Familiehotel, Kleine hotelsWeer vandaag24°13°
6,5

• Ligging t.o.v. pistes8,9

56 reviews over Hotel Filzmooserhof in het Nederlands

Nooit meer! Prijs/kwaliteit verhouding zeer slecht

Fam. Koppelaar
7-10-2018
  • Ligging t.o.v. pistes8

Wij hadden, gezien de scores van dit hotel, hoge verwachtingen maar dit viel erg tegen! (Zeker in verhouding met de flinke prijs die je betaald voor een week) Het hotel hanteerd een all inclusive formule maar dat is het echt niet. Bij aankomstdag zorgt men dat er genoeg is en dat er variatie in eten is, maar naarmate de week vordert is er steeds minder variatie en wordt er nauwelijks aangevuld. De eigenaar van het hotel was vriendelijk maar voor de eigenares voelde je je als gast snel teveel. Ze was onvriendelijk en straalde dat ook uit! De kamers zijn deels vernieuwd. De vernieuwde kamers zijn netjes maar er zijn nog veel veroudere kamers die niet in verhouding staan met de prijs die je ervoor betaald. Er is een buitenzwembad. Maar ook die is verouderd en wordt niet goed schoongehouden. De wellness en fitness stelt al helemaal niets voor. Er op uit gaan in de omgeving is prijzig, zelfs met een gastekaart heb je weinig korting.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2018

Top familie hotel met alles voor de deur

Fam. Romeijn
19-3-2018
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hebben echt genoten van dit hotel. Heel praktisch, aan alles is gedacht, heel goed ingericht voor families met kinderen. Ruime kamers, lekker eten, en het allerbelangrijkste, skischool, liften, skipasverkoop, skihuur...allemaal voor de deur. Service en vriendelijkheid ook erg goed. Wij waren zo enthousiast dat we meteen geboekt hebben voor volgend jaar. Het enige wat minder was, is de temperatuur van het zwembad. Dat vonden we te koud, zodoende hebben we maar 1x gewzommen.

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2018

Een echte aanrader!

Robert Neuts
24-9-2014

Degelijk hotel in een zeer mooie rustige omgeving.De eigenaars en het personeel zijn op en top professionals.Niets is hen teveel.Ze helpen je op elk gebied.De eigenaars doen uitermate hun best om je verblijf zo aangenaam mogelijk te laten verlopen.Het personeel is altijd zeer vriendelijk ook al doen sommige klanten moeilijk en vervelend.Het is het kindvriendelijkste hotel dat we ooit bezocht hebben.De kinderanimatie is divers en zeer uitgebreid.De animatie is van ' s morgens tot 's avonds.De all inclusive formule is echt super.Er is steeds wel iets te eten.Het ontbijtbuffet is uitgebreid en alles is er ook aanwezig.'s Avonds heb je steeds een 5-gangenmenu met een keuze tussen 3 verschillende hoofdschotels.De kamers zijn elke dag kraaknet. Ze zijn zeer ruim met een aparte zithoek, een aparte WC en een zeer ruime badkamer.Prijs/kwaliteit denk ik dat je moeilijk iets beter kunt vinden.Als je graag wandelt is deze streek zeker de place to be.Hier komen we zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in september 2014

Neckermann

Heerlijke vakantie in de bergen!

Geert
28-7-2014

Het was de 1ste keer dat we met onze kinderen (5 & 8) in de zomer naar de bergen trokken en dit is zéér goed meegevallen, deels dankzij dit hotel. Prijs/kwaliteit vinden wij dit top! Personeel was héél vriendelijk en behulpzaam. Eten was lekker. Lunchpakketten werden voorzien voor de mensen die op stap gingen. De (Nederlandstalige) animatie zorgt ervoor dat de kinderen zich niet vervelen. Dagelijks zijn er activiteiten voor jong en oud! Minpuntje: véél steekvliegen rond het zwembad, maar ja... Zwembad is trouwens niet spectaculair, maar daarvoor gingen we ook niet. We hebben (spijtig genoeg) ook de hulpverlening in Filzmoos getest en deze kwam er zeer positief uit. De dokter is voorzien van alles (rx, medicijnen, gips, ... alles voldoende in voorraad)...

