Appartement Austria

Appartement Austria
7,8

• Ligging t.o.v. pistes7,6

11 reviews over Appartement Austria in het Nederlands

Was een goed appartement en vlak bij centrum.

Anneke van der Krogt
2-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Alles was prima bushalte naast de deur en een mooie supermarkt aan de overkant

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2017

perfecte locatie en ruime kamers

Kim
18-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8

Haus Austria is perfect gelegen in flachau. Dichtbij de Spar, een bushalte vlakbij en op loopafstand van de winkelstraat. Wij waren met een gezelschap van 6 volwassenen en 3 kinderen. Wij maakte gebruik van 2 appartementen. Onze kinderen konden met gemak bij ons in de slaapkamer slapen. Er was ruimte zat! De eigeraresse is zeer vriendelijk en was zeer meewerkend toen wij vroeg arriveerde. Het uitzicht is super! Je kan mooi uitkijken op de weltcup strecke en er is een groot open veld voor het appartement waar we met de kids leuk konden spelen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2015

Prima verblijf

Fam. Smulders
4-9-2010

Deze zomer hier drie weken vakantie gevierd. Zeer aardige en behulpzame mensen. Prima accomodatie voor kinderen met zwembad en speeltuin.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Aug 14 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Austria voor je op een rij gezet:

Leuke plek om naar terug te gaan

M. van der Sluys
26-6-2010
  • Ligging t.o.v. pistes7

Haus Austria was goed, maar Flachau was verlaten. We zaten tussen twee seizoenen in. Vriendelijke mensen. Veel restaurants gesloten, maar toch nog genoeg geopend om gezellig te eten.

Gereisd Met partner in mei 2010

Niet meer naar Flachau

Filip
25-2-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Jammer dat je altijd met de bus moet om naar de piste te gaan....maar vervelender dat wij op de laatste dag nog eens 140 Euro moesten betalen, terwijl wij zelf de 2 appartementen helemaal schoon hadden gemaakt., tw. 2 x 30 Euro extra buiten de toeristenbelasting. Verder wel goede kamers. Eigenaresse overigens alleen op de 1e en laatste dag gezien en gesproken.

Gereisd Met vrienden in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijke vakantie

Roos Jordens
5-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7

Prima apartementje. Helaas miste we een afzuigkap. Goed te bereiken en heel vlakbij een Spar. Dus de boodschappen zijn snel gehaald. Mooi uitzicht vanuit ons balkon. Badkamer zag er netjes uit! De skispullen kun je makkelijk opbergen en verwarmde schoenhouders. We waren er met oud en nieuw en de buren hadden prachtig vuurwerk.

Gereisd Met partner in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Leuk appartement je zit centraal in Flachau

Dennis Hendrikx
6-4-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Leuk appartement je zit centraal in Flachau. Spar zit op 50 m. perfect voor de booschappen. Een van de Skibussen stoppen voor het appartement,maar je kunt ook best lopen naar een van de liften binnen 10 min. zit je in de lift. Keuken heeft alles wat je nodig hebt alleen er zit maar een dubbelpits elektra fornuis in...hou dus rekenning met wat je kookt.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 06 2008 12:49:27 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer aardige eigenares, prima appartement

L. Daamen
24-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes7

Zeer aardige eigenares, prima appartement. Prima te bereiken met de auto, vlak bij supermarkt en restaurants.

Gereisd Met partner in maart 2007

appartement was prima! ventilatie was onvoldoende in van

J. Visser
17-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes8

appartement was prima! ventilatie was onvoldoende (afzuiging in keukentje ontbrak, van douche en wc te zwak)

Gereisd Met vrienden in maart 2008
2006

Prima prijs/kwaliteitsverhouding

Sander
18-3-2006
  • Ligging t.o.v. pistes8

Prima prijs/kwaliteitsverhouding. Midden in het dorp, supermarkt direct in de buurt. Skibus stopt voor de deur, en brengt je binnen 5 min naar de lift. Aardige behulpzame eigenaresse, broodjesservice, verwarmd skihok, tafeltennis. Aanrader!

Gereisd Anders in maart 2006

Appartement info

• Aantal personen5 tot 6

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Austria in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Austria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.