Hotel Lukasmayr

• Sauna

166 reviews over Hotel Lukasmayr

• 8Esther05-01-2020

Knus familiehotel

De gerenoveerde familiekamers zien er goed uit. De 'oudere' tweepersoonskamers zijn netjes. We hebben hier een heerlijke wintersportweek gehad. Tip neem je eigen kussen mee, want in het hotel is het kussen erg plat. Wij mistte een koelkast op de kamer. Het eten was elke goed en uitgebreid. Met oud en nieuw was het eten erg goed verzorgd. Personeel was erg vriendelijk en attent. Min punt was voor ons dat de skibus niet de hele dag rijdt. 's Morgens tot ongeveer half 10 naar de skigebieden en 's middags rond 16 uur was je op z'n vroegst weer terug bij het hotel.

Gereisd met jonge kinderen in december 2019

• 2019
    8Marino06-09-2019

Een aanrader!!!

We waren hier voor eerst,en ons verblijf is zeer goed bevallen. Eten was er volop, je kon pakken wat je wilde. Ontbijt was ook goed en veel. Kamer was schoon en knus en werd elke dag schoon gemaakt. Personeel was vriendelijk. Kortom een aanrader

Gereisd met partner in augustus 2019

• 10Arends23-06-2019

Thuiskomen

Goed voorbereid zijn op het geweldig klantvriendelijke personeel en de uitstekende kok. Dat ze iets missen als ze niet in dit hotel geweest zijn.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Henriette Arends18-04-2019

Geweldig

Het ligt heerlijk centraal in Oostenrijk. Het begin van de Grossglocknerstrasse en dicht bij de Zellersee. Het hotel is uitstekend en het personeel erg vriendelijk. Wij komen hier al meerdere jaren en dit jaar weer en nu met vrienden.

Gereisd met partner in juni 2018

• 5bjorn becholtz31-03-2019

matig, zouden niet meer terug gaan

Wij waren heel vroeg in de ochtend aangekomen voor onze wintersport vakantie .En omdat we nog moesten ontbijten mochten we mee eten met het ontbijtbuffet .op de terug weg zijn we ook heel vroeg vertrokken en namen we dat onbijtbuffet niet meer .Wat we een beetje jammer vonden dat toen we 's avonds aangaven onze belastingen te willen betalen omdat we vroeg zouden uitchecken we het ontbijtje moesten afrekenen van 45 euro van de eerste dag .De kamers zijn behoorlijk verouderd wel werd het iedere dag netjes de kamers opgeruimd .De bedden waren echt heel fijn heerlijk geslapen .Het eten was matig te noemen we zouden niet meer terug gaan .

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 6MJPL Nicolaes09-03-2019

Middelmatig, voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Het hotel is middelmatig. Wij hadden een zeer gedateerde kamer met (niet heel schoon) tapijt en kapotte (geplakte) lampen. Verder was het wel schoon en werden iedere dag de bedden netjes opgemaakt en handdoeken (indien gewenst) verschoond. Het ontbijt was prima. Het avondeten was niet oke. Vlees was niet lekker, veel eten doorgekookt. Voor de kinderen was niet veel te kiezen. De prijs van het hotel is zeer scherp maar met kleine aanpassingen is het zeker op te knappen, gezelliger te maken en de kwaliteit van het eten te verbeteren.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2019

• 9AWB08-02-2019

Goed verblijft

Verblijf was prima, ski bus stopt voor de deur. Personeel is enorm vriendelijk, doen er alles aan om het naar je zin te maken. Ontbijt + diner is heerlijk! Goed eten en elke avond afwisseling, hotel is 10 min van Zell am See af en 20 van de Gletcher in Kaprun. Is prima te doen. Onze kamer was ietwat verouderd, maar voor een wintersport was het prima te doen aangezien je toch voornamelijk buiten bent. Prijs-kwaliteit is perfect

Gereisd met partner in februari 2019

• 2018
    9Peter07-10-2018

Nog steeds geweldig

Wij gaan het komende jaar al weer voor de zesde keer naar hotel Lukasmayr in Bruck, omdat het ons nog steeds prima bevalt . Ontbijt is goed en heel uitgebreid en bij het buffet is er voor ieder wat wils. Gezien de prijs is de kwaliteit bijzonder goed, de kamer die wij altijd altijd hebben is gedateerd, maar gebruiken die toch alleen om te slapen en te douchen. De kamer wordt iedere dag schoongemaakt, het bed opgemaakt en ontvangen iedere dag schone handdoeken als je deze in de badkamer op de grond gooit. Het personeel en bedrijfsleiding is heel vriendelijk en behulpzaam het enige minpunt is het parkeren van de auto. Als ik enkele voorafgaande review`s lees zie ik dat er ook nog mensen zijn die voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten, jammer.

Gereisd met partner in augustus 2018

• 8Claessens21-08-2018

Verrrassend goed

Leuk hotel om van daaruit te vertrekken naar verschillende bezienswaardigheden . Weliswaar met auto of openbaar vervoer. Eten was lekker en er was voldoende afwisseling. S morgens wel hetzelfde maar voldoende. Dorpje zelf is heel authentiek en er is niet echt iets te beleven. Prijs/kwaliteit zeker niet slecht.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 7Sofie06-04-2018

Prijs kwaliteit ok

Kamer oudbollig , muffe geur vasttapijt niet proper , ontbijt voldoende maar na 5 dagen steeds hetzelfde begon tegen te vallen, avondeten in buffet was voldoende en best lekker . Restaurant is boven ! Dus iedere morgen en avond trap op trap af om eten bij te halen . Maar voor de prijs die je betaald kan je niet meer verlangen ! Gratis WiFi werkte nergens . Als het hotel vol is vind je moeilijk parkeerplaats . Skigebied sell am see op 4 Km , bus stopt voor de deur . Waar wij ons aan stoorde was de openaard die heel de nacht bleef branden en spelende kinderen die er steeds wanneer het personeel en iedereen weg was er nog papier en rommel in smeten, best gevaarlijk voor brand in het hotel . Na 23h was er niemand aanwezig moest er iets gebeuren en nergens rookmelders .

Gereisd met vrienden in maart 2018

Hotel Lukasmayr info