Chalet Alpin Chalet

marleen
23-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes8
  • Ligging t.o.v. pistes8

De chalet te Flachau is ideaal gelegen, veel ruimte, zeer goed voorzien voor groepen. Niet ver van de piste +- 500m. Eva de verantwoordelijke was zeer behulpzaam. De broodjesdienst gemakkelijk en lekkere broodjes (Werden om 6u al geleverd!). Grote supermarkt vlakbij. Prijs in krokusvakantie hoog, maar nog goed doenbaar. Sauna was heerlijk. In 1 woord: we hebben de hemel ontdekt te Flachau!

Gereisd Met vrienden in februari 2015

Geweldig

Ed
3-3-2012
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Alpine. Chalet. Biedt luxe huizen voor grote gezelschappen. Ingericht met hoogwaardige materialen en van alle gemakken voorzien

Gereisd Met oudere kinderen in februari 2012

mooi, goed verzorgd chalet!

Van der Holst
8-4-2009
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Wij hebben 1 van de chalets gehuurd en een "flatlet" die onder de chalets gelegen zijn (in totaal waren we met 11 volwassenen en 10 kinderen). Zeer netjes, goed schoon en voorzien van alle luxe (wasmachine, droger, vaatwasser, oven, beertender, stereo installatie, playstation en ga zo maar door) de kamers waren zeer ruim, voldoende plaats voor het wegzetten van campingbedjes en de aanvullende servicemogelijkheden waren erg goed! zeker een aanrader. Loopafstand tot de stoeltjeslift ongeveer een kwartiertje (met kinderen), dus goed te doen.

Gereisd Met jonge kinderen in april 2009

Chalet info

• Aantal personenMeer dan 12

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Chalet Alpin Chalet in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Chalet Alpin Chalet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.