Appartement Haus Alpentraum

"Winterwandeldroomvakantie"

Christy
19-2-2018
  • Ligging t.o.v. pistes9

Haus Alpentraum, is een heel gezellig , van alle gemakken voorzien appartement, met een prachtig uitzicht.

De omgeving was super, wij hebben een winterwandelvantie gedaan, de omgeving van Filzmoos is daar helemaal voor gemaakt! Prachtig geprepareerde wandelpaden en geweldige uitzichten.

Zorg wel dat je sneeuwkettingen bij je hebt, het laatste stukje naar het appartement kun je ze nodig hebben als er net verse sneeuw is gevallen.

Super vakantie

Hennie
6-7-2017

Fijn vakantieappartement, super schoon, aardige eigenaren, prachtige wandelomgeving kortom, een aanrader

Fantastisch verblijf, vijf sterren!

Moerenhout
27-2-2017
  • Ligging t.o.v. pistes10

Mooi gemakkelijk bereikbaar verblijf. Vriendelijke eigenaren. Schoon, ruim en sfeervol appartement. Keuken van (bijna) alle gemakken voorzien. (mist oven). Ruime sfeervolle slaapkamer. Alle voorzieningen aanwezig, ski-/schoenen stalling, Altijd parkeerruimte. Mooi uitzicht. wandelend binnen 10 min is het dorp te bereiken, met de auto 5 min. De Skibus voor de deur. De ski-locaties op 10 min met de auto. Gezellig en sfeervol klein dorp met alle voorzieningen in de buurt. Vanuit dit verblijf diverse mooie wandelingen te maken, of langlauf routes in de buurt. Kortom een super lokatie !! Vroeg boeken, anders is de kans dat er geen plaats meer is groot. Van ons mogen de 5 sterren er 6 worden.

fantastische plek

Marc en Hanny Hardick
1-7-2015

Byzonder mooi vakantie appartement. Heel schoon en zeer compleet.Vriendelijke eigenaren. Heel gastvrij.

Een aanrader.

Elders
27-2-2015
  • Ligging t.o.v. pistes9

Haus Alpentraum is een fantastisch appartement.

Het is ruim, schoon, en alles is aanwezig.

Erg gastvrije en vriendelijke eigenaren. Top !!!

Fantastisch ruim appartement

Mj Roest
5-9-2014

We zijn vriendelijk ontvangen door de beheerster. Het appartement was ruim, schoon en voorzien van alle gemakken. Vanuit het appartement hebben we veel uitstapjes gemaakt met gebruik van de Salzburgerlandcard. We hebben een fijne vakantie gehad.

Schitterend appartement

Marga en Ruud
21-7-2014

Hartelijk ontvangen door de lieve eigenaren van Haus Alpentraum. Een fantastisch ruim appartement met alles er op en er aan. Het appartement ligt in een rustige omgeving met een fantastisch uitzicht. We hebben een leuke vakantie gehad en komen hier zeker nog een keer terug om de omgeving verder te verkennen.

Super!!!!!

Lavinia Vleeshouwers
16-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

We hebben een fantastische wintersportvakantie gehad met onze 3 kinderen. Mooi, schoon en compleet ingericht appartement met broodjesservice. Leuk en gezellig dorp (Filzmoos) met een ontzettend goede skischool. Volgend jaar is alweer gereserveerd.

• Ligging t.o.v. pistes8

Wij hebben echt een super week gehad. Uit kijkend over Filzmoos richting de Papageno baan. Wij komen al een aantal jaren in Filzmoos zomer en winter. Een heel fijn appartement van alle gemakken voorzien, schoon, voldoende ruimte en privacy. De eigenaren zijn erg fijne mensen die zelf ook in het huis wonen. Nederlandse tv, erg fijn voor de kinderen en natuurlijk ook voor de ouders. Mooi ruim balkon dat vol zon heeft tot de ondergang. Met de auto of de skibus( voor de deur) ben je zo bij de piste. De omgeving SkiAmade is leuk om te ontdekken en elke dag ergens anders te skieen. Filzmoos zelf is een aanrader voor families met kinderen. Wij hebben erg genoten!

Super appartement

Jan en Wupkea
28-7-2013

Een echte aanrader. Het appartement is ruim en van alle gemakken voorzien. Het is schoon en netjes.

We werden gastvrij ontvangen door de familie Vonk en als we vragen hadden konden we altijd bij hen terecht.

Filzmoos is een leuk dorp waar van alles is te beleven en een goede uitvalsbasis voor uitstapjes in de regio.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Alpentraum in Filzmoos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Alpentraum zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.