Pension Landhaus Zwanzleitner

Pension
Pension Landhaus Zwanzleitner

• Ligging t.o.v. pistes9,0

1 review over Pension Landhaus Zwanzleitner in het Nederlands

Rustig en fraai gelegen Landhaus.

Ivo
22-7-2010
  • Ligging t.o.v. pistes9

Dit Landhaus , met 2 kamers , is heerlijk rustig gelegen aan de oefenpiste. De kamer Rossbrand was ruim , goed bed, zithoek, groot balkon, tv met ontvangst van BVN, goede douche, Het ontbijt was prima, er staat in het frühstücksraum een koelkast waarin bier, wijn en fris staat wat je zelf kan pakken en dat je op kamer nummer kan noteren, je loopt in tien minuten naar het centrum van Filzmoos waar vele leuke restaurants zijn, een aanrader is zeker de Biergarten in het centrum, gezellig buiten eten bij een knapperend vuur, de dieren die rondlopen in de wei, super. In de omgeving van het Landhaus zijn ook voldoende restaurants, er bevindt zich in het centrum zelfs een 2 sterren restaurant. De eigenaren zijn werkelijkwaar super gastvrij en behulpzaam, je kan ook samen met Rupert Zwanzleitner een wandeling ondernemen, want de in Filzmoos geboren en getogen Rupert weet werkelijkwaar elk pad en uitkijkpunt te vinden in de omgeving.

Een super plek om te genieten van je vakantie.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Landhaus Zwanzleitner in Filzmoos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Landhaus Zwanzleitner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.