Hotel Höllern

• Sauna

38 reviews over Hotel Höllern

• 9Marina01-09-2014

Geweldige vakantie

Wij hebben hier twee weken doorgebracht. Prima hotel, goede service, lekker eten en voor de kinderen is er genoeg te doen. (Tafeltennis, badminton, schaken, 4-op-een-rij en zwembad).

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2014

• 5ron keulen21-08-2014

het geld niet waard

het hotel staat met 4 sterren te boek,maar volgens ons niet meer dan 2 waard....de ligging van het hotel is goed direct aan de glockner en uitwijk mogenlijkheden richting zell am see of kaprun...het ligt kort bij mooie bergen . perfect voor wandelingen in de bergen te maken.het personeel was wel aardig.Het hotel is aan de oude kant ???is geen 4 sterren waardig wat ze wel op de site schrijven(max 2 sterren)cq de sauna kapot,zwembad oud en koud,de speel hal voor de kids dicht.

De kamers hetzelfde als het hotel ook toe aan een flinke opknapbeurt.bedden slecht ...indruk vergane glorie.........Voor de kids was alleen buiten wat te doen,bij slecht weer was het leuk geweest dat de speelhal open was voor hun.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

• 9Rowen Haubrich20-01-2014

Top hotel erg vriendelijk personeel

Wij zijn met z'n 3-en op wintersport geweest en verbleven in dit hotel. Echt een top hotel voor heel weinig geld. We hadden een halfpension geboekt niet normaal wat je er allemaal voor krijgt. 's Morgens broodjes of geroosterd brood met koffie/thee/sap. In de avond salade, soep, stuk vlees/pasta, en een heerlijk dessert. (Je had de keuze uit een aantal gerechten) Daarbij krijg je het eerste drankje gratis bier of wijn. Één avond had het hotel een ''Gala Diner'' georganiseerd een 5 gangen diner.. erg leuk gedaan en heerlijk gegeten! Ook waren er een zwembad en sauna aanwezig heerlijk om te relaxen. Er is ook wifi aanwezig in het hotel wij hadden prima verbinding op onze kamer. De eigenaren waren zeer vriendelijk ze zorgden dat je niets te kort kwam en dat je je er thuis voelde. Je kunt er voor kiezen om met de bus naar de piste te gaan de bushalte is te vinden voor de deur van het hotel of met de auto 20 minuten naar Kaprun rijden en 10 minuten naar Zell am See. Absoluut een aanrader!!!

Gereisd in januari 2014

• 8Marianne Derksen22-08-2013

Voor herhaling vatbaar

Hotel ligt aan de Grossglocknerstrasse, vanaf balkon prachtige uitzichten. Alleen nadeel dat 's ochtends verkeer al rond 6 uur op gang komt. Maar je kunt vanaf 7 uur al ontbijten, dus dan lekker vroeg op. Personeel is vriendelijk, werkt met plezier. Eten is goed en voldoende, je kunt onbeperkt eten van het saladebuffet, en elke dag is er soep, een keuzemenu en een toetje. Kamers zijn wat ouderwets ingericht, maar de bedden slapen goed, en de douche is prima. In de omgeving prachtig te wandelen en fietsen. Leuke stadjes in de buurt. Supermarkt dichtbij.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9Stefan Goffart14-08-2013

Ideaal eenvoudig gezinshotel

Net terug van een fantastische week in dit hotel. Over het algemeen is het een eenvoudig, maar authentiek en gezellig hotel met vriendelijke uitbaters. Het eten is eenvoudig, maar eerlijk en je hebt zeker genoeg. Wij hadden twee kamers, die aan elkaar gelinkt konden worden : ideaal. De kamers waren eenvoudig, maar proper en alles wat je nodig had, was er. Het mooi verzorgde zwembad was een zaligheid, vooral voor de kinderen, die er elke avond voor het eten nog een duik in namen. Ook de andere ontspanningsmogelijkheden zoals reuzeschaakspel, tafeltennis, ligweide, ... waren erg in bij onze kinderen ( en bij ons :-) ). Ontbijt was lekker, en buffet, dus zoveel je wil. Alles werd ook constant aangevuld, zoals het hoort. De eigenaars kwamen aanvankelijk een beetje stuurs over, maar eens je ze leerde kennen waren het erg aangename mensen. Geen vraag was te veel.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013

