Pension Bergliebe

Buitengewoon!

James Verstreken
15-2-2016
  • Ligging t.o.v. pistes10

Voor het tweede jaar op rij de krokusvakantie doorgebracht in Pension Bergliebe. Onze kinderen willen nergens anders meer heen. Katja en Diederik zijn de perfecte gastheren, ze leggen hun gasten echt in de watten en geven ook tips ivm met lekkere restaurants en dingen om te doen/bezichtigen. 's Morgens een lekker uitgebreid ontbijt, mooie, ruime kamers en een geweldige sauna. Voor de skiërs is er een opbergruimte voor de latten een zelfs een verwarmde kast voor de schoenen.

Kortom een heel uitgebreid pakket voor een klein prijsje.

Wij gaan sowieso volgend jaar weer naar Bergliebe

Schitterende ervaring

Francois Peeters
23-8-2015

Katja en Diederik maken dat je je onmiddellijk thuisvoelt en doen er alles aan om je verblijf vlekkeloos te laten verlopen. Met raad en daad over wandelingen, restaurants, uitstappen enz.

De omgeving heeft alles om een zomervakantie te laten slagen.

Kamers in het pension zijn ruim en netjes, het ontbijt is uiterst verzorgd.

Kortom een aanrader.

echte aanrader voor een ieder!

Marion Jenneskens - de Bresser
17-1-2015
  • Ligging t.o.v. pistes10

Zodra je de drempel overstapt komt er een warm gevoel naar je toe; deze mensen gaan ervoor om hun droom waar te maken! Zeer goede service, supersuper ontbijt (hier kán niemand klagen), goed schóne kamers, zeer gastvrij. Geen negatief item ontdekt, op misschien één klein extra jashaakje na (maar tja, dan moeten wij niet zoveel meenemen.... :)) Het ("kleine") eten in de avond is zeer smaakvol; helaas geen tijd genomen om in de middag de eigen gebakken taart te proeven. (Bijna) alles is daar mogelijk als je het vraagt.

Fantastische bed & breakfast !!

Tomas Van Beek
23-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Bij aankomst valt de perfecte accomodatie & locatie op: parkeerplaats, verwarmde kast voor skimateriaal,garage voor mountainbikes,etc op wandelafstand van pistes en fietsroutes. De kamers zijn zeer comfortabel, voorzien van vloerverwarming & een aparte badkamer met héérlijke douche.

Uitmuntend in dit pension is de kwaliteit van het ontbijt:in een aparte eetruimte krijg je een volwaardig buffet van ontbijtgranen, charcuterie, vers (!!) fruit, yoghourt, broodjes, ..

Wat ook onmiddellijk opvalt,is de ervaring van Katja in de horeca sector,wat resulteert in vele extra's: kaarsen, appels & koekjes, drinkwater bij de sauna, leesboeken & gezelschapspellen, vers fruit bij aankomst,.. Zowel Diederik als Katja zijn zéér service georienteerd & willen altijd helpen: van handige tips voor de huur van materialen en routes naar pistes, tot leuke restaurants en activiteiten. Hun deur staat altijd open voor elke suggestie of vraag, en je kan zeker zijn dat ze alles doen om deze te beantwoorden.

Fantastisch pensionnetje

Toerist
14-12-2013
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn enkele dagen gaan skiën in Oostenrijk. We hebben dit pensionnetje uitgekozen omwille van de centrale ligging in ski Amadé, de gemakkelijke bereikbaarheid van verschillende skigebieden (binnen ski Amadé) en de gunstige prijs.

De eigenaars zijn Belgisch en Duits. Ze kunnen u dan ook in verschillende talen te woord staan (Nederlands, Duits, Engels, Frans). Handig als je het Duits niet zo machtig bent (zoals in ons geval).

Het ontbijt is, zeker gezien de prijs die je betaalt, top! Het overtrof onze verwachtingen. De eigenaars zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Het pensionnetje ligt vlakbij één van de skiliften van Filzmoos. De lift was nog niet in werking tijdens ons verblijf (pré-seizoen), maar is geopend vanaf de kerstvakantie tot einde maart of begin april.

Een absolute aanrader! Wij komen zeker en vast terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Bergliebe in Filzmoos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Bergliebe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Bergliebe scoort een 10 uit 10 op basis van 6 reviews.