Camping Sportcamp Woferlgutsterstersterster

8.4Fantastisch

• 7.3Eetgelegenheden
  • 8Staat v/h sanitair

Zoover silver Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Sportcamp Woferlgut voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Sportcamp Woferlgut in Salzburg (Oostenrijk) biedt ruime plaatsen met uitzicht op de bergen. Let op, want het zwembad met wellnessgedeelte zijn bij te boeken tegen betaling. Gelukkig is er ook een zwemmeertje. Hier kom je voor een actieve vakantie. In de winter lekker wintersporten en in de zomer wielrennen, golfen, raften of gewoon wandelen.

335 reviews over Camping Sportcamp Woferlgut

• 2019
    6anoniem05-11-2019

luxe iets te luxe aan het worden en duur

mooi zwembad maar duur 18 euro voor 3 uurtjes of indien je volledige verblijf afneemt 6 euro per dag dus voor 3 weken 21x6 euro per persoon optellen bij de staan plaats. Weinig te doen voor pubers. En betalen voor de fitness en sauna moet je ook terwijl dit eerder gratis was jammer voor de mensen die wat ouder zijn en langer verblijven niet te doen.

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 9Vakantieganger06-10-2019

Aanrader!

Mooie camping, enigszins aangeharkt, met plezierig personeel. Wel groot.

Voor ons de 1e keer zo'n grote camping, bij een hotel. De camping stond vol en voelde daarmee wel wat druk aan. Was niet echt storend. 's avonds tijdig stilte dus konden lekker slapen. Prachtig sanitair, druk bezet ivm hoogseizoen maar werd voortdurend schoongemaakt.

We hebben genoten van het zwemmeer. Creatief aangelegd met speelmogelijkheden. Geschikt om te suppen. Ivm warmte groeide het alg flink maar wij hebben daar geen last van gehad.

Alle voorzieningen op de camping zijn met smaak aangelegd, veel ruimte om te spelen, mooi klauterparcour gemaakt.

Wij hebben geen gebruik gemaakt van het restaurant en zwemcomplex maar zag er goed uit.

Winkel was voldoende bevoorraad en supermarkten waren op loopafstand bereikbaar (15 minuten).

Camping wordt gescheiden door grote weg. Ene kant is meer geluid van auto's en minder schaduw. Wel lekker dicht bij zwemmeer.

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 8Nienke Noordkamp04-09-2019

Mooie camping maar wel met een maar...

Mooie camping, we stonden de eerste nacht op de 'hoofd camping'. Alle voorzieningen dicht in de buurt, maar wel tussen de 'vasten'. Dat vinden wij niks, daarbij stonden de voortenten op elke plek anders. De rest van onze vakantie stonden wij bij het meer. Fantastische plek met uitzicht op de berg waar de koeien lopen. Meertje is erg leuk, ook de activiteiten wat de kinderen kunnen doen bij het meer (klimmen en klauteren). Het zwembad is mooi maar erg duur. Wij hebben het wel gedaan en er ook optimaal gebruik van gemaakt. Soms meerdere keren per dag. Wat ons wel tegen viel is dat er op de plek bij het meer geen warm water voorziening is. Je moet je afwas (en douchen) dus of bij de tent doen of 250 meter lopen naar de 'hoofdcamping'. Voor het geld wat je voor de camping betaald verwacht je op zijn minst wel een voorziening voor dit soort dingen. Ook dat je extra moet betalen voor stroom, trampolines vind ik niet echt netjes voor de prijs

• 8Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Michel23-08-2019

Leuk voor dagtripjes, rustig en netjes

Mooie en schone camping met een maar, de campingplekken zijn ruim en netjes net als de rest van de gelegenheden zoals wassen, sanitair. Maar er is een dikke maar wat mij en meerderen wat ons verteld is nogal tegen de borst stuit.

De receptie die je als eerst tegen komt, namelijk die van (achteraf) het hotel. De dames zijn nogal nors en kortaf als blijkt dat jij niet komt voor het hotel. Ook voor de minigolf moet je bij hen zijn, en de gezelligheid spat er niet van af. Echt een dieptepunt is toch wel het zwembadcomplex. Er zijn mensen die er lyrisch over zijn, maar de persoon achter de kassa was nors. Daarbij moet je om een beetje "goedkoop" te kunnen zwemmen vanaf dag een een "abonnement" hebben a €3,- voor kinderen en €6,- voor volwassenen. Voor 10 dagen ben je al €210 kwijt voor eengezin met drie kinderen.

Een dag is trouwens €18,- p/p.

Voor de rest is het een leuke en rustige camping zeker na 22.00 uur.

• 7Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 8anoniem20-08-2019

Fijne camping, zeer vriendelijk personeel. Jammer dat je betalen moet voor het zwemparadijs

Gereisd in augustus 2019

• 10anoniem16-08-2019

Min punt blijft het dure zwembad. En de Wi-Fi 4 euro per dag is niet meer van deze tijd.

Gereisd in augustus 2019

• 8anoniem10-08-2019

Aangename plek en omgeving om te vertoeven als gezin met kinderen!

• 8Sandra04-08-2019

Heerlijke vakantie gehad

Heerlijke camping. Centraal gelegen dus veel mogelijkheden tot uitstapjes. Camping was netjes. Verbleven in stacaravan en zoals veel omschreven liggen deze dicht bij een doorgaande weg. Wij hebben hier geen hinder van ondervonden, je hoort hem oké, maar dat was het dan voor ons. Zwemmeer was geweldig voor de kinderen, genoeg mogelijkheden om zich daar te vermaken. Zwembad vonden wij veel te duur dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt. In plaats daarvan zijn we een aantal keer in het gemeentelijk zwembad gaan zwemmen, mooie loopafstand van de camping.

• 8Eetgelegenheden
    • 9Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10anoniem02-08-2019

Sanitair super, zwembad voor gezinnen te luxe en duur..........................................:............................

• 10anoniem02-08-2019

• Baumzipfelweg Hinterglemm
    • Areit 1400 Zell am See
    • Schmidolins Feuertaufe Zell am See

• Marielle van de Mars, 21-06-2014

Veel sportieve activiteiten in deze omgeving. (wandelen, fietsen, raften, etc) Mooie natuur en een echte aanrader is de gross glockner hoch alp strasse.

• johanvanbeurden, 30-07-2012

Het is zeer gec=schikt voor kinderen er reid een treindje rond er is een grote speeltuin en een goed zwembad.

20 vragen over Camping Sportcamp Woferlgut

• Factanonverba, 02-08-2018

Muggen

Hoe zit het met de muggen? Gezien mijn dochter en ik erg reageren op beten. Zijn er veel of valt het mee?

• A. Lemmen, 16-01-2018

Gustocamp

Wij zijn aan het oriënteren voor de zomervakantie. Heeft iemand ervaring met de ingerichte tenten van Gustocamp op camping Woferlgut?

• Johan de Kort, 24-10-2016

Wij hebben een jonge hond

Zijn honden toegestaan op deze camping?

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands
  • SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandGras
  • Afstand tot strand200 m

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar)
  • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch
  • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koelkast, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Warme douchesAanwezig
  • Privé sanitair mogelijkJa
  • WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • ReceptieAanwezig, Vroege check-in mogelijk
  • Op het terreinBibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesFietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Geurensauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• Autovrij parkJa