Bed and Breakfast Die Bergquelle

Pension, Kleine hotelsWeer vandaag20°10°
Bed and Breakfast Die Bergquelle
8,8

• Ligging t.o.v. pistes9,2

We hebben een aantal aanbieders voor Die Bergquelle voor je op een rij gezet:

2 reviews over Bed and Breakfast Die Bergquelle in het Nederlands

Fantastische vakantie gehad in Flachau!

Annemarie Eleveld
3-4-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Eind maart een weekje wintersport gedaan en verbleven in Die Bergquelle. De familie is erg vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn netjes, bedden prima en het ontbijt is heel goed verzorgd. De ligging van het pension is perfect, tegenover de gondel 8er Jet. Zelfs eind maart kun je nog tot in het dal skiën en zijn alle pistes geopend.

Vanwege einde seizoen was de aprés ski in de directie omgeving van het pension niks meer, maar in Flachau zelf bij de Hofstadl (gelegen bij de Star Jet 1 stoeltjeslift, ca. 25 min. lopen of 5 min. in de auto) en de Musistadl (ca. 10 min. lopen) nog heel gezellig.

Wat ons betreft een aanrader!

2006

Een gezellig familie hotel(pension) waar je ook heerlijk

Gerdie en John Kersten-Dousi
29-10-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een gezellig familie hotel(pension) waar je ook heerlijk kan eten en niet duur en fantasties skiëen tot de voordeur het is geweldig bij Hubert en zijn personeel is ook fantasties.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Die Bergquelle in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Die Bergquelle zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.