Hotel Alpin & Accord

6,8

• Ligging t.o.v. pistes9,7

37 reviews over Hotel Alpin & Accord in het Nederlands

Met vrienden

Prima hotel op super locatie

Robbie
16-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Prima hotel op een super locatie. Kamers zijn standaard maar schoon, lekkere bedden, een fijne douche en heerlijk balkon. Ontbijt is dik in order, het diner iets minder tenzij je a la carte eet. A la carte is het prima. Fijne bar voor het laatste afzakkertje.

Het sterke punt van dit hotel is de sublieme locatie. 20 meter naar de skilift, 50 meter naar de apres ski bar. De prima locatie en het hotel dat verder in orde is maken dit tot een aanrader.

Mooie wintersport accomodatie

ton kromwijk
19-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Leuk hotel komen we al jaren

skiverhuur vanuit hotel incl. skipas , tevens leuke bar voor in de avond

op loopafstand van de leukste apreskitent.

goede prijs kwaliteitverhouding, een aanrader voor gezinnen

Volgend jaar weer! :)

Jan en Renny
1-9-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

keurig hotel, leuk bar-personeel, keuze uit meerdere menu's. De eigenaren moet je even leren kennen, blijken dan een goed gastgezin te zijn. Als afsluiting van de skivakantie hebben we de laatste avond een heerlijk diner aangeboden gekregen (zie foto's).

We hadden een zolderkamer, zonder uitzicht en een schuin dak (hoofd vaak gestoten bij bed). Verder is de kamer prima om te slapen. Sanitair netjes, schoon en voldoende. Wifi werkt prima, kluis is aanwezig.

Het hotel kan niet dichter bij de piste en bij de apres-ski. Kinder ski schooltje naast het hotel.

Voor ons een ideaal hotel!

Rita Smits
16-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij gaan voor het 10de jaar naar Alpine.

Na de overname van ouders op zoon wel wat starters foutjes.

Maar nu hij het een paar jaar doet gaat het steeds beter.

Wij vinden het een heerlijk hotel perfecte ligging.

Alles is op loop,afstand ski lift apres ski en het dorp.

Het ontbijt is prima.

Het avond eten laat te wensen over, maar hoef je er niet bij te boeken.

De kamers zijn netjes en schoon.

Dus van ons krijgt alpine een 8!!!!!!!!!

Prima hotel op een top locatie

Rob
29-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel is perfect gelegen! Direct aan de piste en op steenworp afstand van de apres ski bar. Alle voorzieningen (skischool, ski verhuur, etc.) in of rond het hotel beschikbaar.

Kamers zijn keurig verzorgd, schoon en comfortabel. Het ontbijt is basic maar prima verzorgd, ruim voldoende voor de start van een actieve dag. Het diner verdient geen Michelin ster maar smaakt over het algemeen meer dan prima en is voldoende gevarieerd.

Sinds 2013 beschikt Hotel Accord/Alpin over een gezellige bar die echter nog niet helemaal af was (afzuiging).

Samenvattend: Perfect gelegen hotel met een prima prijs/kwaliteit verhouding.

mooi hotel en toch nooit meer

menten
26-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Het hotel heeft twee jaar geleden een andere eigenaar gekregen. Deze jonge man is volstrekt onbetrouwbaar bij de afrekening. Aangeboden kortingen worden heel terloops niet gegeven en pas na sterk aandringen en verschillende onzinverklaringen verklaart de man ineens arrogant en schaamteloos dat er iets in de computer misging en dat een collega iets verkeerd deed. Excuus kan er niet af. Korting op skihuur krijg je alleen als je contant betaalt. Dat alles is nu twee jaar gebeurd, niet alleen bij ons maar ook bij kennissen en het gaat om honderden euro's (!!). Pas goed op bij de eindafrekening en tel alles na, en pas op bij zogenaamde skipaskortingen. Het is een perfect hotel maar voor ons is de lol eraf. Deze nare man verprutst het voor zichzelf. Jammer.

Fantastische locatie en top Hotel!

Robert & Ellen
24-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

De locatie van dit hotel is echt geweldig! Komt het hotel uit, de latjes onder en hop de lift in. En na het skiën is de top apres-ski tempel 'Hofstadl' op kruipafstand!

In het hotel is ook alles prima voor elkaar. De service is goed, de kamers zijn goed; heerlijk bed en heerlijke douche, elke dag schoonmaak. Het eten ook niets op aan te merken; ontbijt goed en voldoende, diner ook prima voor elkaar waarbij je elke avond uit 3 gerechten kan kiezen.

Kortom: Wij hebben een top wintersportvakantie gehad hier in Alpin & Accord!

Een geweldige week vakantie gehad!

Sandra
19-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Na alle recensies hieronder gingen we toch naar deze accommodatie.

En wat was het geweldig! Personeel super vriendelijk, eten prima,elke avond keuze uit 3 gerechten, service van Erich en Gaby super, gratis WIFI etc.

De ligging top, direct aan de piste en de starjet lift en niet te vergeten de apres ski de Hofstadl.Skibus naar de andere gebieden ook voor de deur.

Echt geen puntje kunnen vinden dat beter kan. We waren met een groep van 13 personen, zelf het olympisch US team verbleef in ons hotel tijdens de wereld kampioenschap sjalom dames.

We vertrokken al vroeg in de morgen en kregen allemaal een heerlijk ontbijt pakketje mee voor onderweg.

Echt een super top hotel, handig verbonden met een ondergrondse tunnel met elkaar, met een pasje toegang tot je eigen ski locker.

zeer slecht

Baan
30-12-2013

28/12/2013 t/m 04/01/2014

we hebben een kamer met balkon en 2 aparte bedden geboekt, voor ruim 800 euro per persoon. we gaan naar de kamer en vinden deze letterlijk en figuurlijk 3 hoog achter. In de nok van het gebouw. we stoten ons hoofd tegen het verlaagde plafond als we alleen al op bed zitten. lopen naar het bed lukt alleen als we gebukt gaan. daarbij geen balkon en een 2 persoonsbed in plaats van 2 losse bedden, bij navraag geen bevredigend antwoord. er wordt 100 euro geboden en dan mond houden.

personeel is klantonvriendelijk, het eten komt uit blik en is niet lekker. ontbijt is wat sober. saladebuffet ook uit blik en alle dagen het zelfde. waarbij in de loop van de avond niks wordt bijgevuld. kom je laat eten dan is het op.

De omgeving is perfect. wat skiën betreft alles bij de hand. naar het dorp lopen is een flinke trippel. voor ons niet voor herhaling vatbaar.

• Ligging t.o.v. pistes10

Nadat we alle reacties op zoover hadden gelezen waren we erg geschrokken en op het ergste voorbereid. (aangezien die reacties pas kwamen toen we al geboekt hadden) Nou niets daarvan was waar, de kamers waren schoon. Het eten was uitgebreid, de mensen waren vriendelijk. De ligging is perfect, skischool voor kinderen voor de deur. We kregen flinke korting op skihuur bij de verhuur onder het hotel. Ontbijt pakketje mee voor op de terugreis.... Kortom een super vakantie gehad!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpin & Accord in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpin & Accord zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.