9,5

perfect familie hotel

haarlem
2-4-2011
  • Ligging t.o.v. pistes9

Winter sport 2011 verbleven wij met drie gezinne in het hotel. Sevice, eten, kamers en ligging ten opzichte van de psite zeer goed te noemen. Nette kamer. Iedere dag schoongemaakt. Na het skien staan de taarten en hapjes klaar in het hotel. Zeer schappelijke prijzen. Een echte aanrader!

Gereisd Met jonge kinderen in februari 2011

Zeer verzorgd hotel met perfecte ligging aan piste

klara
7-2-2011
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een zeer verzorgd en goed hotel. 2 Broers en 2 zussen runnen het hotel. Je wordt zeer correct en toch ook vriendelijk benaderd door iedereen. Zeldzaam schone kamers, niet al te groot maar met alles voorzien ( zelfs een paraplu, shampoo/zeepdispensers). Eten is heerlijk een volop keus en wederom zeer verzorgd, 's middags jausen/hapjes. Er zijn veel mogelijkheden voor mensen met kinderen er is naast het restaurant een kinderspeelruimte met zicht vanuit restaurant en oa handige kinderstoelen. Je wordt gewoon echt verwend en zeer relaxed. 1 Nadeel de 5 broodjes die we voor de terugreis besteld hadden waren erg duur ( 15,-), dat was berekend als ontbijt, maar dat hadden we even van te voren dienen te overleggen, onze eigen fout.

Gereisd Met partner in januari 2011

Geweldig!

Berit
11-3-2010
  • Ligging t.o.v. pistes10

Een heerlijk hotel waar alles kan! Het hele hotel is perfect onderhouden. De kamers zijn voorzien van goede bedden, een goed uitgeruste badkamer en een balkon. Het eten is er voortreffelijk! Een goed verzorgd ontbijt en een 3 gangen (2 keuze) diner. Maar mocht je liever iets ander willen eten dan is dat geen enkel probleem (onze kinderen kregen iedere avond iets anders dan dat er op het menu stond). Kinderen konden zich vrij door het hotel bewegen zonder dat het als vervelend ervaren werd. Wij gaan volgend jaar weer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Mon Feb 01 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Alpenblick voor je op een rij gezet:

Super voor iedereen een aanrader.

Noortje Pijnenburg
17-1-2009
  • Ligging t.o.v. pistes10

De ligging is perfect. Je wandelt zo naar de piste. Er zijn voldoende restaurantjes, je kan er lekker wandelen en gaaf met de paardenslee mee. Echt een feel good hotel. Het is er zo gezellig dat je je thuis waant.

Gereisd Met vrienden in Mon Dec 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Hotel Alpenblick: Seit vielen Jahren mein geliebtes Hotel,

Ina Rink
9-10-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Hotel Alpenblick: Seit vielen Jahren mein geliebtes Hotel, das keine Wünsche offen lässt, mit all' den netten Laubichler's und einem sehr persönlichen Kontakt. Auf dem Foto sind alle Laubichler's aus dem Hotel Alpenblick. Zwei Brüder die mit zwei Schwestern verheiratet sind, sorgen mit Begeisterung dafür, dass der Urlaub unvergesslich wird und man immer wieder gerne kommt. Ich komme im Juni 2008 wieder.

Gereisd Alleenreizend in juni 2007

Wij hebben bij de Familie Lauchbichler voor de elfde keer

jcvanderwerff
31-8-2007
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij hebben bij de Familie Lauchbichler voor de elfde keer een gezellige goed verzorgde vakantie gehad. Het eten is uitstekend verzorgd . Je hebt voldoende keuze om lekker te eten. Eenmaal per week is er een grillavond en een feestavond met live muziek, daarbij kan men onder leiding van Gottfried een wandeling maken naar het ouderlijk huis in Hachau met rondleiding. De Familie Laubichler zijn twee broers, die met twee zussen getrouwd zijn. Zij zorgen voor een fantastisch verblijf in Filzmoos. Ook is er op vrijdagavond bij goed weer een Platzconcert op het dorpsplein. Vanuit het hotel Alpenblick kan men via aangeduide wandelpaden de fantastische omgeving bekijken. Wij verheugen ons om volgend jaar weer bij de Famililie Laubichler onze vakantie door te brengen.

Gereisd Met partner in Fri Jun 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Wij zijn net terug van een geweldige vakantie bij Familie

Annemarie
2-7-2007
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn net terug van een geweldige vakantie bij Familie Laubichler. Het hotel wordt gerund door 2 broers die met 2 zusjes zijn getrouwd. Wij kwamen hier voor de eerste keer, maar voelden ons er meteen thuis. De kamer die we hadden was werkelijk perfect. Zeer smaakvol ingericht met een supermooie badkamer en apart toilet. Onze kamer had een schitterend uitzicht op de Bischofsmütze. 's Morgens is er een uitgebreid ontbijtbuffet en 's avonds kon je kiezen uit 2 menu's. Mocht je graag iets anders eten dan is dit geen enkel probleem. We hebben ook een bezoek gebracht aan de ouderlijke boerderij. Hiervan wordt verse melk, het beste vlees, wild en andere bijzonderheden geleverd. Het hotel is centraal gelegen, net buiten het centrum van Filzmoos. Achter het hotel ligt het wandelpad naar de Moosalm. Van hieruit heb je een schitterend uitzicht op Filzmoos en omliggende dorpjes. Kortom wij hebben een fantastische week gehad in Hotel Alpenblick en verheugen ons op 'n weerzien met de Laubichlers!

Gereisd Familie in juni 2007
2006

Wij zijn nu al 15 of 16 keer in hotel Alpenblick geweest,

Noeverman
16-6-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

Wij zijn nu al 15 of 16 keer in hotel Alpenblick geweest, en gaan deze zomer weer! Het is er echt fantastisch, voor zowel volwassenen als kinderen. De familie Laubichler doet er werkelijk alles aan om het iedereen naar de zin te maken. Beleef het zelf! Als je eenmaal bent geweest kom je terug.

Gereisd Familie in juli 2004

wij komen er al 12 jaar en het is er gezelig en ze hebben

w geleyns
28-2-2006
  • Ligging t.o.v. pistes10

wij komen er al 12 jaar en het is er gezelig en kindvriendelijk ze hebben er lekker eten en de kamers zijn er ruim en schoon, en de ligging van het hotel is idiaal want achter het hotel ligt het dal station om met de gondels naar boven te gaan voor het skieen en in de zomer komen wij er ook een aantal dagen en de wandelingen met de hoteleigenaar door de bergen naar het naast gelegen dorpje waar zijn moeder woont,waar we tussen de middag wat eten om daarna weer terug te wandelen naar het hotel, wij hopen hier nog jaren terug te komen en te geniet van de mooien omgeving

Gereisd Familie in augustus 2005
2005

Komen hier al sinds meer dan 20 jaar om wintersport te met

P.Bais
4-9-2005
  • Ligging t.o.v. pistes9

Komen hier al sinds meer dan 20 jaar om wintersport te bedrijven. eerst samen met de kinderen (12 en 14 jaar) en nu ook al met dezelfde kinderen en hun kinderen (5,2 en 1/2 jaar) Wij ervaren ieder jaar weer de bijzondere gastvrijheid en kindvriendelijkheid van dit hotel/restaurant. (Bijna) alles kan.

Gereisd Anders in Sun Sep 04 2005 14:00:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Alpenblick in Filzmoos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Alpenblick zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.