Appartement Fallenegger

H
5-1-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Vriendelijke eigenaresse, die goed advies geeft. De bedden waren prima. Accommodatie is prima vlakbij de piste

Gereisd Met oudere kinderen in december 2018

2007

we komen er al jaren (15) en hebben er telkens weer naar

koob
29-1-2007

we komen er al jaren (15) en hebben er telkens weer naar ons zin. vanuit de slaapkamerraam kun je de pistes en liften zien. Modern appartement met alle gemakken voorzien.

Gereisd Anders in Mon Jan 29 2007 23:41:20 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Fallenegger

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Fallenegger in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Fallenegger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.