Appartement Villa Carla

Bart Zwart
24-3-2008
  • Ligging t.o.v. pistes9
  • Ligging t.o.v. pistes9

Apartementencomplex uit 2008 met 6 apartementen waarvan 4 voor 4 personen en 2 voor 2 personen. Gemeenschappelijke sauna/wellnes ruimte met uitzicht over het dal. Ruime opgezette apartementen, waarvan de gang wel wat smaller had gekund ten gunste van de 2e slaapkamer en keuken. 1 lcd scherm in de woonkamer en 1 lcd scherm in de ouderslaapkamer. Comfortabele skiruimte. De blauwe skiweg loopt achterlangs. Gevorderde skiers kunnen van hieruit makkelijk het hele hochkonig gebied bestrijken ofwel richting Muhlbach, ofwel richting MariaAlm. Beginners kunnen vanuit het apartement direct naar de skischool bij de babylift skieen. Voor lichtgevorderden die nog niet zelfstandig rode pisten is deze plek niet geschikt. Omdat je dan niet uit Dienten weg komt.

Gereisd Familie in Fri Feb 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Villa Carla

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Villa Carla in Dienten am Hochkönig, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Villa Carla zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.