Camping Sportcamp Woferlgut

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag-3°-9°
Camping Sportcamp Woferlgut

Omschrijving
Sportcamp Woferlgut in Salzburg (Oostenrijk) biedt ruime plaatsen met uitzicht op de bergen. Let op, want het zwembad met wellnessgedeelte zijn bij te boeken tegen betaling. Gelukkig is er ook een zwemmeertje. Hier kom je voor een actieve vakantie. In de winter lekker wintersporten en in de zomer wielrennen, golfen, raften of gewoon wandelen.

We hebben een aantal aanbieders voor Sportcamp Woferlgut voor je op een rij gezet:

195 reviews over Camping Sportcamp Woferlgut in het Nederlands

Mooie camping maar echt te duur!

De Haan,
6-9-2018

mooie camping met veel voorzieningen, het terras bij de receptie en het zwembad is allemaal prachtig, heerlijk gegeten, leuke speelhal, prachtige tennisbaan, maarrrr.... erg misleidend dat in de brochure over een "kleine" vergoeding voor het zwembad wordt gesproken, het is idd 6 euro p.p. maar dan moet je wel bij aankomst voor de hele periode het zwembad er bij boeken, voor ons gezin kwam dit voor een kleine 3 wkn op 480 euro... waanzinnig!! Als je dit er niet bij boekt betaal je voor kinderen vanaf 11 jr 18 euro pp per 3 uur! Absurd vind ik! De weg die door de camping heen loopt is dag en nacht echt een hoop lawaai! Als je aan het meertje ligt is het net of lig je naast de snelweg, in het hoogseizoen stonden er dagelijks zo'n 5 a 6 mensen te wachten voor de douches, laatste 1,5 week was dit niet meer zo. Echt wel een mooie camping waar veel zorg aan wordt besteedt maar de prijs en ligging zijn voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Nooit weer!

Nynke,
1-9-2018

We hadden ons erg verheugd op deze camping. Het leek zo mooi, nieuw zwembad, heerlijk meertje, animatie.. Totdat we aankwamen en onze stacaravan pal aan een doorgaande 80 km weg bleek te staan met veel vrachtverkeer. Wel een geluidswal maar desondanks veel lawaai. Alle stacaravans bleken aan de weg te staan dus verplaatsen kon niet. Toen we in november boekten wisten we dat er een nieuw zwembad zou komen. Super! Wat toen niet was verteld was dat je of een abonnement voor 2 weken moest nemen a 18 euro per dag (voor 4 personen) of dat je als je af en toe wil zwemmen 54 euro! per keer per gezin betaalt. Ook de trampoline kostte geld 50 cent voor 3 minuten springen. Was er ook iets wel leuk? Ja zeker! De animatie was erg leuk en ook het meer was heerlijk met veel speelmogelijkheden. Ook de omgeving van de camping biedt veel moois. Toch hebben wij onze caravan na een week om geboekt naar een andere rustigere camping

Camping met een maar ....

S.,
28-8-2018

Dit is een mooi gelegen camping in een prachtige omgeving. Ervis herl veel te doen en allemaal even leuk en mooi. Maar er zijn wel een aantal maren aan de camping. De camping biedt niks voor tieners S avonds. Ze zeggen dat camping geschikt is voor tiener maar er is geen plek waar deze jongelui met elkaar samen kunnen komen. Hierdoor gaan ze op veel verschillende plekken hangen bijv in speeltuin tot midden in de nacht en dat is niet fijn als je daarnaast staat. Maar dat komt omdat er dus niks voor hun te doen is Erg jammer. Verder is de kinderanimatie alleen kleuren en knutselen vnl voor meisjes. Voor ons was prima maar ik snap dat andere daar voor meer van verwachten omdat ze zich profileren als TOP camping. Het zwembad is belachelijk aan de prijs waardoor bijna niemand daar gaat zwemmen Jammer voor Kids want die vinden het leuk om met andere vriendjes samen te zwemmen in een zwembad en dat kan nu niet. Dus een camping met een maar ......

Heerlijke camping

Bart,
28-8-2018

Keurige camping met veel voorzieningen & mooie ligging. Voor kinderen meer dan genoeg te beleven (speeltuin, klimactiviteiten bij meertje, kidsclub). Wij hadden stacaravan via touroperator- keurig onderkomen. Ligging onderaan talud van de provinciale weg vonden wij niet hinderlijk, hoogstens dat je in de ochtendspits misschien veel (vracht)verkeer hebt maar het was geen belemmering. In de omgeving erg veel te doen, heerlijk gewandeld op de Schmitten en door de kloof bij Kaprun. Niet eens gebruik gemaakt van zwembad op de camping, zag er heel mooi uit. Goed gegeten in het restaurant. Erg veel supermarkten in de omgeving. Kortom: prima uitvalsbasis!

Mooie camping!!

Avw,
28-8-2018

Super mooie camping. We hadden via touroperator een stacaravan gehuurd. Keurig schoon, mooie plek en een super aardig stel die je wegwijs maakt! Camping wordt goed onderhouden. Super mooi meer en een prachtig zwembad met fitness en welness.

Voor oudere kinderen ook genoeg te doen.

Veel te doen in de omgeving.

Mochten wij weer naar deze omgeving in Oostenrijk op vakantie gaan, dan boeken we zeker weer op deze camping.

NOOIT MEER !!!

Pierre,
26-8-2018

De camping op zich heel mooi. Echter het zwembad kost € 6,00per dag per persoon. Dit bedrag ineens bij aankomst zonder de standaard kosten als staanplaats, stroom etc.

Indien je dit niet betaald bij aankomst kost dit zwembad € 18,00per dag per persoon, en dit voor een camping belachelijk.

Centraal gelegen, dicht bij supermarkten en dicht bij het Seller meer.

Personeel aan de receptie was koel en kent geen empathie.

Super camping met zwembad en wellness.

Dennis,
18-8-2018

Mooie nette camping en ruime plaatsen. Het sanitair is goed en schoon. In de omgeving en op de camping is veel te doen zoals, fietsen, mountainbiken, wandelen, tennissen en ga zo maar door. Medewerkers op de camping en bij de receptie erg vriendelijk en behulpzaam. Het mooie nieuwe zwembad/ Wellness is echt super en zeker een aanrader als je aankomt om zeker erbij te boeken. De prijzen vallen echt wel mee voor volwassenen € 6,- per dag en voor kinderen tot 12 jaar € 3,- per dag je mag dan 12 uur per dag gebruik maken van het zwembad en hebben we het uiteindelijk dus over € 0,50 per uur. Je moet het gelijk boeken en betalen bij aankomst van je verblijf. Gewoon een super camping.

Leuke camping, prachtig tussen de bergen!

Niels en Suzanne,
17-8-2018

Wij stonden 12 nachtjes met eigen tent op veldje achter het speeltuintje. Wat voor ons met jonge kinderen een ideale plek was. 'S ochtends na het ontbijt gingen de kids vaak zelf al naar de kidsclub, waar ze leuke spelletjes deden of knutsels maken. Konden wij rustig bekijken wat we die dag verder zouden doen. En 's avonds verstoppertje in de speeltuin. Om half 10/10 uur was het buiten rustig, waardoor je prima kon slapen. Op die plek ook geen last gehad vd weg en dichtbij 2 schone sanitair gebouwen. Wel hoorde je ca 1x per uur de trein, maar voor ons niet storend. Meertje was mooi en leuke uitdagingen met touwbrug, vlotje, lowrope parcour. Zwembad heel mooi, schoon, leuke bandenglijbaan en 30m bad. Wel prijzig, maar zit ook entree fitness bij in. Nooit super druk bij zwemb of meertje, omdat veel mensen ook op uit gaan naar oa de bergen. Wij hadden daar altijd bedjes. Wij willen zeker nog een x terug!

Alle mogelijkheden op de camping zijn top!

Plaatsen ruim voor onze tent met goede voorzieningen. Camping personeel behulpzaam! Ook bij slecht weer genoeg te doen op de camping voor tieners (fun house en zwembad).

Camping is om 22.30 rustig, dus goeie nachten en op tijd eruit.

Vanuit de camping te voet, met fiets of auto veel te doen.

Bezienswaardigheden en activiteiten in de omgeving (binnen een uur rijden) enorm. De natuur in Oostenrijk is prachtig. Zell am See en Kaprun niet bijzonder, genoeg andere mooie plaatsen in de buurt. De natuur in de omgeving is geweldig!

Wel druk in het hoogseizoen.

De prijzen van het zwembad en eten/boodschappen zijn prijzig.

De spoorweg en autoweg zijn hoorbaar, voor mij geen probleem. Ik schrok van de drukte bij aankomst, maar als je eenmaal op de camping staat heb je daar weinig last van, geen rijen of drukte bij winkel, restaurant of sanitair.

Kortom voor herhaling vatbaar.

Gustocamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sportcamp Woferlgut in Bruck an der Großglocknerstraße , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sportcamp Woferlgut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.