Hotel Sportcamp Woferlgut (+ apart.)

8.8Fantastisch

Oostenrijk, Salzburg, Bruck an der Großglocknerstraße

8.8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Sportcamp Woferlgut (+ apart.) voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Kinderopvang
  • Sauna

13 reviews over Hotel Sportcamp Woferlgut (+ apart.)

• 9Ron Wuijster26-06-2017

Prima hotel met zeer aardig personeel !

Met 13 fietsvrienden in dit hotel verbleven. Prachtig hotel, voorzien van veel faciliteiten. Ligt aan een mooi meer waar je heerlijk in kunt zwemmen. Zelfs daar heb je WIFI !!! Personeel doet er alles aan om t je naar de zin te maken. Ontbijt was echt een feestje. !!! Prima kamers die elke dag even nagekeken werden en voorzien werden van schone handdoeken. Enige minpuntje was het afrekenen per kamer, dat was een beetje een probleem. Moet toch niet zo moeilijk zijn dachten wij met een geautomatiseerd systeem, want dat hebben ze wel. De internetverbindening is echt overal perfect !!!

Gereisd met vrienden in juni 2017

• 8Richard25-12-2015

Zeer ruim appartement.

De kerstvakantie in een 4 persoons appartement (categorie 3) gevierd. Zeer ruim appartement alleen vreselijk harde bedden! Verder hier niets op aan te merken. Ondanks het uitblijven sneeuw waren de pistes toch redelijk..... In het dorpje zelf in de winter niets te beleven.

Gereisd met oudere kinderen in december 2015

• 7gerard en truus27-03-2011

mooie camping

mooie camping om zell am see te bezoeken, jammer dat er geen groot overdekt zwembad is

Gereisd met partner in mei 2009

• 8Geert J10-12-2010

Prachtige camping, geweldige omgeving

Wij hebben een mobilhome gehuurd en alles was prima in orde. Decoamping is uitstekend en ook de voorzieningen. Het hotel is natuulrijk veel duurder maar we zijn daar wel vaak gaan eten en ook dat was prima. Wachten duurt altijd lang en zeker in het hoogseizoen. Aanbevelenswaardig. Wel hebben wij (en doen dat voortaan altijd) gekozen voor een mobilhome en geen tent. Die is, met name in de avonduren, erg koud en...bij slecht weer, kun je niet weg. Neen, een huisje of een mobilhome...fantastisch.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

• 9Familie Nieling28-12-2009

Prachtig hotel

Een hotel waar je nog kunt spreken van een goede prijskwaliteit verhouding! Goed eten, goede service en zeer kind vriendelijk. We hebben al geboekt voor volgend jaar.

Gereisd met jonge kinderen in december 2009

• 9Uytdehaag09-09-2009

Fantastische camping, Zeer kindvriendelijk

Camping Woferlgut was uitmuntend. Super luxe sanitair, altijd schoon. Bestrating van de camping in een woord geweldig. Als het hard heeft geregend totaal geen plassen. 3x per dag reed er een treintje over de camping voor de kinderen. Was altijd druk bezet. Bij de camping een meer waar het heerlijk zwemmen was. Gratis voor gebruik lagen er kano's en surfplanken. Hier kon je heerlijk mee over het meer varen. Er was ook een zwembad helaas wat aan de kleine kant, maar door het meer was dat niet heel erg. Een nadeel de camping ligt tussen een spoorweg en een drukke weg. Hierdoor slecht geslapen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

• 9Nicole Ent24-01-2009

Top camping en hotel........

Mijn ouders komen er al bijna 30 jaar. Vroeger met mijn ouders 3x per jaar nu ongeveer om het jaar met mijn eigen kids. Het is gewoon top.

Gereisd met jonge kinderen in januari 2009

• 10janw15-06-2008

Wij gaan er al jaren heen, kamperen, 3jaar in het hotel gezeten, voor de brand dus het oude hotel. 1 jaar in de almhutte en dit jaar(2008) in een huurcaravan. Dit is een echte aanrader, schone camping mooie omgeving, vriendelijk personeel, kortom top!

Gereisd met partner in juni 2008

• 8Connie Francis24-09-2007

Hotel Wolfergut is onderdeel van een camping. Wij hebben zowel op de camping gestaan als in het hotel gelogeerd. In beide gevallen is het goed toeven op Wolfergut te Bruck. Het eten is er zeer goed, het diner krijgt iedere dag van de week een thema, van fondue, spare-ribs of italiaanse avond. Alles in overvloed! Bediening is vriendelijk en de service is uitstekend. We hebben in januari 2008 wederom geboekt. De skibus stopt voor het hotel. De Schmittenhohe is 3 km van het hotel gelegen.

Gereisd met partner in januari 2007

• 9Fam Buit18-07-2007

Prachtig hotel met zeer mooie kamers. Zeer ruime kamer, kamer woferlgut 60m2 Mooie bedden, fantastische badkamer. Fijn ontbijt, alleen een nadeel, het eten s'avonds viel erg tegen. Wat de hotelgasten kregen was zeer matig, terwijl als men in het restaurant a la carte bestelde was dit beduidend beter. Wij hebben dan ook het eten afbesteld en fantastisch gegeten in Alpenhof in Bruck, gelegen op loopafstand van Woferlgut

Gereisd met familie in juli 2007

De Jong Intra

1 tip over Hotel Sportcamp Woferlgut (+ apart.)

0 vragen over Hotel Sportcamp Woferlgut (+ apart.)

Hotel Sportcamp Woferlgut (+ apart.) info

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt
    • De staf spreektDuits, Engels, Frans, Nederlands

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Natuurzwembad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandGras
    • Afstand tot strand200 m

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar)
    • Aanbod voor kinderenSpeelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenInternationaal, Italiaans, Lunchpakketten, Regionaal, Steaks, Vegetarisch
    • Aantal cafés1

• Gratis wifiGehele hotel

• TemperatuurregelingCentrale Verwarming
    • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Strijkijzer, TV

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
    • ReceptieAanwezig, Vroege check-in mogelijk
    • Op het terreinBibliotheek, Opslag voor ski benodigdheden, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesFietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• SaunaAanwezig, Bio sauna, Finse sauna, Geurensauna, Infrarood sauna, Stoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages, Speciale massages

• ParkeermogelijkhedenParkeermogelijkheid voor campers, Parkeerplaats