Hotel Unterhof

14 reviews over Hotel Unterhof in het Nederlands

Leuk vakantiegebied

Ingrid
21-9-2014

Het is een super hotel, lekker zwembad, het ontbijt is perfect, het avondeten ook, je kunt alleen wel merken dat de kok van Hongaarse afkomst is (alles werd als goulash geserveerd).

Bedden werden versierd met dieren gemaakt van handdoeken! Erg leuk en elke dag weer een verassing!

genoten van ons verblijf

ladysnake
27-7-2014

Heerlijk verblijf gehad in hotel Unterhof. Service en bediening waren prima. Het ontbijt is goed, Kaffee und Kuchen waren erg lekker, avondeten prima (al mag er voor kinderen iets meer keuze zijn). Kamers (205 + 206) waren gedateerd maar schoon. Kamer 205 had een bad, kamer 206 een douche en koelkast. Iedere ochtend een handdoek-dier op bed. Wij kregen 2 kamers met balkon, omdat we anders, als gezin, zo weinig ruimte zouden hebben. Zwembad buiten en binnen werden door de kinderen goed gebruikt. Zelf geen gebruik gemaakt van andere spa-faciliteiten. Vanuit Filzmoos gaan vele wandelroutes (gratis wandelbus) zoals naar de Moosalm en Hofalmen. Het is een prachtig gebied. Filzmoos is niet groot, maar heeft wel een supermarkt en prima bakkerij en wat restaurants.

Aangenaam verblijf

laura dejaeghere
13-7-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Het is een mooi hotel met ruime kamers in een rustige omgeving. Super vriendelijk personeel. We zouden zeker nog eens terugkomen.

Mooi Hotel en prachtige omgeving

jetbag1
8-7-2014

Mooi hotel in typische Oostenrijkse stijl.

We hadden een mooi uitzicht vanuit onze kamer me balkon.

Het hotel is aan de rand van het dorp gelegen.

Het personeel is aardig en behulpzaam.

Prijs/kwaliteitsverhouding is goed in balans.

We hadden een mooie ruime kamer die dagelijks schoongemaakt werd.

Fantastisch hotel in mooie omgeving

Leo53.dietvorst
29-6-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Vriendelijk personeel en prima kwaliteit . Voor de wandelaar gevarieerd gebied met mooie uitzichten. Per dag 5-6 uur gewandeld en nog niet alle wandelingen gedaan.

4sterren hotel

g.rensink
23-6-2014

een 4 sterren hotel ,dat eigenlijk een ster teveel is.omgeving prachtig.

hotel aan de rand van het dorp.personeel van hongaarse afkomst en niet op de hoogte van oostenrijk en dus beperkt behulpzaam.

kamer zeer gedateerd echter wel zeer ruim.

Heel oostenrijk vol met bloembakken elk jaar,echter geen bak aan balkon te bekennen.

Geweldig hotel

wwiebing
22-6-2014

We hebben tijdens ons verblijf ontzettend genoten. Het ontbijt was prima voor elkaar. Het diner was ook heerlijk. Alleen was het jammer dat het tijdstip van het diner steeds werd aangepast aan het tijdstip dat Nederland of Duitsland moesten voetballen voor het WK. Als dit niet was gebeurt konden we gemakkelijker onze uitstapjes plannen.

Het personeel was ontzettend vriendelijk. Ook was de inbegrepen Unterhofalm-avond zeer geslaagd met lekker eten en leuke muziek in een fantastische omgeving op de alm. Kortom, dit hotel is zeker een aanrader.

zeker geen 4 sterren hotel!!

Annemiek
23-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes7

Ontbijt is prima, avond eten echt vreselijk! Kamers zijn oud en sommige zelfs met een vies douchegordijn. Let op! Er zijn twee type kamers om te boeken (goedkope en duurdere kamers) maar er zijn bij de duurdere kamers kleine en grote kamers maar ondanks dat wij het meest hadden betaald en ook nog eens met 3 kinderen op 1 kamer sliepen, kregen we de kleinere kamer.. echt slecht! Personeel in het restaurant doet hun best, kamer meisjes zijn vriendelijk en iedere dag heb je een leuk figuur op je bed liggen, gemaakt van handdoeken (voor de kinderen leuk), bij de bar is de jongeman vriendelijk maar bij de receptie hebben ze het echt niet begrepen, 'sorry seems to be the hardest word hier' we hebben een aantal dingen meegemaakt o.a een paardentocht naar een restaurant maar toen we na het eten met de kinderen buiten stonden waren de paarden nergens te bekennen maar we hadden nooit die prijs betaald voor een enkele reis.

Koud water bij het douchen rekeningen die niet kloppen, kortom niet best!

Geweldig hotel

joke
6-6-2013

Mooi ,gezellig hotel, mooie kamer, met inloop kast en grote badkamer en losse toiletruimte. wij hadden een prachtig uitzicht en 'smiddags zon op het balkon. lekker binnen zwembad en heerlijke sauna met kruidenopgieting.

gezellige lobby en bar , en heerlijk 's middags koffie met taart. heel goed eten en heel vriendelijk personeel, iedere dag schone handdoeken terwijl wij daar niet om vroegen! elke dag een ander figuur op bed gemaakt van handdoeken.

lieflijk dorpje,

Goed hotel

Renata
17-9-2012

vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed restaurant en snelle bediening. Prima faciliteiten; zwembad, zonneterras

We hebben een aantal aanbieders voor Unterhof voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Unterhof in Filzmoos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Unterhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Unterhof scoort een 8.25 uit 10 op basis van 46 reviews.