Appartement Gästehaus Herrmann

AppartementWeer vandaag24°8°
Appartement Gästehaus Herrmann
8,5

• Ligging t.o.v. pistes8,0

We hebben een aantal aanbieders voor Gästehaus Herrmann voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Gästehaus Herrmann in het Nederlands

Met jonge kinderen

Knus appartement

Jo_Vandebrouck
9-8-2013
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gästehaus Hermann heeft zowel hotelkamers als appartementen. Wij verbleven in het appartement "Sterngucker" met 7 personen.

De inrichting is wat oubollig, maar voor de rest was het appartement ruim en van alle comfort voorzien. Enkel de kitchenette was niet zo praktisch (niet afgescheiden van de woonkamer en vlak na de hall, zodat je mekaar onder de voeten liep als er iemand aan het koken was).

Verzorgde broodjesservice, bergruimte voor ski's en zeer vriendelijke mensen.

Jammer dat het een eindje wandelen is om tot aan de skipistes of het busje te geraken, vooral omdat het een hellend stuk is dat niet gemakkelijk met de wagen te doen is.

Zeker de moeite waard!!

Fam M. Limburg
24-8-2011
  • Ligging t.o.v. pistes8

Gästehaus Herrmann is een zeer mooi gastenhuis gelegen aan de rand van het bos. Het huis beschikt over meerdere appartementen en enkele kamers.

Wij hebben zelf in het appartement gelogeerd voor 3 personen, we hadden een keuken met vaatwasser, grote woonkamer met bankstel en eetkamertafel en een flatscreen tv. een badkamer met douche en ligbad een slaapkamer met een 2-persoons en 1-persoons bed erop en hier ook een flatscreen tv en een wc, tevens was er ook nog een groot balkon. Frühstück (ontbijt) kun je erbij boeken de kosten hiervoor zijn 6,50 euro p/p en voor kinderen 4,50 euro p/p. Het Gästehaus beschikt tevens over een mooie aangelegde tuin met verwarmd zwembad, dit is allemaal zeer keurig onderhouden. Bezienswaardigheden in de buurt zijn, Burcht in Werfen, Stad Salzburg op 60 km, Liechtensteinklamm, Murmeltieren op de Bachlalm. Als je lekker wilt eten ga dan naar Hotel Happy Filzmoos, in de winter is het hier ook goed toeven voor de Apres ski!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Gästehaus Herrmann in Filzmoos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Gästehaus Herrmann zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.