Chalet Auhof

8,4

• Ligging t.o.v. pistes7,9

4 tips over Chalet Auhof

Ivo, 4-1-2014
Op de cateringvrije dag wordt een arrangement aangeboden met de taxi, eten en rodelen voor 20 euro bij een supergaaf restaurant bovenaan de rodelbaan. eerst eten en rodelend teru naar Flachau. Te Gek !!!!!!!
Groep, 4-1-2014

Let wel op de kamerindelingen met 1-2 of 3 persoons kamers met verschillende indelingen, stapelbedden/losse bedden.

Het huis staat op +- 450 meter van de Achterjet lift. Is te lopen of met skibus. Tip is om een lokker te huren bij de lift. Huur je via de organisatie materialen dan krijg je die gratis !!! Dat scheelt een hoop gesjouw.

Skipassen bvooraf bestellen scheelt een tijdje in de rij staan.

Merel van Dorp, 6-9-2013
Wil je een dagje niet skieen, ga dan naar het heerlijke erlebnis zwembad/termaalbad, vlakbij Flachau.

We hebben een aantal aanbieders voor Auhof voor je op een rij gezet:

Alex, 5-9-2013
Probeer absoluut de sauna!

We hebben een aantal aanbieders voor Auhof voor je op een rij gezet: