Camping Sportcamp Woferlgut

Camping Sportcamp Woferlgut
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Sportcamp Woferlgut voor je op een rij gezet:

235 reviews over Camping Sportcamp Woferlgut in het Nederlands

Luxe camping, met veel mogelijkheden.

Bekkema
17-8-2018

Super luxe camping, alles superschoon en netjes. Nadeel is er wordt zowel door de gasten hard gereden op de camping mede als door het personeel op golfkarretjes. Pluspunt dat je door personeel naar plek wordt gebracht bij aankomst. Plekken zijn niet royaal, houd je van ruimte neem dan een grote plaats. Luxe badkamer gereserveerd, is echt moeite waard, royale douchecabine, dubbele wastafel, apart toilet, een ruime kledingkast met kluis en een föhn. Dat het zwembad apart betaald moet worden staat op website. Is overigens wel duur, als je met het hele gezin wil zwemmen. Optie is natuurlijk het zwemmeer van de camping. Savond hoor je de trein en autoweg duidelijk. Voor de liefhebber is er midjetgolf. Camping is zeker de moeite waard.

Netjes, Schoon en rustig.

Geke & Joyce
13-8-2018

Wij zíjn hier 1 week geweest. Mooie grote plekken. Elektra achteraf afrekenen. Kleine supermarkt gehele dag op met lekkere broodjes. Grote supermarkt in het dorp. Zwemmeer aanwezig met klein grasstrandje. Nieuw zwembad/wellnes centrum gebouwd. Apart voor betalen erg prijzig. Verder prima camping met voldoende mogelijkheden in de omgeving wandelen, fietsen en mountainbiken. Skiën in de zomer op de Kitzsteinhorn in Kaprun.

Alvorens wij op de campingplaats aankwamen las ik al op zoover dat er een bijbetaling diende te volgen voor het gebruik van het 12 miljoen kostende zwembad, voor de hele periode ruim 300 euro. Op onze opmerking dat wij een camping met zwembad hadden geboekt zeiden ze het zit er toch bij alleen ff 300 euro bijbetalen. Belachelijk !!! Daarbij WiFi niet gratis. Eerder weg ivm omstandigheden kan niet alles betalen het is een boeking geweest. Kortom alles betalen en zoveel mogelijk cashen.

Zelfs plaatsen van vaste campeerders worden bij afwezigheid dubbel gebruikt voor passanten. De omgeving is echt de moeite waard maar de campingeigenaar acht zijn hotel belangrijker. Kampeerders mogen echt niet klagen bij de receptie niet klantvriendelijk!!!

Gustocamp

Platz an lauter Landstrasse, kaum Ruhe trotz Schallschutz, insgesamt alles sehr eng und vollgestellt mit Hochspannungsleitung über den gesamten Platz.

Anlage stößt an Kapazitätsgrenze, Schlange stehen bei Duschen, Toiletten und zum Abwaschen. Dafür ist die Anlage zu teuer und rühmt sich, einer der Top-Plätze Österreichs zu sein... Insgesamt unfreundliches Personal, unseren Kindern wurde mehrmals versucht, das Essen weg zu behmen, da bereits neue Gäste für einen Tisch Schlange standen.

Nicht zu empfehlen, jedoch hoher Freizeitwert nebst Schwimmbad, Badesee, etc.

We spent five years at Woferlgut, but according to the new swimmingpool (price absurd), a rental caravan on a smaller place then before, almost hit several times by cars because of the small place we don't want to go again to Woferlgut. Campsite (and staff), and enviroment are great.

Mooie camping met ruime plaatsen en je hebt geen idee van hoe groot het eigenlijk is. Prima faciliteiten, behalve (helaas) het sanitair (schoon en netjes, maar veel te weinig bij zo'n bezetting in de zomer).

Wieder ein super Urlaub, so muss für uns Campingurlaub sein.

Unser Platz in unmittelbarer Nähe zum Badesee war sehr schön und ist idealer Ausgangspunkt für sämtliche Aktivitäten in den Bergen. Leider waren aber auch einige Sachen sehr unangenehm. Die stark befahrene Bundesstraße ist leider nicht zu überhören, der angelegte Wasserbereich am Niederseilgarten ist extrem verschlammt und schmutzig, das erst ganz neu gebaute Hallenbad, das wir an einem Regentag benutzen wollten kostete für uns (2 Erwachsene und 2 Kinder) für 3 Stunden 54,00 Euro!!! Der Betreiber möchte dass man ein Packet fürs Bad die ganze Aufenthaltsdauer am Campingplatz mit bucht, das wären dann 18,00 Euro/Tag bzw. 90,00 Euro für unseren Aufenthalt. Saunabenützung nur bei Aufzahlung fürs Bad. Finden wir echt schade und extrem überteuert. Ja und als wir beim schlechten Wetter dann doch ins Bad gingen wollten wir nach eineinhalb Stunden wieder raus, da es im Bad viel zu kalt war. Obwohl die Gestaltung sehr ansprechend ist haben wir uns aufgrund der Temperaturen nicht mehr wohl gefühlt.

Der Einkaufsshop ist aufgrund der Preise nur im nötigsten Fall zu empfehlen.

Leuk voor een keer

Fam.
              12-8-2018

De camping op zich is prima. Sanitair is erg schoon. Alleen het zwembad is belachelijk duur. Zou ons €200 extra kosten voor de 10 dagen dat wij er verbleven. Ook maar gedeelte buiten zwembad. Het lokale zwembad van Bruck op loopafstand is een veel goedkoper en leuker alternatief. Leuke week gehad maar wij gaan niet snel weer naar deze camping.

Niet voor herhaling

Danielle
              11-8-2018

Een grootte en mooie camping echter krijg je niet de plek die je van tevoren is toegezegd. Je krijgt wat vrij is op het achterste gedeelte van de camping mooie grootte staanplaatsen echter stonden wij voor het tennisveld met als resultaat zeer vaak tennisballen tegen de caravan met zelfs deuk tot resultaat meld je dit bij de receptie krijg je te horen dat ze dit nog nooit hebben meegemaakt! Er zou iemand komen kijken, nou diegene moet dus nog steeds komen, verder is er op dit grootte stuk waar toch zeker rond de 50 staanplaatsen zijn alleen een toiletgebouw en bij dit toiletgebouw ook de enige mogelijkheid om water te halen of je moet nog een stuk verder lopen, hier zou een douche/toiletgebouw geen overbodige luxe zijn nu moet je dus bijna tot bij de ingang lopen voor te douchen, ook als je wilt wassen op de hele camping zijn 3 wasmachines te vinden erg weinig dus en 2 douchegebouwen zwembad erg duur wel mooi meertje op camping

Gustocamp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Sportcamp Woferlgut in Bruck an der Großglocknerstraße , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Sportcamp Woferlgut zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Camping Sportcamp Woferlgut scoort een 7.85 uit 10 op basis van 235 reviews.