Appartement Central

Appartement
Weer vandaag25°
6,8

8 reviews over Appartement Central in het Nederlands

Schoon en netjes, maar niet modern

Uithoorn @ Central
6-3-2017

Het appartement was netjes en schoon (belangrijkste!), echter is er geen gratis wifi. Of op onze kamer (nr. 6), zeer slecht te bereiken betaalde wifi. Evenals voor de wifi op de kamer moet betaald worden, evenals de sauna / en 'verassingsdouche' moet 1 dag van te voren gepland worden en betaald! Dit was nergens leesbaar, en werd alleen even mede gedeeld bij onze aankomst. Dus kan wat mij betreft bij de info weggehaald worden in de reisgids. De bus stopt echt op 30 meter van het appartement. Regels dat ski-schoenen/-spullen niet naar boven mochten, was in eerste instantie vreemd, maar aannemelijk te noemen. Het dragen van sloffen vanaf de voordeur was te doen. De busreis naar Areitbahn - Zell am See is goed te doen, echter naar Kitzsteinhorn - Kaprun is wat minder, omdat er dan een extra overstap bij zit bij Areitbahn van 15 á 20 min. Dus als je daar heen wil, ben je minstens 1 uur en 15 minuten bezig. De ligging zit in het leuke gedeelte van Bruck, verder is het geen interessant dorpje. Tegenover de kerk en naast de bakker is de locatie goed te noemen. 2 banken om te pinnen zitten ook vlakbij het appartement.

Gereisd Met vrienden in maart 2017

Fijn appartement

Anoniem
3-3-2017

Het appartement is ruim genoeg en zeer schoon. Er is gratis wifi en de skibus stopt voor de deur. De rit naar de piste is ook maar 5 min. En bij de lift is er voldoende parkeergelegenheid. Eigenaresse is van het appartement is vriendelijk en behulpzaam. Prijs, kwaliteit zijn zeer goed. Wij hebben genoten van deze vakantie.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

App. prima. Eigenaar erg klant onvriendelijk.

Grote vrienden groep
10-1-2017

Prima appartement, alles is aanwezig wat je nodig bent en ruimte genoeg. Alles is in de directe omgeving en natuurlijk dichtbij het mooie skigebied Zell am See en Kaprun. De eigenaresse is zéér onvriendelijk. En de receptie is pas om 09.00 uur open en zit in de avond alweer om 21.00 uur dicht, en dan mag je ze ook niet storen. De sauna is pas na 17.00 uur te gebruiken. Voor wifi moet je flink betalen. Al met al een mooi app. in een fijne omgeving maar de onvriendelijkheid van de eigenaresse maakt dat we hier niet weer terug komen.

Gereisd Met vrienden in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Central voor je op een rij gezet:

Weinig gastvrij, appartement was OK, dorp was leuk

Guido
4-1-2016

Jammer dat de eigenaresse niet heel gastvrij is, direct belasting & borg contant afrekenen, wifi kost ong. 5 euro per dag een wasje draaien en drogen is 8 euro. Zet je auto tussen de strepen en niet erop! Apartement zelf was prima, schoon, alles voorhanden, beetje kitscherig/gedateerd maar in lijn met de prijs. Het kleine dorp Bruck vonden we leuk.Op 10 minuten rijden met auto of skibus van Schmittenhohe skigebied en ong. 20 min van Kitzsteinhorn. Lokale ski huur en skischool allemaal erg gemoedelijk. Je hoort wel dat de andere apartementen bezet zijn maar ik zou het geen overlast willen noemen. Tegenover de kerk, dus je hoort idd de kerkklok maar ook aan het centrale dorpspleintje tegenover de bakker. Parkeren recht tegenover de ingang van appartement. Gasten uit alle mogelijke west- en oost-europese landen.

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2016

Helaas niet nog een keer...

Ski-fan
26-4-2011

De gastvrouw is niet vriendelijk, is wantrouwend en gaat al uit van het slechte zonder dat je ook maar iets hebt gedaan. Ongeacht wat je hebt geboekt bepaalt zij waar je recht op hebt! Zo hebben wij 2 identieke appartementen geboekt maar zij heeft ons 2 duidelijk verschillende aangeboden! Geen discussie mogelijk! Overigens was het kinderbedje totaal niet veilig! Jammer! als je wilt skieen op de kitzsteinhorn is de locatie goed te doen maar wij kiezen toch in het vervolg voor een van de vele andere appartementen waar ze zoals onze eerdere ervaringen wel gastvrij en vriendelijk zijn!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2011

Prima bevallen

vakantieganger
4-1-2010

Appartement Central in Bruck is een fijn appartement. Vriendelijke mensen die voor je klaar staan. Bruck ligt ook heel centraal voor een bezoek aan Zell am See en Karpun. Het enige nadeel zou kunnen zijn dat er alleen 2-kamer appartementen zijn. Als je met meer dan 2 personen komt, dan moeten er altijd 2 personen in de woonkamer op een slaapbank. Slaapbank was echter prima, dus voor ons geen probleeem. Skibus stopt direct bij het appartement. Ook zijn er veel eetgelegenheden in de buurt.

Gereisd Met jonge kinderen in Tue Dec 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2006

Appartement is prima in orde; een aanrader

14-11-2006

Appartement is prima in orde; een aanrader. Echter een groot nadeel als men buiten het schooltijdvak gaat. Het appartement is gelegen tegenover een scholengemeenschap waarbij leerlingen ook intern verblijven. Hierdoor onstaat er veel geluidsoverlast met name in de ochtend- en avonduren. Hierdoor komt de algemene indruk er minder beter uit. In de schoolvakanties zeker een 9 waard.

Gereisd Familie in Fri Sep 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2005

App

Aukje van den Bos
16-8-2005

App. Central is een superschoon en gezellig appartementencomplex. Het bevindt zich op 50 meter vanaf het centrum, vanaf de pizzeria en andere restaurants en op slechts 30 meter vanaf de bakker. Het appartement heeft een groot balkon, waar vandaan je de skilift kunt zien liggen. Verder kun je er heerlijk in de zon zitten. De mensen die het appartementencomplex runnen, zijn erg vriendelijk en behulpzaam. Pluspunt vindt ik dat men gratis kan internetten.

Gereisd Anders in Tue Aug 16 2005 22:17:52 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk
  • KinderopvangOp aanvraag

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Koffie en thee, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig
  • Overige servicesHanddoeken(service)

• SaunaAanwezig

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Central in Bruck an der Großglocknerstraße , maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Central zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.