Chalet Filzmoos

27 reviews over Chalet Filzmoos

• 2019
    9Lisa Poldervaart03-02-2019

Super leuk!

Filzmoos is een top bestemmingen. Het is niet te druk en ook niet te rustig. Ook prima plekjes voor lunch op de berg of in het dal en je kan er ook goed après-skien. Het ligt in de ski amade, een groot ski gebied waar onder ook een gletsjers. Kortom, echt een bestemming om te overwegen.

• 8Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 9Lies18-01-2019

Geweldig

Er ie alles wat je van een wintersport vakantie verwacht voor skiërs en niet skiers❄️

Gereisd met vrienden in januari 2018

• Oude reviews

9Rob van Diest03-05-2017

Fantastisch verblijf voor ons allen.

Een heel mooi en volledig ingericht Chalet. Veel ruimte (ook voor de kleinkinderen).

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10Niels mallant12-07-2014

Geweldige accommodatie met prachtig uitzicht

Ik heb tijdens mijn verblijf erg genoten van de omgeving en van het huis zelf, ik ga zeker een keer terug

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in januari 2014

• 10Elly Jansen05-03-2014

In Chalet Filzmoos slaagt je vakantie!

Tijdens onze zoektocht om ter gelegenheid van ons 40-jarig huwelijk een geschikte plek te vinden kwamen we toevalligerwijs uit bij Chalet Filzmoos. Dat het huis stond in de plaats waar ooit onze wintersport begon was een plezierige bijkomstigheid. Met zes volwassenen en vijf kinderen hebben we een heerlijke week doorgebracht in dit huis. Ruim, licht, super schoon, alle denkbare spullen aanwezig, speelgelegenheid voor de kinderen, sauna, dubbele garage, kortom te veel om op te noemen. Het huis in al zijn facetten heeft ertoe bijgedragen dat we een onvergetelijke familievakantie hebben kunnen vieren. Dank voor jullie gastvrijheid

Gereisd met jonge kinderen in februari 2014

• 10Hanneke02-03-2014

Fantastisch chalet in een prachtige omgeving

Prachtig ruim chalet, schoon en van alle gemakken voorzien. Werkelijk aan alles is gedacht. Het huis is voorzien van kinderspeelruimte, fitnessapparatuur en sauna. Er is een wasmachine en droger aanwezig. er is een ruimte voor wintersportartikelen en een dubbele garage. Mooie ruime kamers met tv en voldoende sanitaire ruimtes. Het chalet ligt in een prachtige omgeving.

Filzmoos is een gezellig dorp met winkels en restaurantjes waar het in alle seizoenen goed toeven is. Er is vanalles te doen. Van harte aan te bevelen dus, zeker voor de (winter)sportieve vakantiegangers!

• 10Ligging t.o.v. pistes

Gereisd met vrienden in februari 2014

• 10J. Tholen02-04-2013

Mooier zul je het niet snel treffen.

Absoluut een top adres; het huis de ligging met een werkelijk schitterend uitzicht. , de rust , het comford , de uitrusting, de ruimte, werkelijk mooier kun je het niet hebben. De foto van het uitzicht (in oostelijke richting) heb ik op het bureaublad van mijn computer gezet; elke keer als ik het zie geniet ik er nog van na. Wij waren met 8 volwassenen en 3 kleine kinderen, hadden volop de ruimte en een heerlijke vakantie. Fam J. Tholen

Gereisd met jonge kinderen in maart 2013

• 10Maarten Neggers11-02-2013

"Echt een geweldig Chalet"

In januari 2013 ben ik in dit chalet geweest. Het is een zeer luxe afgewerkt huis met 5 slaapkamers, sauna, kinderspeelruimte en een dubbele garage. Dit vrijwel nieuwe chalet is prachtig afgewerkt en super schoon. Het chalet heeft van alle kanten vrij uitzicht op de bergen. Toen wij er waren lag er 150 cm sneeuw, een plaatje zoals een ansichtkaart. Zelfs de inrit en parkeerplaatsen worden bij sneeuwval netjes vrijgemaakt. Het is mogelijk om vanuit het chalet via een bergpad/loipe tot bij de skilift af te dalen om vervolgens naar Filzmoos te skieën. De skibus stopt bij terugkeer tot bijna de voordeur. Na een dagje skieën is het dan weer heerlijk om terug te keren in het chalet. Kom volgend jaar graag weer.

• 10Rob Evers05-02-2013

Super! Een prachtig chalet.

Ik ben nu voor de derde keer in chalet Filzmoos geweest. Het is een top chalet waar het aan niets ontbreekt. Smaakvol ingerichte kamers en van alle gemakken voorzien. Het is een locatie die ik iedereen kan aanbevelen. Complimenten voor Frans en Mariëlle. Ik kijk nu al weer uit naar de vierde keer in 2014.

• 10R. Vermeij29-01-2013

Werkelijk aan alles is gedacht!

Samen met mijn ouders en broer met aanhang hebben we in dit chalet een heerlijke tijd gehad. Ik ben in heel wat accommodaties geweest en dit vakantie adres verslaat alles in kwaliteit, ruimte, reinheid en ligging. Je kan zien dat Frans en Marielle echt aan alles hebben gedacht. Ook de eindschoonmaak is zeer goed, ik heb geen stofje of vlekje kunnen ontdekken. Ook voor de kinderen is het goed toeven, er is genoeg speelgoed en vermaak in de stube te vinden in de kelder. Er is gratis wifi aanwezig en in elke slaapkamer kan je televisie kijken ( Canaaldigitaal). Alles voelt heel huiselijk aan en ik zou het als chalet zeker aanraden bij vrienden en kennissen.

Chalet Filzmoos info

• Aantal personen8 tot 12