Appartement Mitterlechner

Kleine hotels
Appartement Mitterlechner
9,6

• Ligging t.o.v. pistes8,8

We hebben een aantal aanbieders voor Mitterlechner voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Mitterlechner in het Nederlands

Met jonge kinderen

Mooi modern appartement

Ellen Heemskerk
22-1-2014
  • Ligging t.o.v. pistes8

Met kerst 2013 verbleven wij in het apppartement. Van alle luxe voorzien. Ruime slaapkamers (3x) op bovenste verdieping. Erg behulpzame eigenaars. We kwamen in de nacht aan, geen probleem. Alles super schoon. Kindvriendelijk: doodlopend weggetje, wat speelatributen rond huis. Woonkamer/keuken wat aan de krappe kant, maar heel luxe. Op loopafstand van piste, skies dan stallen bij skiverhuur Angerer, heeft depot.

Goed betaalbaar vakantie adres.

GJ D
31-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes8

Zeer nette appartementen alles is aanwezig Alles ruim opgezet.

Bedden zijn goed.

Afstand naar de pistes is 400 meter

lopend af te leggen dit is te doen.

Er zijn 2 restaurants in de buurt die alle 2 voor betaalbare prijzen goed eten aanbieden.

Het skigebied is zowel voor beginnende skiers als voor gevorderde skiers goed te doen.

De sfeer in het dorp is rustig en niet teveel apres ski mogelijkheden.

Skischool Dorfgastein is beter dan Dorfaktif omdat ze meer kinderski mogelijkheden hebben in het dal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Mitterlechner in Dorfgastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Mitterlechner zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.