Hotel Wolkensteinbar

Topper !

Nicolle
21-10-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Wij vonden alles goed. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Lekker en gevarieerd eten, schone kamer. Vriendelijk personeel en erg kindvriendelijk. We gaan zeker nog een keer terug

Heerlijk ingespannen en daarna ontspannen

Maryon
7-10-2017

De ligging is aan een doorgaande weg maar daardoor ben je ook vlug op diverse mooie plaatsen. In de dwarsliggende dalen kun je super wandelen en daarna in de zomer (AI) heerlijk ontspannen in het hotel. Een geweldig team van personeel zorgt dat alles op rolletjes loopt en je niets te kort komt. Zelfs als je van het ontbijt een lunch samenstelt liggen de plastic zakjes hiervoor al klaar. Ze blijven tot aan het einde van de etenstijden aanvullen! Ook is het eten gevarieerd; s morgens een uitgebreid ontbijt met o.a. prosecco en diverse sapjes, pancakes, 3 soorten eieren, 4 soorten vlees en 2 soorten kaas etc. Ook de diverse koffie s zijn prima, wel uit automaat maar vers gemalen (thema's) en ook voor kinderen is er voldoende keuze. (frites, vissticks, hamburgers, kippenpoten etc). De omgeving van het hotel is ook super.

Prima hotel!

Janneke
21-8-2017

We hebben genoten in Hotel wolkensteinbär! De kamers zijn prima, bedden liggen goed. Stapelbed voor de kinderen ook prima. Sanitair ook heel netjes.

Veel vertier voor de kinderen in de vorm van springkussens, trampolines, klimparkje, skelterbaan, quadrijden, tafeltennis, klimwand, elke avond werd er een film gedraaid in de bioscoop (in het Duits, maar dat maakte de kinderen niet uit).

Prima ligging tov vele bezienswaardigheden.

Personeel is vriendelijk, netjes en correct en heel toegankelijk.

Alle maaltijden zijn prima verzorgd.

Een aanrader.

• Ligging t.o.v. pistes10

Een goed en schoon all inclusieve hotel in de Oostenrijkse bergen. Helemaal ingericht voor de kinderen met een actie en speelpark voor de deur. Kinderen kunnen zich hier de hele dag vermaken en drinken en eten. Er worden allerlei activiteiten georganiseerd en het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. In de omgeving veel bezienswaardigheden om te bezoeken. Kortom niemand hoeft zich te vervelen.

Prima hotel

Afra Bos buur
1-7-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Prima all incl. hotel . Nette kamers, alles heel schoon, uitgebreid ontbijt en een ruime keuze aan heerlijk eten.Super vriendelijk personeel.Leuke speelgelegenheid voor kinderen. Ligt heel centraal met genoeg vertier o.a de Wildkogel, krimmler watervallen, Kitz loch klamm. Allemaal geweldig mooi. Badesee is een prachtig meer om te zwemmen, ook voor kleine kinderen.

Geweldig

Els en Joost
25-6-2017
  • Ligging t.o.v. pistes9

Zeer vriendelijk personeel. Heerlijk eten. Schitterende omgeving waar heel veel leuks te doen is. Nette ruime kamers, goede bedden (kussens iets te zacht), goed en schoon sanitair. Kortom: een echte aanrader, zeker met jonge kinderen, want die hebben daar een schitterende speeltuin. Heerlijke vakantie gehad !!

Geen balkon en geen vaste eettafel (voor zover men dit belangrijk vind)

Verder is er op dit hotel niets op aan te merken. