Hotel Smart

Anouk
8-8-2019
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Mooi hotel, de kamers zijn net opgeknapt. Hotel ligt in een echt Oostenrijks dorpje. Het eten is goed, zeker voor de prijs! Enige wat ontbrak was een klein koelkastje op de kamer....

Wij doen dit niet voor een 2de keer. Geen aanrader

Linda
29-7-2018
  • Ligging t.o.v. pistes7
  • Ligging t.o.v. pistes7

Hoi, wij waren hier met zen drieën in het smarthotel. We kwamen de kamer binnen en zeiden, nou we kunnen al het eten weg gooien want we hebben geen mini bar. Dit terwijl deze er wel ooit in heeft gezeten. In de gordijnen zitten gaten, er zijn maar 2 goeie bedden het andere bed is een bank bed, is super hard en is gerepareerd met plakband. De banken in het restaurant waar je op moet zitten, zitten vol met oude vlekken. Telefoon is er niet meer terwel de aansluiting er wel nog zit. Lampenkap kapot, dat zie je toch als je schoon maakt? Handdoeken perfect te gebruiken als schuurpapier. Het enige wat goed is aan dit hotel. Is het uitzicht op de bergen!

Gereisd Met vrienden in juli 2018

Prima hotel, goede keuken, grote kamer met balkon

Gretha
27-8-2017
  • Ligging t.o.v. pistes8

Naast Kerkje met klokken vanaf 0700 uur. Gastenkaart Gastein geeft korting op kabelbanen, niet gratis. Mooie omgeving. Goede keuken.

Prima

Joop
2-10-2016
  • Ligging t.o.v. pistes8

Parkeren niet bij het hotel maar 5 min lopen. Kamer wordt 1x in de 2 dagen gedaan. Rustige ligging goed ontbijt en diner. Voor € 9 pp kun de op een OVpas van de Gemeente met de trein naar Salzburg. Station 10 lopen. Hotel regelt het en is incl OV in Salzburg. Met Gasteiner Card, hotel regelt ook dit vele kortingen.

Gereisd Met partner in september 2016

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Opslag voor ski benodigdheden, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen

• ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • WintersportSki lessen, Skiën

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Smart in Dorfgastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Smart zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.