Appartement
9,2

• Ligging t.o.v. pistes9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Ferienhaus Antonia voor je op een rij gezet:

3 reviews over Appartement Ferienhaus Antonia in het Nederlands

Prima verblijf en bovenal vriendelijkheid!

Paul Beijers
27-8-2016
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zéér ruime appartementen. Netjes en zuiver. Prima faciliteiten voor de gasten! Midden in Dorfgastein. Dus supermarkt en warme bakker om de hoek. Keuken ruim voorzien van bestek, glazen en borden, etc. Prima verblijf gehad!

Gereisd Met partner in augustus 2016

Geweldig appartement in een prima omgeving!!

Paul en Helma
19-8-2014
  • Ligging t.o.v. pistes10
  • Ligging t.o.v. pistes10

De appartementen zijn groot, netjes en de keuken is meer dan goed ingericht! De familie Schernthaner staat altijd klaar voor je en is erg vriendelijk. Vanuit het Ferienhaus, midden in het dorp, kun je gemakkelijk van alles ondernemen. Méér dan voldoende te doen! Veel meer kwaliteit dan wat je voor die prijs zou mogen verwachten. Beslist een aanrader voor een fijne vakantie. Wij gaan in ieder geval weer terug!

Gereisd Met partner in juli 2014

Fantastische plek

linda roetgering
18-3-2009
  • Ligging t.o.v. pistes9

Haus Antonia is voor herhaling vatbaar. Ruime appartementen, leuke speelkamer voor de kids, lekkere sauna. Lekker dichtbij de pistes. M.a.w. wat wil je nog meer. Het dorp is erg oostenrijks, lekker eten en weinig apres ski. De apresski die er is bij de gondel is super. We komen zeker nog een keer terug.

Gereisd Met jonge kinderen in Sun Feb 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aantal personen7 tot 8

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV, Wasmachine

• Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ferienhaus Antonia in Dorfgastein, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ferienhaus Antonia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.