Hotel Unterhofsterstersterster

Tonen op kaart

61 reviews over Hotel Unterhof

• 9Ingrid21-09-2014

Leuk vakantiegebied

Het is een super hotel, lekker zwembad, het ontbijt is perfect, het avondeten ook, je kunt alleen wel merken dat de kok van Hongaarse afkomst is (alles werd als goulash geserveerd). Bedden werden versierd met dieren gemaakt van handdoeken! Erg leuk en elke dag weer een verassing!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 8ladysnake27-07-2014

genoten van ons verblijf

Heerlijk verblijf gehad in hotel Unterhof. Service en bediening waren prima. Het ontbijt is goed, Kaffee und Kuchen waren erg lekker, avondeten prima (al mag er voor kinderen iets meer keuze zijn). Kamers (205 + 206) waren gedateerd maar schoon. Kamer 205 had een bad, kamer 206 een douche en koelkast. Iedere ochtend een handdoek-dier op bed. Wij kregen 2 kamers met balkon, omdat we anders, als gezin, zo weinig ruimte zouden hebben. Zwembad buiten en binnen werden door de kinderen goed gebruikt. Zelf geen gebruik gemaakt van andere spa-faciliteiten. Vanuit Filzmoos gaan vele wandelroutes (gratis wandelbus) zoals naar de Moosalm en Hofalmen. Het is een prachtig gebied. Filzmoos is niet groot, maar heeft wel een supermarkt en prima bakkerij en wat restaurants.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8laura dejaeghere13-07-2014

Aangenaam verblijf

Het is een mooi hotel met ruime kamers in een rustige omgeving. Super vriendelijk personeel. We zouden zeker nog eens terugkomen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

• 8jetbag108-07-2014

Mooi Hotel en prachtige omgeving

Mooi hotel in typische Oostenrijkse stijl. We hadden een mooi uitzicht vanuit onze kamer me balkon. Het hotel is aan de rand van het dorp gelegen. Het personeel is aardig en behulpzaam. Prijs/kwaliteitsverhouding is goed in balans. We hadden een mooie ruime kamer die dagelijks schoongemaakt werd.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Leo53.dietvorst29-06-2014

Fantastisch hotel in mooie omgeving

Vriendelijk personeel en prima kwaliteit . Voor de wandelaar gevarieerd gebied met mooie uitzichten. Per dag 5-6 uur gewandeld en nog niet alle wandelingen gedaan.

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in juni 2014

• 6g.rensink23-06-2014

4sterren hotel

een 4 sterren hotel ,dat eigenlijk een ster teveel is.omgeving prachtig. hotel aan de rand van het dorp.personeel van hongaarse afkomst en niet op de hoogte van oostenrijk en dus beperkt behulpzaam. kamer zeer gedateerd echter wel zeer ruim. Heel oostenrijk vol met bloembakken elk jaar,echter geen bak aan balkon te bekennen.

Gereisd met partner in mei 2014

• 10wwiebing22-06-2014

Geweldig hotel

We hebben tijdens ons verblijf ontzettend genoten. Het ontbijt was prima voor elkaar. Het diner was ook heerlijk. Alleen was het jammer dat het tijdstip van het diner steeds werd aangepast aan het tijdstip dat Nederland of Duitsland moesten voetballen voor het WK. Als dit niet was gebeurt konden we gemakkelijker onze uitstapjes plannen. Het personeel was ontzettend vriendelijk. Ook was de inbegrepen Unterhofalm-avond zeer geslaagd met lekker eten en leuke muziek in een fantastische omgeving op de alm. Kortom, dit hotel is zeker een aanrader.

Gereisd met partner in juni 2014

• 5Annemiek23-02-2014

zeker geen 4 sterren hotel!!

Ontbijt is prima, avond eten echt vreselijk! Kamers zijn oud en sommige zelfs met een vies douchegordijn. Let op! Er zijn twee type kamers om te boeken (goedkope en duurdere kamers) maar er zijn bij de duurdere kamers kleine en grote kamers maar ondanks dat wij het meest hadden betaald en ook nog eens met 3 kinderen op 1 kamer sliepen, kregen we de kleinere kamer.. echt slecht! Personeel in het restaurant doet hun best, kamer meisjes zijn vriendelijk en iedere dag heb je een leuk figuur op je bed liggen, gemaakt van handdoeken (voor de kinderen leuk), bij de bar is de jongeman vriendelijk maar bij de receptie hebben ze het echt niet begrepen, 'sorry seems to be the hardest word hier' we hebben een aantal dingen meegemaakt o.a een paardentocht naar een restaurant maar toen we na het eten met de kinderen buiten stonden waren de paarden nergens te bekennen maar we hadden nooit die prijs betaald voor een enkele reis. Koud water bij het douchen rekeningen die niet kloppen, kortom niet best!

• 7Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 9joke06-06-2013

Geweldig hotel

Mooi ,gezellig hotel, mooie kamer, met inloop kast en grote badkamer en losse toiletruimte. wij hadden een prachtig uitzicht en 'smiddags zon op het balkon. lekker binnen zwembad en heerlijke sauna met kruidenopgieting. gezellige lobby en bar , en heerlijk 's middags koffie met taart. heel goed eten en heel vriendelijk personeel, iedere dag schone handdoeken terwijl wij daar niet om vroegen! elke dag een ander figuur op bed gemaakt van handdoeken. lieflijk dorpje,

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Renata17-09-2012

Goed hotel

vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed restaurant en snelle bediening. Prima faciliteiten; zwembad, zonneterras

Gereisd met partner in september 2012

5 tips over Hotel Unterhof

• wwiebing, 23-06-2014

Wanneer je met vakantie in Filzmoos bent kun je genieten van een prachtige omgeving. Vele bewegwijzerde wandelroutes van een half uur to enkele uren. Maar wat je ook beslist moet doen wanneer je hier bent: een dag uittrekken voor een bezoek aan Salzburg. Deze prachtige stad ligt op ongeveer 60 km afstand.

• jetbag1, 08-07-2014

Men kan kamers krijgen die aan de buitenzijde van het gebouw liggen. Hier heeft men een mooi uitzicht, vooral op de korte gevel van het nieuwste gebouw. Leuk om te doen is de Liechtensteinklamm, Kasteel Hohen Werfen en de stad Salzburg. Daanrnaast mooie omgeving om te wandelen.

• familie van Eeden, 14-08-2012

We zijn maar een paar dagen geweest dus echt erop uitgetrokken buiten de omgeving hebben we niet gedaan maar als je van wandelen of moutainbiken houdt en van mooie natuur kom je zeker aan je trekken. De skilift loopt ook in de zomer en geeft een heel mooi uitzicht.

0 vragen over Hotel Unterhof

• Animatie programmaAanwezig