Appartement Haus Alpentraum

9,6

• Ligging t.o.v. pistes8,7

4 tips over Appartement Haus Alpentraum

Marieke, 2-3-2014

Filzmoos zeer kindvriendelijk ! En goed voor beginners. Tip; ga ook eens rondkijken in de skigebieden eromheen, zeer de moeite waard.

In Filzmoos een paardenrit naar de unter of oberhof zeer aan te bevelen! Te boeken via Flakerwirt, een boederij midden in Filzmoos( oude gedeelte) waar je ook heerlijk en goedkoop kan eten, tip; in drukke weken wel even reserveren.

ingrid, 17-9-2012
als het helder weer is bezoek dan de Hoher Dachstein. Dit is erg dichtbij en je hebt een super mooi uitzicht en kan er fantastisch klimmen/wandelen.
Wim Borsboom, 10-6-2012
Als uitvalsbasis heb je ruime mogelijkheden in de omgeving om bergwandelingen te maken, met de Dachstein en de Bishoffsmütze als blikvangers. Alle foldermateriaal ligt op de keukentafel!

Bhofman, 26-10-2011

Aardige verhuurders, rustig, behulpzaam en toch niet opdringerig.

Geen tijd gehad voor cultuur, om geving was te mooi, maar Salzburg is natuurlijk dicht bij. En voor de liefhebber folders en goede raad genoeg.