Aparthotel Central

Meer aparthotel info

32 reviews over Aparthotel Central

• 10Reisagent18-08-2020

BESTE ACCO VAN OOSTENRIJK

FANTASTISCH complex. Voor kinderen het mooiste en meest uitgebreide hotel van heel Oostenrijk. Midden in het centrum, naast de Spar. Je loopt zo naar de gondel of de rodelbaan. Je loopt in de avond zo naar een restaurant. Binnen in het complex is een racebaantje voor kleine kids met trapautos, er is binnen een bowlingbaan, een voetbalveld, 4 trampolines en binnenzwembad met glijbaan. Buiten een buitenbad, een groot warm bubbelbad en zwemvijver, ook een grote tuin met speeltoestellen trampolines en voetbalveld. Echt voor de kinderen FANTASTISCH. Wij hadden 4 kids bij: 9-11-13-15 die zich allemaal geweldig hebben vermaakt. Appartementen zeer ruim, schoon, netjes, alles aanwezig, vaatwasser etc. Wij hadden eenvoudigste type, toch nog zeer prima en mooi. Als we 1 minpuntje moeten noemen is dat er geen bar in het hotel zit, dus avond kun je niet daar nog een drankje doen. Ik zou hier een 2e keer zo weer naar toe gaan; echt FANTASTISCH !

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 2019
    10Marcia31-07-2019

Super!

Super hotel! Foto’s op zover zijn zwaar verouderd. 2 jaar geleden zijn we hier ook geweest en nu nog mooier! Veel zwembaden en buiten speelgelegenheden en binnen ook veel te doen voor kinderen en ouders. Aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 2018
    9Robert28-01-2018

Penthouse Faulkogel meer dan top!

Penthouse Faulkogel was echt helemaal top! Zeer ruime kamers met ieder een eigen badkamer. Verder een gezamelijke ruimte waar je met ze allen kan chillen.

De ligging is echt super! Bus en supermarkt op 50 meter. Uitgaan allemaal bereikbaar op zo'n 5 minuten (Hofstadl en Musisstadl).

Hotel zeer netjes en goede services. Zwembad, sauna en kinderhoek is allemaal aanwezig.

Voor ons als groep zeker voor herhaling vatbaar!

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

9Lianne27-11-2017

Fantastisch, voor je het weet je 2e thuis

Aparthotel Central: zoals de naam al zegt super centraal je eigen apartement incl. Zwembad, sauna en restaurant. Super goede service, personeel spreekt deels Nederlands. Kamers redelijk eenvoudig ingericht maar wel ruim, compleet en van goede kwaliteit. Rondom veel goede en gezellige restaurants. Skilift dichtbij. Hofstadl (Bekende, superleuke maar drukke après ski ) op slechts 5 minuten. Musistadl (tip! Mega gezellig eten en uitgaan, elke avond live muziek) op slechts 2 minuten. Enkele andere tips in flachau: -Uit eten en daarna rodelen bij Sattelbauer. -De dag afsluiten met een drankje bij de gipfelstadl (boven op de berg, lekker lang zon) -Spareribs eten bij de Herzelalm (naast de piste maar ook makkelijk via het dal te bereiken)

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 10hellen van dam23-04-2017

top appartement op top locatie

alles is perfect geregeld het appartementencomplex is van een super aardige familie die er alles aan doen om je een topvakantie te bezorgen midden in het centrum skibus voo de deur en dichtbij fantastische restaurants

Gereisd met oudere kinderen in december 2016

• 10Rene schilder04-02-2017

Mooie ruime appartementen

Afgelopen week met zijn 3en in 6-persoons appartement gezeten met 2 slaapkamers met 3 bedden, 2 badkamers en nog een aparte wc. Vond het ontbijtbuffet beetje aan de prijzige kant (13€ pp) dus maar gebruik gemaakt van de broodservice die s'ochtend netjes klaar lag in het schap in de kelder. lift was iets verder lopen dan gedacht maar de bussen komen vrij snel achter elkaar en rijden tot laat door, halte voor de deur van het hotel.

Gereisd met vrienden in januari 2017

• 10Suzan07-01-2017

Fantastisch, mooie appartementen.

Veel voorzieningen voor kinderen. Speelkamers, binnenzwembad, buitenzwembad. En voor ouders heerlijke relaxruimte. Vriendelijke mensen aan de receptie. Supermarkt naast de deur. Ski bus paar meter van appartement. Inpandig restaurant.

Gereisd met jonge kinderen in december 2016

• 7Tamara08-09-2016

Leuk kindvriendelijk appartementencomplex!

Veel te doen voor mijn kinderen van 12 en 7 jaar. Nederlands sprekende mensen op de receptie. Gezellige sfeer! Wij vonden het een nadeel dat ons appartement in de 2 weken dat wij er waren niet werd gepoetst. We kregen na 1 week wel 8 nieuwe handdoeken. Wilde je er meer dan moest je 1 euro per handdoek bij te betalen, wat dus wel te doen is. Nadeel voor ons was de Duits talige animatie waar geen ouders mij mogen blijven, waardoor dit voor onze kinderen geen succes was. Ander nadeel vonden wij dat het binnen/buitenbad te warm en de zwemvijver (ook bij 30 graden buiten temp) veel te koud was. Naast ons balkon zat een imker waardoor we niet op ons (kleine) balkon konden eten zonder last te hebben van de bijen. Maar verder een hele leuke vakantie gehad in Salzburger land! Veel te doen, zeker ook voor de kinderen! De Salzburgerland kaart kost wat, maar wij hebben hem er ruimschoots uitgehaald. Bijna alles is dan inclusief. (Zo'n 190 dingen van bergbanen, tot zwembaden.) Hotel Central is ons verder goed bevallen. Schoon en sfeervol ingericht. Wij zaten met zijn vieren in een 2 kamer appartement wat dan wel vrij klein is. Maar te doen als je er niet veel bent! Aanrader dus!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 10Nanne28-08-2016

Heerlijk!

Wij waren er in juli 2016 voor de 3e keer en wederom zijn we superenthousiast. Central geeft de ouders een wellness gevoel en de kids genoeg vertier. Heerlijke ligstoelen aan de zwemvijver. Lekker rustig en altijd plek. Voor de kids een speeltuin binnen en buiten, trampolines, een skelterbaan, speelwaterval, voetbalruimte, ponyrijden en een kidsclub. Het warme buitenzwembad is heerlijk om sochtends vroeg baantjes te zemmen en voor de kids warm genoeg om toch nog buiten te zwemmen bij minder mooi weer. De appartementen zijn ruim en mooi. Het enige wat voor ons een aanvulling zou zijn, is een gezellig barretje voor 's avonds. Flachau zelf is leuk. Volop keuze uit restaurantjes met speeltuinen. Superleuke rodelbaan! Ook erg leuk vonden wij de kinderwandeltochten Flori en Moosalm. Wat ons betreft een topplek!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 10Annemiek07-07-2015

Prachtig complex

In juli 2015 geweest. Wat heerlijk vertoeven in Central! Afgelopen winter is het park aangepast + opgeknapt: een nieuw verwarmd zwembad (met binnen gedeelte), prachtige ligbedden, een overkapping met 2 Weber BBQ's die je (gratis) kunt gebruiken, prachtige zwemvijver met glijbaan, mooie overdekte speeltuin in het complex, iPads bij de receptie, prima WiFi in het appartement, een prachtige buitenspeeltuin, paardrijden, supermarkt naast de deur, heerlijk eten bij het steakhouse aan de overkant, een leuke speurtocht (Flori's), de rodelbaan vlakbij, etc. Én super vriendelijk en behulpzaam personeel! Ontzettend kindvriendelijk complex.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2015

Aparthotel Central info