Appartement Landhaus Jäger & Rötelstein

8.5Fantastisch

• 8.9Ligging t.o.v. pistes
  • 8.2Inrichting
  • 8.5Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Landhaus Jäger & Rötelstein voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Animatie
Meer appartement info

12 reviews over Appartement Landhaus Jäger & Rötelstein

• 10Jacqueline Heijns12-02-2017

Top appartement in mooie gezellige omgeving!

Rötelstein bij familie Jäger is in de winter en in de zomer een uitstekende plek om van je vakantie te genieten! De appartementen hebben uitzicht op Filzmoos en ligt aan de piste, is van alle gemakken voorzien, schoon en gebruik van het zwembad, vlakbij, is inbegrepen. Het nabij gelegen etablissement 'de Almstadl' hoort bij de familie en is de gezelligste, knusse apres ski plek van het dorp. De supermarkt bevindt zich tegenover het huis! Allerlei restaurants en terrassen en liften op loopafstand! Echt een aanrader!!!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in februari 2016

• 10Jacqueline Heijns13-01-2016

Top appartement!

Gelegen aan de piste, naast de gezelligste stube voor een hapje en een drankje, tegenover de supermarkt en alle restaurants, barretjes, winkels en skischolen zijn om de hoek en dus op loopafstand!

De appartementen zijn fantastisch en van alle gemakken voorzien!

Bij Sabine en Gerhard voel je je welkom!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met oudere kinderen in januari 2015

• 9Linda26-07-2011

Prima appartement met tuin in de zon

Enige nadeel vind ik 2x tweepersoonsbedden, heb voor de kinderen liever 1 persoonsbedden. Verder was het prima en van alle gemakken voorzien. In het huis vd eigenaars, onderin het souterain 2 appartementen. 1 voor 4 personen en 1 voor 6 personen. Bovenin nog 1 appartement.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2011

• 9Linda21-02-2010

Prima appartement

Prima appartement, zeer schoon en rookvrij. Grote slaapkamers, 1 ouderslaapkamer en een slaapkamer met 2 eenpersoonsbedden en een opgevouwen slaapbank voor eventueel nog een derde persoon. Woonkamer niet heel groot maar ach we waren er alleen om te eten en slapen, het heeft alles wat je nodig hebt. Uitzicht op de zwarte piste/papageno. Achterzijde is zonzijde. Supermarkt, drogist en bakker direct aan de overkant. Via de achterkant skischool zeer goed aan te lopen. (Bögei) Voor herhaling vatbaar! Naast Rötelstein staat een piepklein kroegje, heel schattig en gezellig met een kleine kaart zoals tosti, friet en verrukkelijke goulashsoep. Erg rustig want 's avonds niet open, ongeveer van 12 tot 19 uur. Van dezelfde eigenaresse als appartement en zeer vriendelijk voor de kinderen. Kortom, wij hebben een supervakantie gehad en komen hier graag terug.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2010

• 8fam muller10-09-2008

Het is hier prachtig!

Geweldig appartament, leuk centrum, Een paradijs voor wandelaars,Alles aanzezig in het appartement.Aardig mensen.Wij hebben prahtige foto's gemaakt.Het mountainbiken was moeilijk,voor ons.

Gereisd met partner in september 2008

• 921-08-2007

Prima appartementen, erg ruim en mooi balkon, eigen parkeerplaats. Grote slaapkamers, nette ruime badkamer en woonkamer. Tegenover het appartement ligt een grote supermarkt. Ligging midden in centrum is ideaal, vele restaurantjes en winkeltjes te voet bereikbaar. Vanuit Filzmoos zijn diverse leuke uitstapjes zoals Salzburg, de Grosglockner en de Krimmlerwasserfalle goed te doen met de auto. Het zwembad in het centrum valt wel tegen, klein, niet echt kindvriendelijk en zeker niet de naam "wellness" waard. Wij hebben er met ons vieren een supervakantie gehad. In de winter ook zeer geschikt als skigebied, de skilift lag naast ons appartement. Kortom een aanrader voor als je een weekje lekker eruit wilt en gezellige uitstapjes wilt maken. Wij zijn niet tijdens het skiseizoen geweest, maar ik kan me voorstellen dat dit ook zeker goed zal aanslaan bij de skigangers! Wij gaan zeker nog een keer terug!

Gereisd met vrienden in september 2005

• 9Hanny22-10-2006

Keurig app.,prima ligging t.o.v. pistes. Mooi uitzicht, en centrum op ca 200 meter. Aanrader.

Gereisd met familie in oktober 2006

• 8Hanny21-10-2006

App. Jäger, mooi app.keurig ingericht,mooi uitzicht,en prima ligging tov. de pistes.Afstand centrum ca 200 m. Echt een aanrader.

Gereisd in oktober 2006

• 6Jolanda van Beusichem17-10-2006

Wij zijn hier in Febr. 2006 geweest, de app. lagen wel direkt naast een gondellift alleen de skischool was op vrij grote afstand, waar wel leuke skileraren waren voor kinderen, Bogei heette de skischool, de handdoeken roken naar sigarettenrook dus dat was niet echt lekker en we moesten smeken om ze voor schoon te ruilen, ze (de eigenaresse) was alleen via een ander app. te bereiken dus dat was ook niet echt handig (op 600 mtr).Volgens de reisgids was zwembadgebruik belooft alleen dat was volgens haar niet meer geldig.

Gereisd met familie in februari 2006

• 7ronald stam10-01-2006

goed appartement,alleen bij zes per.app.steeds twee matrassen in woonkamer leggen. goed centraal in het dorp vlakbij kerk.

Gereisd in januari 2006

Appartement Landhaus Jäger & Rötelstein info

• WaterparkAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeeltuin, Waterpark

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen