Camping Sportcamp Woferlgut

Camping Sportcamp Woferlgut
8,2

We hebben een aantal aanbieders voor Sportcamp Woferlgut voor je op een rij gezet:

157 reviews over Camping Sportcamp Woferlgut in het Nederlands

Geweldige vakantie gehad.

Ilona de Vrieze
9-6-2018

Super mooie camping. Ze organiseren veel voor zowel kinderen als volwassenen. Grote plaatsen, heerlijk zwemmeer en super schoon sanitair. En er zijn iedere dag verse broodjes te koop bij het supermarktje. Het nieuwe binnenzwembad met wellness is bijna af en ziet er nu al goed uit. De omgeving is prachtig!

Leuke camping speciaal voor kinderen

ManonC
27-11-2017

Veel plassen en kuilen bij regen. Super grote camping met veel speelgelegenheid en animatie voor kinderen. Omroepsysteem niet meer van deze tijd. In de speeltuin werd tot laat (donker) nog kabaal gemaakt. Winkel had wel lekkere broodjes. In het restaurant kon je goed eten wel jammer dat het soms pas om 18 uur open ging wel was er dan een kleine kaart met o.a. pizza's

fam Beima
3-9-2017

Het was weer een geweldige fantastische mooie vakantie op camping woferlgut.

We zaten voor het eerst in een safari tent en werden weer leuk ontvangen door het echtpaar van de touroperator.

We hebben geen negatieve min punten van de camping het is gewoon een geweldige camping en we hopen dat we er volgend jaar er weer zijn want we zijn benieuwd hoe het is geworden met het nieuwe zwembad

Heerlijke vakantie in een zeer mooie omgeving

Gijsbers
29-8-2017

Ik heb wat reviews gelezen En kan me niet helemaal in de negatieve recensies vinden. De weg langs de camping is wel hoorbaar maar ik vond hem niet hinderlijk. (Wij stonden 25 meter van de geluidswal. Het animatieteam voor de kinderen was goed. Het zwemmer geweldig en de weg er naar toe was een prima uitlaatplek voor de hond (met gratis hondenpoepzakjes en prullenbak) we hebben zelf een tent via touroperator gehuurd. Prima in orde, schoon en compleet. Het echtpaar van touroperator verwelkomde ons hartelijk en bij Ankomend noodweer fietste hij een rondje om iedereen te waarschuwen. De plaatsen zijn over het algemeen ruim met genoeg schaduwplekken.

Vliegenmepper mee! En maak een wespenval.

Großglockener is echt een prachtige route (€35)

In het plaatsje fusch (10km verderop) kun je een wandeling maken Het eindpunt is een waterval na een korte pittige klim , je kunt heerlijk afkoelen bij deze waterval.

Geen wow-factor voor ons

Vivian Schapendonk
27-8-2017

Wij stonden recht aan die weg... dat verkeer dat hoor je wel ja, maar op vakantie is alles anders als thuis, dus ach. Echt last hebben we er niet van gehad. Kampeerplek was erg ruim! Wij zaten vlak bij het tunneltje naar het meer, vlakbij het wc gebouw maar voor de kids helaas wel iets verder van de speeltuin.

Winkeltje was prima voor de broodjes.

Toiletten bij de dames schoon, bij de heren niet.

Wat we niet van deze tijd vonden was de omroepinstallatie die niet te verstaan was. Ook het feit dat we nog apart moesten betalen voor de stroom die we verbruikt hebben.

Veel honden op de camping, prima... maar als er dan 1 voor je plek heeft zitten poepen en de eigenaar dit niet opruimt is dat erg vervelend! Bij de receptie waren ze niet blij dat ik vroeg of het schoongemaakt kon worden en dat is uiteindelijk ook niet gebeurd... wat ons betreft een flink minpunt.

Wij hebben ons twee weken uiteindelijk prima kunnen vermaken op en rond de camping en hebben een goede vakantie gehad.

Prachtige camping

Wendy
23-8-2017

Ook ik begrijp de negatieve reacties niet. Tent van touroperator. Gastvrij ontvangen, schone, mooie tent van alle gemakken voorzien. Sanitair altijd even netjes. Campingwinkel is niet goedkoop, maar op 10 minuten loopafstand vind je de maxi markt.

Eten in het restaurant ook goed. Prachtige minigolfbaan, deze was wat prijzig, maar ach het is vakantie. Met oordopjes in slapen heb je geen last van de grote weg. Voor herhaling vatbaar.

Geweldige plek om vakantie te vieren

Karin
20-8-2017

Mooie camping, voor elk wat wils. Zo is er een chloor bad maar ook een meertje waarin je fijn kunt zwemmen met een mooie ligweide erbij. Volgend jaar komt er een binnenzwembad met een 50 meter bad bij. Ook organiseert deze camping van alles voor o.a. fietsers, wandelaars en voor gezinnen. Mooie plekken overal op de camping en de hygiëne is heel goed. Alles in een mooie omgeving waar voldoende te beleven is en zelfs op loopafstand zijn de winkels bereikbaar. Een echte aanrader!

Omgeving is mooi, maar camping nooit meer.

Fam. Verkroost
28-7-2017

Wij stonden vlak achter het sanitair gebouw, wat best wel een groot gebouw is, omdat er allemaal faciliteiten in zitten ( speel attributen voor kinderen, fitnessruimte, huiskamers met TV). Door deze faciliteiten was er om het gebouw heen veel herrie en dat duurde tot laat in de avond. Wij hebben ook geen enkele controle gezien op de camping van personeel of het na 22.00 wel rustig is op de camping. Door dit grote gebouw hadden wij op onze plek erg weinig zon en was het somber. Het personeel wat vooral in het winkeltje stond in de ochtend kon geen lach van af als je brood ging halen, echt welkom voelde wij ons dus niet. Wat wij kwalijk vonden was dat als je achter op het terrein staat je dus de gehele camping over moet rijden wil je bij de uitgang komen, en door dat er overal gestraat is lijkt het af en toe wel een racebaan door zowel de auto's als de fietsers, ook het personeel zelf vond ik aardig door rijden op hun karretjes. Verder schrokken wij iedere keer weer erg als er door de megafoons het programma van de volgende dag werd doorgegeven, dit hebben wij als erg onprettig ervaren, hadden soms een gevoel van of we op kamp waren.

Kortom wij komen niet meer terug op deze camping.

Geweldige camping!

Aart Venema
16-7-2017

Wij snappen werkelijk niet waar de soms vreselijk negatieve recensies toch vandaan komen! Wij zijn door de jaren heen in totaal 5 keer hier geweest en hebben dus genoeg andere campings meegemaakt. En we overdrijven niet als we zeggen dat deze camping tot nu toe écht de beste camping voor ons is! Vriendelijk en behulpzaam personeel, bij de receptie word je fijn te woord gestaan en geholpen.We hebben een zoon die lichamelijk gehandicapt is en in een rolstoel zit. Óók voor hem alles prima geregeld, fijn aangepast sanitair enz. Superschoon, netjes, nette bestrating (dus géén modderpaden als het een keer flink regent) gewoon super!

top camping - alles keurig in orde

henkenmaria
11-7-2017

de camping is mooi aangelegd, vele faciliteiten gratis, we hadden een tent gehuurd bij touroperator en dat was geweldig

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sportcamp Woferlgut in Bruck an der Großglocknerstraße , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sportcamp Woferlgut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sportcamp Woferlgut scoort een 8.18 uit 10 op basis van 197 reviews.