Hotel Felsenhof

Oostenrijkse kwaliteit

Specie
26-6-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Geen idee wat die mensen meegemaakt hebben die in het vroege voorjaar van 2011 zulke slechte ervaringen hadden, maar wij hebben het hier helemaal naar ons zin gehad. We hebben een uitgebreide ervaring met dit soort hotels in Oostenrijk en deze scoort echt goed op onze lijst.

Vriendelijk en behulpzaam personeel, prachtige ruime en schone kamers en zeer goed eten.

Mooi was ook dat ze heel kindvriendelijk zijn, maar wel een gescheiden zwembad/wellnessgedeelte en restaurant gedeelte hebben voor gezinnen met kinderen, zodat rustzoekers niet teveel last hebben van drukke kinderen.

Ik was niet zo onder de indruk van het zwembad, maar dat schijnt vernieuwd te zijn, dus nu misschien beter. Het wellnessgedeelte is wel goed en leuk 'aangelegd'.

Een echt goed hotel !!!!!!!!!!!!!!!!!!

dick.steur
3-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes9

Voor de 8e keer verbleven we met ons gezin in Hotel Felsenhof en het was gewoon weer erg goed. Vriendelijke directie en medewerk(st)ers. Een goede keuken met elke avond een 4-gangen diner + groot salade buffet. Het ontbijt voldoet aan alle wensen. De kamers zijn groot en schoon en met een wellness gebeuren ( incl. een niet al te groot zwembad ) waar menig groot hotel jaloers op zou zijn.

Elke middag een uitgebreide jausse. De skibus stopt naast het hotel. De eerste piste ligt op ongeveer 1,5 km vanaf het hotel. Ook voor de kinderen is een grote speelkamer aanwezig en voor de allerkleinste een apart speelkamertje. Gezellig restaurant. . Wij kunnen ons niet indenken, dat er mensen zijn die in dit hotel niet tevreden zijn geweest.

Niet nog een keer!

Henk en Irene
2-8-2013

Gegokt op een positieve ervaring gezien de reacties. Best een aardig hotel maar personeel is gewoon niet goed. de eigenaren doen hun best maar zijn gegaan voor goedkoop (oostblok) personeel. Dat zie je terug in het restaurant maar zeker bij de welness. Het is niet fijn het gevoel te hebben dat je belazerd wordt. En dat in Oostenrijk!

Het hotel van Reitdorf/Flachau

Theo Dorus
27-2-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

We waren voor het zoveelste jaar in Hotel Felsenhof. Een geweldig goed, schoon en van alle gemakken voorzien hotel. Grote kamers. Met een zeer uitgebreid ontbijtbuffet, een jause gelijk een brunch, zo goed en uitgebreid van 14.00 tot 17.00 uur. Een met een 5 gangen diner met 4 keuze uit het hoofdgerecht. Zeer goed, Dan heeft het hotel ook sinds een paar jaar een geweldig Welness gebeuren. Eenmaal in dit hotel geweest, wil je beslist terugkomen. Het hotel ligt wel niet direct aan de piste, maar de skibus stopt voor het hotel en een busje brengt de kinderen naar de skischool en ook weer terug. Ook voor kinderen is er een uitgebreid aanbod van vermaak, met zelfs een aparte tv hoek. Nee, als je in dit hotel niet tevreden bent, dan zal menig hotel zwaar tegenvallen. We gaan weer terug.

Prima hotel

SML&D
13-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wat een wisselende reacties?! Onze ervaring van afgelopen voorjaar is toch echt positief! Prima hotel. Nette kamers en vriendelijk personeel. Restaurant goed verzorgd; eten (ontbijt, na het skieen en avond) prima in orde. Wellness leuk voor de kinderen, inclusief een sauna speciaal voor kids / familie ... een verdieping hoger wellness voor volwassenen inclusief rustruimtes.

Ligging niet optimaal tov de pistes maar met skibus (evt ook via de skischool) eenvoudig en snel bereikbaar.

Een klasse aoart.

Theo
9-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wederom verbleven we in dit hotel. Alles was weer prima in orde. en het eten was weer van hoge klaliteit, alsmede de service van directie tot kamermeisjes. En het wellness gebeuren wordt elk jaar mooier en beter.

wqel oke

wintersporter
8-1-2012
  • Ligging t.o.v. pistes6

Wij zijn met een groep van 8 personen geweest in een app. Faulkogel in het hotel, appartement was groot maar kan wel een renovatie gebruiken. Het ontbijtbuffet is goed, het avondeten niet echt geweldig, buffetten worden slecht aangevuld moet overal om vragen. Nieuw zwembad bij de het saunagedeelte niet echt slim gedaan, veel overlast van schreeuwende kinderen niet echt rustig genieten van een uurtje sauna. Bij het boeken van een behandeling goed de prijs vragen zodat je bij de rekening niet iets anders moet betalen.

Prima kindvriendelijk hotel!

m.textor
10-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zowel afgelopen winter als nu in de zomer hier geweest met jonge kinderen.

Zijn het absoluut niet eens met de vorige beoordelingen. Naar onze mening is het een uitstekend hotel, ook zeker met kleine kinderen, goed eten, prima (familie) kamers. Inderdaad zouden de badkamers iets groter kunnen. In zomer is vele gratis extra's aanwezig zoals kinderfietsjes, trampoline, fietsen met kinderzitjes, buggy's, etc.. Van de kinderopvang (gratis) hebben wij in de winter gebruik van gemaakt en was uitstekend. Skibus stopt voor de deur en rijdt met grote regelmaat. Medewerkers zijn erg gastvrij in het hotel. Als je voor de aprésski gaat, moet je in het centrum van Flachau gaan zitten.

Verdrietig

Kees de Jager
29-6-2011
  • Ligging t.o.v. pistes2

Verdrietig hotel, dat is het geworden. 15 jaar geleden ben ik hier zes keer achter elkaar geweest maar van de kwaliteit van toen is niets meer over......helaas

Te hoge waardering

Henk
10-5-2011
  • Ligging t.o.v. pistes2

Weekje naar dit hotel gegaan vanwege een aanbieding. Veel te hoge waardering naar mijn idee. Nog niet eerder in zo'n slecht hotel geweest in Oostenrijk. Als je niet vele gewend bent waarschijnlijk prima maar anders....

We hebben een aantal aanbieders voor Felsenhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Felsenhof in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Felsenhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Felsenhof scoort een 8.14 uit 10 op basis van 37 reviews.