Appartement Landhaus Unterberger

Rust en ruimte

mariska_suierveld,
11-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Een logisch ingedeeld en net appartement. Enigszins gehorig (wij hadden buren die deuren graag dichtklapten) maar niet storend. De accommodatie ligt net buiten Dorfgastein in het kleinere dorpje Luggau. Een erg leuk dorpje met smalle straatjes, typisch Oostenrijks.

De eigenaren zijn erg vriendelijk en begripvol. Wij kwamen twee uur te laat door files. Telefonisch contact gehad en dat ging allemaal prima.

In het dorpje zit een prima restaurant, niet duur en goed eten. Ook hier zijn de eigenaren erg vriendelijk en gastvrij.

Het enige dat we misten waren informatiefolders over de activiteiten en de bezienswaardigheden in de buurt. Maar omdat er wifi was konden we het ook zelf eenvoudig opzoeken.

1 review over Appartement Landhaus Unterberger in het Nederlands

Rust en ruimte

mariska_suierveld
11-9-2013
  • Ligging t.o.v. pistes7

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Landhaus Unterberger in Dorfgastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Landhaus Unterberger zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.