• 9De Wilde31-07-2013

Familiegevoel

We hebben hier met ons gezin (4 kinderen) twee weken verbleven en zijn met een zeer tevreden gevoel naar huis gekomen. Het is een typisch Oostenrijks hotel met enorm (kind-)vriendelijke uitbaters. Het hotel is goed gelegen: achter het hotel loopt een riviertje waar enkele ligstoelen staan en je moet je niet ver verplaatsen om een drukker oord te vinden (Zell am See, Kaprun, .... De kamers worden elke dag opgefrist en het eten is er lekker. De kinderen hebben zowel buiten als binnen sport en spel. Heb je een vraag of wil je weten wat er in de buurt te ontdekken valt, de uitbaters staan graag ter uwer beschikking om te helpen. Voor ons was het hier na een daguitstap altijd een beetje thuiskomen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2013

• 10H. v.d. Voort31-07-2013

Mooie vakantie

Na enkele negatieve reacties gelezen te hebben kan ik alleen maar zeggen dat wij een geweldig verblijf hebben gehad in Hotel Höllern. Het is een typisch Oostenrijks hotel, de kamer was schoon, mooi uitzicht vanaf balkon, zeer vriendelijke eigenaren die elke dag wel leuke tips hadden over de omgeving (de omgeving was trouwens heel erg mooi), het eten was heel erg lekker en iedere dag keuze uit 3 gerechten. Het zwembad was ook fijn, zeker als je van een lange warme dag even wilde bijkomen. Prijs-kwaliteit verhouding uitstekend. Hotel Höllern verdient zeker een beter punt dan bij Zoover vermeld.

Gereisd met partner in juli 2013

• 9koos.v.wezel21-07-2013

fantastieseplk

Voor wij vertrokken hadden we negatieve berichten gelezen. Maar onze eigen ervaring is heel goed. Het hotel is mooi gelegen,en goed van eten en drinken, de bedieningis zeer uitstekend en vriendelijk. schone kamers. Echt een hotel voor jonge en oudere mensen. koos en Greeje v wezel

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 10Iris16-07-2013

Wonderlijke Vakantie

Het was een heel erg gezellig hotel. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam, de kamers en het zwembad waren schoon, het eten was lekker en er was altijd keuze uit drie menu's (ook voor vegatariers) en er was genoeg te doen voor kinderen. Ook het salade-buffet mogen we niet vergeten op te noemen. Altijd was er keuze uit heel veel lekkere dingen en als het op was werd het ook meteen aangevuld. Ook het gala-diner was gezellig, lekker en dus ook gewoon fantastisch! Ook is het lekker om na een drukke dag lekker voor de TV te hangen, in het zwembad te duiken of om in de ligstoelen achterin de tuin te gaan liggen. En dat alles voor een kleine prijs! Alles was echt geweldig en ik heb een leuke week gehad in hotel Hollern.

Gereisd met vrienden in juni 2013

• 7sofie vanmassenhove15-07-2013

correcte prijs/kwaliteitverhouding

Wij overnachtten er 2 x als tussenstop op onze doorreis naar Kroatië. Het hotel had een goede prijs/kwaliteitverhouding maar je kunt dit absoluut niet een 3 sterren hotel noemen. Volgens mij verdient het 2 sterren. Dit omwille van de sobere (ouderwetse) inrichting van de nette kamers, de weinige echte faciliteiten en matig goede maaltijden. Touroperator noemt het een "uitstekende" keuken, wel dat is het niet. Iedere avond hetzelfde eenvoudige saladebuffet, dan een klein soepje, een vlug klaargemaakte hoofdmaaltijd zonder warme groenten (1ste dag schnitsels met frieten zonder saus, 2de dag gewoon gekookte pasta met 3 blokjes stoofvlees) en een rappe dessert... Bij het ontbijt waren de enige soort broodjes van matige kwaliteit en was er geen mogelijkheid om iets warms te eten (bvb eitje of zo...) Wij hebben ons wel geamuzeerd en zouden het hotel nog nemen als "etappe"hotel.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2013

3 tips over Hotel Höllern

• Stefan Goffart, 14-08-2013 Rapporteren

In de omgeving is werkelijk enorm veel te doen. Wij hadden tijd te kort om alles te kunnen doen wat we wilden en als je een kaart koopt zoals de Hohen Tauern Karte of de Salzburger Karte is alles zeker betaalbaar. Zowel het gebied als dit hotel vinden we zeker een aanrader en we plannen nog terug te komen.

• ron keulen, 21-08-2014 Rapporteren

als men voor dit hotel gaat verwacht er niet teveel van(goedkoop is duurkoop)

• Marina, 01-09-2014 Rapporteren

prima uitrijmogelijkheden naar diverse attracties. Kaprun en Zell am zee, maar ook wat verder is allemaal goed te doen.

0 vragen over Hotel Höllern

Hotel Höllern info