Appartement Dertnig

Appartement info

Meer appartement info

7 reviews over Appartement Dertnig

• 9Wim Wolf25-02-2017

Prachtig appartement op prima locatie.

Wij verbleven in appartement Bergkristall. Het appartement is netjes en compleet ingericht. De locatie is prima, de skibus stopt tegenover het complex en je kunt makkelijk te voet naar de liften en het centrum. Binnen grijp je nergens in mis, voldoende bestek, borden etc. Er zijn twee nette badkamers en een aparte ruimte met sauna en douche. Al met al een zeer goede keuze voor je verblijf in Flachau!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2017

• 10joke veenendaal28-02-2012

uitstekend apartement met alle voorzieningen

je vind alles dicht in de buurt een prachtig uitzicht en mooi en degelijk ingericht en zeer goede bedden alles is perfect

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2012

• 10marcel23-08-2009

Prima Plek

Wij zaten eerst in het andere appartement in Flizmoos. Net als daar is het prima vertoeven bij de heer Dertnig. Schoon, betrouwbaar, niet moeilijk. Prima appartementen. Wij zijn er nu zowel in februari als in augustus geweest. Komend seizoen willen we weer naar Flachau.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Mirjam van der Stelt03-02-2008

Vorige week verbleven we in appartement Himmelreich, bovenste etage dus. Slaapkamer op de gang was niet erg handig, maar dat was dan ook het enige nadeel. We konden lopen naar de piste en de voorzieningen in het dorpje, de kamers en kastruimte waren ruim, het was schoon en het uitzicht was prachtig. Eigenaar ontving ons erg vriendelijk met leuke verhalen over Flachau. Broodjesservice was ook erg makkelijk.

Gereisd met familie in februari 2008

• 8Monique28-01-2007

Wij komen al vele jaren bij heer Dertnig. En hebben in 3 van de 4 appartementen onze vakanties gevierd. De appartementen zijn zeer goed ingericht en schoon. Sinds vorig jaar hebben alle appartementen nu een sauna. De skibus stopt direct voor de deur en rijd elk kwartier. In 5 minuten sta je bij de piste. Ook lopend is dit te doen. Wij hebben een hond en die is ook welkom. In de omgeving kun je heerlijk wandelen met de hond. Flachau zelf vind ik een prettig dorp. Het ligt bijna direct aan de snelweg wat makkelijk is qua reizen. Je hebt echter geen geluidsoverlast. We zijn voldoende ski scholen waar je uit kunt kiezen en je struikeld werkelijk over de restaurants.

Gereisd met familie in januari 2007

• 9Ellen Heemskerk05-11-2006

In jan.2006 hier geweest, op de begane grond en bovenste etage. Erg mooi en schoon. Skibushalte voor deur. Garage bij begane grond inclusief. Ruim appartementen. Jammergenoeg wordt/is het bg-appartement veranderd. En wordt de zithoek gescheiden van de keukenhoek. Verder goede bedden. Nadeel bovenste appartement dat extra slaapkamer buiten de voordeur valt (op de gang). Dus niet geschikt voor hele kleine kinderen. Voor de rest super!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in november 2006

• 9Norbert09-04-2006

4 jaar geleden zijn we in dit toen nieuwe appartement geweest. Zeer gastvrij ontvangen door de buurvrouw met twwe lekkere flessen wij uit de wijngaard van de schoonzoon

• 6Ligging t.o.v. pistes

Gereisd in april 2006