Hotel Lukasmayr

Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag20°7°
Hotel Lukasmayr

22 tips over Hotel Lukasmayr

Gert en Henriëtte de Graaf, 8-7-2015

Het beste is om een kamer aan de zuidzijde te nemen, dit i.v.m. mogelijk geluid van de straatzijde.

Er zijn kamers met balkon, maar dat gebruik je niet omdat het in het restaurant en op het terras erg gezellig is!!

Bruck is centraal gelegen en is de ideale uitvalsbasis voor zeer veel trips en tochten!!

Marc van Blerk, 28-9-2014
Voor de gasten die iets van de omgeving willen zien is de Hohe Tauern card of Salzburgerland card aan te bevelen. Deze "credit card" (6dgn €59,- of 12dgn €69,-) biedt bij veel bezienswaardigheden gratis toegang of entree met korting.
Chris, 15-8-2014
Koop bij het toeristenbureau aan de overkant een kaart voor gratis toegang tot veel activiteiten. Zelf kiezen tussen kaart voor gratis Glocknerstrasse of Salzburg. Even rekenen wat het voordeligst is afhankelijk van keuze. In de omgeving is genoeg te doen zoals wandelen en cultuur.

We hebben een aantal aanbieders voor Lukasmayr voor je op een rij gezet:

Rein Reurich, 27-7-2014
Voor een mooie gerenoveerde kamer vraag kamer bover de rivier op de zuidkant. Wij hadden 210. Lekker grote zithoek erbij. Niet te ver van de lift.
rjvdaa, 22-6-2014
Neem een kamer aan de kant van de rivier i.v.m. grootte, balkon, uitzicht en rust
Carlaatje, 4-10-2013
Sorry, nog een tip vergeten te melden: de Krimmler Wasserfälle in de omgeving. Niet voor mensen die slecht ter been zijn, maar wij zijn beiden 61 jaar en dit is heel goed te doen, wel klimmen, maar dat is logisch. Zeker de moeite waard.

Carlaatje, 3-10-2013
Leuke uitstapjes vanuit Bruck: Zell am See, Grossglockner, Kitzbühel, Salzburg, St. Johann in Tirol, Saalbach, Bad Gastein.
Carlaatje, 3-10-2013

Handdoeken op de grond leggen als ze vuil zijn, anders krijg je beslist geen nieuwe/schone. Als je dit doet, heb je steeds frisse handdoeken.

Denk er ook aan de schoonmaaksters af en toe een paar euro's toe te stoppen :-).

Hans, 24-9-2013
Vraag een kamer aan de rivierkant, die is ruimer en bijzonder rustig; weg van het straat lawaai ! Voorzie een haardroger met lang snoer in uw bagage want die is niet aanwezig op de kamer.
henk en jolanda, 20-9-2013
bruck zelf stelt niet veel voor, zell am see ligt op een paar kilometer afstand, en vanaf het hotel goed te bereiken

We hebben een aantal aanbieders voor Lukasmayr voor je op een rij gezet: