Aparthotel Almlust

Pension, Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag19°7°
Aparthotel Almlust
7,9

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Almlust voor je op een rij gezet:

2 reviews over Aparthotel Almlust in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuk almdorf op mooie locatie in Flachau

Swart
22-8-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Mooi almdorf complex op goede ligging in Flachau. Complex is inmiddels veel meer dan een aparthotel, het is een almdorf met een frisse moderne uitstraling. Helaas is de prijs daar ook naar, het is niet goedkoop. Je krijgt wel waar voor je geld. Wij hadden een juniorsuite met een groot 2 persoonsbed en een uitgeklapte slaapbank voor onze kinderen van 11 en 8. Prima bedden allemaal en een mooie en ruime kamer met groot balkon. Alles goed schoon. Één dekbedovertrek had schimmelvlekken maar de volgende dag kregen we een schone. Elke dag schone handdoeken indien gewenst. Wat we wel misten was: airco (was warm in augustus), en een tafeltje op de kamer en/of op het balkon met een paar gewone stoeltjes, zodat je bijvoorbeeld ook een spelletje met elkaar kunt doen. We hadden nu 1 gewone stoel op de kamer (die we ook gebruikten om kleding over te hangen) en 2 strandstoeltjes op het balkon, dat was alles. Spar op het complex is handig

Mooi goed onderhouden aparthotel

Wouter
30-7-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het hotel ligt vlakbij het centrum van Flachau.

Het voorziet basic kamers tegen een correcte prijs.

Je kan er eveneens gebruik maken van de wellness met sauna's en een buitenzwembad

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Almlust in Flachau/ Flachauwinkl/ Reitdorf, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Almlust zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.