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2014

Vergane glorie

Bart
4-3-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Filzmooserhof geboekt obv recensies en de foto's op internet. Aangekomen doet de entree enigszins vermoeden dat de foto's niet geheel overeenkomen met het beeld wat men schetst. Vergane glorie is eigenlijk het meest van toepassing. Geboekt voor een superieure kamer met het gezin. We zijn niet verwend maar een jaren 80 kamer incl gedateerde badkamer en daglicht via slechts een kleine deur naar buiten geeft je niet het idee dat je superieur gehuisvest bent. De grenen meubelen allen beschadigd, dit geldt ook voor het hele hotel, de klusjesman heeft hier nog veel werk aan achterstallig onderhoud. We gaan zo de receptie eens vragen of er misschien een foutje is gemaakt en van welke kamers de foto's zijn waarop wij onze keuze hebben gemaakt. De eigenaresse doet het ergste vermoeden, het woord 'gastvrijheid' komt bij haar niet voor.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2014

zeer goed hotel met lekker eten

Marianne
2-2-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij hadden een zeer ruime kamer (met balkon) met afgescheiden zitgedeelte, badkamer en apart toilet. Het wordt elke dag goed schoongemaakt. Het ontbijt is erg goed, in buffetvorm met veel keus. Het diner is in 4-gangen keuze-menu, en bijna culinair te noemen. Het personeel en de gastheer/-vrouw zijn erg vriendelijk en servicegericht. Ook voor de kinderen is er genoeg te doen. Het hotel is erg gunstig gelegen tov. 3 liften, maar ook het centrum is dichtbij. Vanuit de Bograinlift die tegenover het hotel ligt kun je skieend naar de andere liften.

Gereisd Met partner in Sat Jan 25 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

TOP hotel

marieke elings
14-9-2012
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een erg luk en mooi hotel. Zeer gastvrij en ruime kamers. Wij hebben wel voor een superior kamer gekozen. Prima uitzicht. Voldoende te doen voor de kinderen en er wordt elke dag van alles georganiseerd. Ontbijt en avond eten uitstekend. Filzmoos, klein dorpje met veel gezelligheid en voldoende uitvals mogelijkheden. Zwembad bij het hotel en en grote speelkamer. Kindermeisje die van alles onderneemt met de kinderen. In 1 woord een heerlijke vakantie gehad, niets op aan te merken.

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

Paradijs voor kinderen

dorien de moor
20-8-2012

Onze eerste maal in dit hotel was een top en zeker voor herhaling vatbaar : lekker eten, kindvriendelijkheid, apart kinderbuffet, leuke activiteiten, prachtige familiekamer, veel uitstapmogelijkheden in de buurt... onze kinderen willen nergens anders meer naartoe !

Gereisd Met jonge kinderen in augustus 2012

fijn hotel

vervoort
15-8-2012

Ons verblijf in Filzmooserhof is heel goed meegevallen. De activiteiten die ze organiseren zijn leuk alleen spijtig dat de begeleiders geen nederlands spreken. In de buurt van het hotel is er genoeg te beleven. Wij gaan zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Aug 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2 keer in Filzmooserhof

fam. arien
20-7-2012

zoals verleden jaar alles top. de nieuwe animator voor de grotere kinderen (Athos) was top. dus ook vanaf begin jullie is er voor kinderen boven de 12 jaar animatie voorzien. wat ik wel kwijt wil van het kinderbuffet is. dat sommige mensen geen rekening houden dat kinderen tot 11 jaar niet moeten betalen voor hun verblijf, en ik vind dat er gezonde en gevarieerd eten voor de kinderen voorzien is. voor mensen die verwachten dat het zwembad en de welness veranderd is of bijgebouwd is. dit is nog niet gerealliseerd. dus de welness is nog als verleden jaar. er zijn wel nieuwe kamers bijgebouwd. iemand vertelde me dat ze voor het zwembad te overdekken problemen hadden met de omliggende hotels. zij wilde dit niet daardoor is dit niet door gegaan.

Gereisd Met oudere kinderen in Sat Jun 30 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies-ontbijt
  • Eten en drinkenDiner, Lunch, Welkomstdrankje
  • Voorzieningen voor minder validenAanwezig, Kamer geschikt voor gasten in een rolstoel
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • De staf spreektDuits, Engels

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Strand faciliteitenGratis parasols, Gratis strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Kinderbuffet, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Duits, Gerechten voor gasten met allergieën, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Lunchpakketten, Nouvelle Cuisine, Regionaal, Steaks, Vegetarisch, Vis / Seafood
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasEigen Balkon, Frans Balkon, Terras
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Koelkast / Minibar, TV

• ReceptieAanwezig, Late check-out mogelijk, Vroege check-in mogelijk
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt menu
  • Op het terreinOpslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesComputerverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kantoor service, Kluis, Krant, Portier, Post service, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Tours, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad

• Tennisbaan1, Aanwezig
  • Tennisbaan informatieZand
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis
  • WintersportSki lessen, Ski tours, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Filzmooserhof in Filzmoos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Filzmooserhof zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.