Camping Sportcamp Woferlgut

Kinderhotel, Kleine hotels
Camping Sportcamp Woferlgut

26 tips over Camping Sportcamp Woferlgut

Wanda, 27-7-2018

Koop de Salzburgerlandcard, je haalt het er makkelijk uit !

- Krimmler Wasserfalle

- Eisriesenwelt in Werfen (wel een stukje lopen, maar echt de moeite waard !

- Stubnerkogel alm

- de klammen (Sigmund-Thun / Klitzlochklamm)

- maisflitzer in Kaprun (rodelen)

- buitenzwembad Saalbach Captain-Hook

- de Grossglockner oprijden

- bergbanen in de buurt

- uit eten op de camping smaakt goed

- Magic-Lake show in Zell am See

Veel plezier, volop te doen dus !

Roadrunner, 10-8-2016
Lekker, vers tegen een eerlijke prijs uiteten? Vermijd het restaurant van Woferlgut en ga naar Zacherlhof tegenover de kerk in Brück. Aanrader!
mokiki, 4-8-2016
Korte wandelroute naar het dorp: tegenover de camping over het pad langs het spoor, daarna linksaf het dorp in. Je bent zo bij het pleintje met de restaurants (en goeie gratis wifi bij de tourist info)

We hebben een aantal aanbieders voor Sportcamp Woferlgut voor je op een rij gezet:

roos, 15-8-2015
Het is een leuke camping, leuk meer met enorm veel speelactiviteiten voor de kinderen. Als ik een eigen caravan, tent of camper zou hebben, zou ik hier zeker nog een keer naar toe willen gaan.
sajhen, 10-7-2015

Ga eens zomer skiën in Kaprun, de Weissensee, Zell am See, de klammen, Salzburg.

De Salzburgerlandkarte, die heb je er zo uit! Topkaart!

irene_reekers, 27-8-2014
Niet op nieuwe deel van de camping gaan staan

Edwin, 13-8-2014

Krimmler Wasserfälle

GrossGlockner Alpenhochstrasse

Leuk buitenzwembad in Leogang (met jonge kids, super) ook met leuk restaurantje erbij.

Een "ok" binnenzwembad in Zell am See

Laat het automuseum in Kaprun, links liggen -tenzij je 12 dagen regen hebt....-

De Bergbahn in Leogang. Boven zit een prachtige hut. Heerlijk lunchen en fantastisch uitzicht.

Salzburg is een dagtrip waard. Over Lofer is het snel aan te rijden.

Marielle van de Mars, 21-6-2014

Veel sportieve activiteiten in deze omgeving. (wandelen, fietsen, raften, etc)

Mooie natuur en een echte aanrader is de gross glockner hoch alp strasse.

Claudia van Maasakkers, 25-8-2013
Großglockner Alpenstraße, spelen in Kaprun (o.a. rodelen), de diverse zwembaden in de omgeving, Zell am See. Fakkeltocht Kitzlochklamm.
Teus, 17-8-2013
Dichtbij de camping begint de Grossglocknerstrasse, zeker de moeite waard om die eens te rijden. Ook Kaprun, de Krimmler watervallen, Bad Gastein en het Raurisdal zijn zeker plaatsen waar je geweest moet zijn. Zell am See is 5 km. vanaf de camping, een prachtig stadje aan een mooi meer. Kortom, genoeg te beleven in de nabije omgeving.