Hotel Lukasmayr

154 reviews over Hotel Lukasmayr in het Nederlands

Prijs kwaliteit ok

Sofie
6-4-2018

Kamer oudbollig , muffe geur vasttapijt niet proper , ontbijt voldoende maar na 5 dagen steeds hetzelfde begon tegen te vallen, avondeten in buffet was voldoende en best lekker . Restaurant is boven ! Dus iedere morgen en avond trap op trap af om eten bij te halen . Maar voor de prijs die je betaald kan je niet meer verlangen ! Gratis WiFi werkte nergens . Als het hotel vol is vind je moeilijk parkeerplaats . Skigebied sell am see op 4 Km , bus stopt voor de deur . Waar wij ons aan stoorde was de openaard die heel de nacht bleef branden en spelende kinderen die er steeds wanneer het personeel en iedereen weg was er nog papier en rommel in smeten, best gevaarlijk voor brand in het hotel . Na 23h was er niemand aanwezig moest er iets gebeuren en nergens rookmelders .

Oostenrijkse gezelligheid. Kamers ouwbollig, maar vriendelijkheid personeel maakt een boel goed.

Skibus stopt voor de deur. Ontbijt top, avondeten niet bijzonder, maar wel voldoende keuze.

Super leuk weekje gehad!

aan te raden

fam. vermesen
3-9-2017

eten en drank was volgens all-in menu meer dan voldoende qua prijs/kwaliteit verhouding,de kamer was wel aan vernieuwing toe,maar was desondanks toch proper en van alle comfort voorzien,alsook 't personeel was vriendelijk(vooral elisabeth) maar de patron was wel nors en wat afstandelijk wanneer men om info vroeg

We hebben een aantal aanbieders voor Lukasmayr voor je op een rij gezet:

Zéker voor herhaling vatbaar!

O. Vrancx
20-3-2017

Wij hadden een leuke vakantie bij hotel Lukasmayr. Goede kamer voor 2 volwassenen en 2 kinderen. Badkamer voorzien van het nodige comfort voor ons 4.

's Ochtends en 's avonds was het eten steeds in buffetvorm en voldoende voor iedereen. Bij het avondeten was er een drankje gratis/persoon.

Vriendelijke hoteleigenaars en personeel. Heb je een vraag of opmerking, geen probleem, er wordt direct op ingespeeld.

Dit alles voor een eerlijke, best goedkope prijs voor een weekje skivakantie.

Enig minpuntje misschien is dat de speelkamer onder handen moet genomen worden.

Super

K. de Jonge
24-2-2017

Een super hotel met vriendelijke mensen en lekker eten! De perfecte uitvalsbasis voor een actieve vakantie!

Eenvoudig, goed hotel

HvL
21-2-2017

In januari met een groep van acht personen in hotel Lukasmayr geweest en ik moet zeggen, het is ons prima bevallen, we hadden in eerste instantie niet veel verwacht van dit low budget hotel maar we hadden een mooie gerenoveerde kamer die elke dag werd schoongemaakt en ook elke dag schone handdoeken. Het ontbijt is voldoende, het diner is eenvoudig maar goed. De eigenaresse is vriendelijk en behulpzaam evenals het personeel. De skibus stopt voor de deur. Minpunt is de parkeerplaats, er zijn echt te weinig plaatsen als het hotel volledig bezet is.

Dus zoek je een vriendelijk geprijsd hotel wat eenvoudig,goed, gezellig en schoon is zeg ik, boeken !!!

Verwacht je luxe en een deftige entourage en hoogstandjes bij het diner, boek wat anders

Al met al een prima hotel voor deze prijsklasse, we gaan volgend jaar weer !!!

Fantastische voor het 3de jaar op rij winter zomer

Lucas van 't Hoenderdaal
12-2-2017

Dat ze erg verwend worden met gratis eten en drinken , elke dag de handdoeken vernieuw worden en de kamer inlc toilet verschoond worden en de kamer gepoetst , de medewerkers in welke functie dan ook 100% beleefd en behulp zijn tegen de gast, en zowel terras als restaurant, bar en de gangen elke dag echt goed schoon gemaakt worden vooral in de winter, De toiletten beneden voor de gast zijn super schoon, en worden herhaaldelijk schoongemaakt , wij zijn enkel maar positief zo ook een echtpaar dat er al voor de 18de maal is geweest , met een hondje, dat kan daar ook , mag wel op 't terras maar niet in 't restaurant , heel begrijpelijk , Ook worden er door de dir . Dagtochten geregeld en de touringcar stopt voor het hotel, er is ook een Nederlandse krant te koop in een tabakswinkel , maar ligt morgens klaar voor je , ook regelen ze voor je indien nodig de Dorps Arts , zij en de medewerkers doen echt alles om het de gast voor 100% naar het zin te maken Half mei tot half juni zijn wij voor het 4 de jaar daar weer , wij bevelen dit voor 100% aan

prima hotel voor de gewone beurs

wolfgang
17-9-2016

je moet echt geen super de luxe verwachten maar kamers eten en servies is goed

Prima hotel met goede maaltijden

Dick
6-9-2016

'S avonds geen vertier. Prachtige omgeving

Aanrader

Toon van Mil
28-7-2016

Even eerlijk zijn, wij hadden dit hotel geboekt omdat het uiterst vriendelijk geprijsd was. We hadden gerekend op "macaroni" maaltijden, en 2 sneetjes brood ontbijt. Maar het eten was echt super, ontbijt met bacon, eieren, 6-7 soorten brood, allerlei vleeswaren, yoghurt, noem het op en het was er. 's Avonds open buffet met altijd 2 of 3 soorten vlees, 3 soorten warm eten, groentes, salades, gratis drank tot 21.00, je mag een lunch meenemen. Voor ons was het echt een top hotel, en ja, de kamers zijn geen Hilton, maar schoon, wij hadden een bad, netjes, goed bedden Aanrader.

We hebben een aantal aanbieders voor Lukasmayr voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Lukasmayr in Bruck an der Großglocknerstraße , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Lukasmayr zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Lukasmayr scoort een 8.1 uit 10 op basis van 157 reviews.