Hotel Lukashansl

Hotel Lukashansl
6,6

7 tips over Hotel Lukashansl

Rienk, 21-3-2014
Skibus stopt voor de deur. Erg gemakkelijk.
janson, 26-1-2013
Er zit dicht bij een therma zwembad het kost wel wat maar het is heerlijk, allerlei zwembaden/bubbelbadeb van 36 graden, echt om lekker te relaxen! ook leuk is het om een dag naar de 3.029 meter hoge gletsjer van de Kitzsteinhorn te gaan wat een prachtig uitzicht heb je daar echt de moeite waard en je kunt er super skieen:)
J. Bouwman, 23-7-2012
Het personeel in de bediening loopt de hele dag met een nors gezicht en een vriendelijk woord kan er niet af.

We hebben een aantal aanbieders voor Lukashansl voor je op een rij gezet:

Leo, 4-3-2012

Skiverhuur is goedkoop en direct in de kelder van het hotel. heel makkelijk. Als je dit niet via het reisbureau reserveerd krijg je betere kwaliteit spullen.

Nog een tip, huur een locker voor 5 euro per dag op de berg. Scheelt je heel wat gesjouw met je spullen.

van hoof eric, 7-2-2012
Skibus en skigebied is prima.Opbergplaats voor ski's is goed
Bertjan, 29-1-2012

Probeer met meerdere mensen de taxi te delen dan betaal je amper 2 euro pp en zit je niet in een bus.

Sauna e.d. is erg fijn.

Er worden goede nette kwaliteits ski's verhuurd in het hotel.

Aanrader !

B. vd Linden, 1-1-2012
Een goede optie, als je kleine kinderen en/of honden hebt.

We hebben een aantal aanbieders voor Lukashansl voor je op een rij gezet: