectie of daadwerkelijk iets ontbreekt voordat je flink inlevert op je borg!

Skigebied, ligging, après-ski, materiaalhuur intersport en de fijne douches zijn de grootste pluspunten! We hebben een geweldige vakantie gehad met zijn alle, een paar verbeterpuntjes maken het perfect!

Geweldige appartementen om te verblijven

Hans Blaauw
6-1-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7

Deze appartementen zijn een sfeervolle basis om Flachau en skigebied Skiamade te verkennen. Echt geweldig om hier te verblijven.

Wel jammer dat je voor een extra parkeerplaats (parkeergarage) moet betalen.

Super vakantie !

Frans
4-12-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Skilift makkelijk te belopen! Super nette appartementen met veel ruimte! ‘S avonds restaurant of bar is wat verder lopen door soms diepe sneeuw en ijzige wind dus pak je goed in!

Fantastisch appartement met sauna

SK
29-11-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Dit appartement is echt top! Het is ruim en biedt veel privacy in verschillende slaapkamers. Het heeft een eigen verwarmde skiruimte met schoenenrek. De keuken was voorzien van alles wat je nodig hebt, inclusief een grote eettafel waar je met een grote groep kunt eten en spelletjes kunt spelen. Dan was er nog de sauna...heerlijk om dat in je eigen appartement te hebben! En vergeet de houtkachel niet :).

Formidabel!

Anja Otto
28-11-2017

Wij zaten met 15 drinkebroers in de Flachauer Gutshof Alpenchalets en het was misschien wel de meest leuke wintersport ever! Het chalet was echt top off the bill! Veel ruimte en bijna iedereen had een eigen slaapkamer! De inrichting was zeer sfeervol, met een spekstenen kachel en genoeg zitgelegenheden. En na het skiën heerlijk gebruik kunnen maken van je eigen sauna! En dan t skigebied. Slechts 3 minuten lopen naar de lift en terug kunnen skiën tot bijna de voordeur van het huisje! We hadden de uitgebreide skipas, bijna 600 km piste in de Ski Amade! De groep was geweldig gezellig, veel spelletjes en elke dag kookte iemand anders. Op woensdag zijn we op stap geweest in de Gutstall en om vier uur t bedje ingerold! Verder super gezellig skigebied! Voor herhaling vatbaar!

Mooi chalet, van alle gemakken voorzien en ruim.

Anne-Marie
        12-11-2017
        • Ligging t.o.v. pistes9

De stapelbedden ( bovenste gedeelte) te dicht bij het plafond, stoot je hoofd als je rechtop zit in bed. De borg vonden wij erg hoog, bij pinbetaling rekenen ze zelfs iets meer.

Dus neem contant geld mee.

De bedden waren goed en genoeg kastruimte. Vlakbij de piste en het centrum. Wij zouden zeker weer een keer teruggaan.

Fijn appartement

Hester
        25-3-2017
        • Ligging t.o.v. pistes7

Wij verbleven eind maart in een 10 persoons appartement, 4 slaapkamers en 2 badkamers, sauna en eigen verwarmde skiberging. Het is een fijn appartement, ruim en goed uitgerust met goede bedden. Ook het babybedje was prima en er was een kinderstoel. En ja de borg is veel (70 pp cash) maar dat weet je van te voren. Het is ongeveer vijf minuutjes lopen naar de achterjet(gondel) en wel 15 minuten naar de starjet.

Skiles bij fischis is een echte aanrader.

Schoon groot goed huis dichtbij de lift

Fam hooyer uit scherpenzeel
        13-2-2017

Ligging kwaliteit vh huis

Geweldig comfortabel

L.Quadvlieg
        12-2-2017
        • Ligging t.o.v. pistes9

Op loopafstand van de pistes en ook winkels in dorp.Groot familie app.(waren met 4 volwassen. en drie kleine kinderen

Uitzichten van ons app.was minder(keek overal tegen een ander app. aan)

Appartement Flachauer Gutshof 8.36 10 41 .