Appartement Haus Hirschpoint

1 review over Appartement Haus Hirschpoint in het Nederlands

Mooie plek voor familievakantie

Familie van Ganzenwinkel
15-1-2015

In juli 2014 verbleven we als familie een week in Haus Hirschpoint (een gezin met ondernemende peuter, ook een tante en grootouders waren mee). Ondanks het wisselende weer hadden we een geweldige vakantie. De familie Moser is gastvrij en behulpzaam. De appartementen zijn compact maar opvallend modern ingericht en volledig uitgerust (keukengerei e.d.). We hadden ruime balkons met vrij uitzicht. Toppers zijn het zwemmeer, de grote ligweide en de speelvoorzieningen, direct gelegen aan het huis. Alles vrij tot je beschikking, maar hou rekening tijdens warme dagen met drukte overdag van (betalende) bezoekers. Meerdere wandelingen mogelijk nabij Haus Hirschpoint, maar voor de echt hoge bergen moet je even de auto in.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Haus Hirschpoint in Faistenau, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Haus Hirschpoint zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Haus Hirschpoint scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.