Chalet Auhofstersterster

Tonen op kaart

9 reviews over Chalet Auhof

• 2018
    9Hamid Abedini28-03-2018

Een dikke aanrader voor grote groepen

We zijn met 18 collega's 4 dagen naar flachau geweest. Auhof was een top locatie. Alles goed geregeld Maaike en David waren zeer gastvrij en de maaltijden die ze bereiden waren heerlijk. Wel veel stapelbedden (minder geschikt voor lange mensen) maar er waren iig voldoende slaapplek. Zeker een aanrader

Zakelijk gereisd in maart 2018

• Oude reviews

9Gerard Koekkoek17-03-2015

Geweldige tijd gehad!

We zijn met een skigroep (volwassenen) voor een lang weekend in Chalet Auhof in Flachau geweest. Wat een feestje! We hadden vooraf nogal wat noten op de zang wat betreft de extra wensen, maar alles was keurig geregeld. We werden culinair in de watten gelegd door Ivo en Marjolein en ook hun tips voor op en naast de piste waren voortreffelijk! De slaapkamers waren mn. gericht op gezelschap met kinderen (gescheiden single bedden en stapelbedden) maar waren voldoende groot. De stube was een goede en gezellige plek voor een wat groter gezelschap. De bushalte was vlakbij en gaf de mogelijkheid voor skien vanuit Flachau of vanuit Flauchauwinkl. Kortom; wij komen zeker nog een keer terug.

Gereisd met vrienden in januari 2015

• 8mevrouw Sillevis Smitt16-03-2015

Fijn appartement

Prima appartement voor grotere groepen, fijne sauna. Genoeg spullen voor de kinderen. Goede bedden.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2015

• 9Carla Schutt10-02-2014

Geweldige omgeving en accomodatie

Chalet Auhof is een mooie uitvalsbasis voor skien en wandelen. Vanuit het chalet een prachtig uitzicht. Ivo en Marjolein zijn heel goede gastheer en gastvrouw. Maken het echt naar je zin en houden rekening met de wensen van de gasten. Zeer schoon en het eten is fantastisch verzorgd. Kom volgend jaar weer terug, dan met familie en vrienden.

Gereisd met partner in februari 2014

• 9Carla Schutt28-10-2013

Prachtige omgeving, prima lokatie

We hebben bijzonder genoten van onze dagen in het chalet. Prima, verrassend lekker maaltijden. De chaletbeheerders zijn bijzonder klantvriendelijk en zorgen goed voor de gasten met een heel persoonlijke benadering. Wij voelden ons er helemaal thuis

Gereisd met partner in februari 2013

• 9arie rijlaarsdam07-09-2013

Top plek met een top staf deze was uitmuntend!!!

Fijn en ruim chalet, met een super staf. We zijn lekker verwend en ook de mooie sauna na alle inspanningen was fantastisch. Kom zeker terug.

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 8Merel van Dorp06-09-2013

Vlakbij de piste met speelkamer voor de kids

Chalet Auhof ligt dicht tegen de dorpskern van Flachau aan en ligt vlak bij de pistes. Je krijgt hier het echte, authentieke oostenrijk gevoel als je binnstapt. Vooral de 'stube' waar het eten wordt geserveerd is heel gezellig. Groot pluspunt vond ik de speelkamer voor de kids (met tafelvoetbal, WII en veel spelletjes). Ook is het erg fijn dat je in de apart skiruimte je schoenen op speciale warmers kan zetten. Tenslotte hebben we erg lekker gegeten en was de chaletstaf vriendelijke en professioneel

Gereisd met jonge kinderen in december 2012

• 8Alex05-09-2013

Prima catered chalet

Eind maart in Auhof geweest, laatste week van het skiseizoen in Flachau en prima naar mijn zin gehad. Bushalte naar skilift op een klein eindje lopen. Goede verbinding naar het uitgestrekte skigebied. Het huis is groot en biedt voldoende plaats voor groepen. De inrichting is ietwat gedateerd, maar dat past eigenlijk prima bij de Oostenrijkse stijl. Wat ruimschoots compenseert is de mooie sauna, net buiten het huis. Wat een fantastische knusse plek. De beheerders waren zo enorm leuk en enthousiast. Goed en heerlijk gegeten, zowel het ontbijt als diner was prima verzorgd. Niets was hen teveel en bijna alles kon geregeld worden. Voor mij zeker voor herhaling vatbaar.

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in maart 2013

• 4Piet-Jan Boelhouwer24-08-2013

Helaas ontevreden

In februari 2013 met onze vrienden hier verbleven. Het dorp Flachau en het skigebied zijn prima. Het chalet was ook wel in orde, maar niet zoals ze schrijven. Het eten was jammer genoeg niet lekker en het chalet werd niet goed schoon gehouden. Het personeel was gewoonweg niet geschikt voor dit werk om zo’n chalet te beheren. Ze waren meer met hun privé zaken bezig. Al met al vinden wij dit geen aanrader.

• 6Ligging t.o.v. pistes

Wouter Berendsen (eigenaar), commercieel medewerker, 20-09-2013

Beste Piet-Jan Boelhouwer,

Bedankt voor je review en vervelend om te lezen dat het chalet en het eten niet helemaal naar wens was. Dat verbaast mij enigszins aangezien we geen opmerkingen hebben gekregen na de reis.

Daarnaast enquêteren wij onze eigen gasten en die waarderen chalet, staf en catering met een 7,8.

Graag zou ik hier meer over horen aangezien het onze doelstelling is eenieder een goeie wintersport te bezorgen. Ik nodig je dan ook uit met ons (Chalet Beyond) contact op te nemen

Gereisd met vrienden in februari 2013

4 tips over Chalet Auhof

• Groep, 04-01-2014

Let wel op de kamerindelingen met 1-2 of 3 persoons kamers met verschillende indelingen, stapelbedden/losse bedden. Het huis staat op +- 450 meter van de Achterjet lift. Is te lopen of met skibus. Tip is om een lokker te huren bij de lift. Huur je via de organisatie materialen dan krijg je die gratis !!! Dat scheelt een hoop gesjouw. Skipassen bvooraf bestellen scheelt een tijdje in de rij staan.

• Ivo, 04-01-2014

Op de cateringvrije dag wordt een arrangement aangeboden met de taxi, eten en rodelen voor 20 euro bij een supergaaf restaurant bovenaan de rodelbaan. eerst eten en rodelend teru naar Flachau. Te Gek !!!!!!!

• Merel van Dorp, 06-09-2013

Wil je een dagje niet skieen, ga dan naar het heerlijke erlebnis zwembad/termaalbad, vlakbij Flachau.

0 vragen over Chalet Auhof

Chalet info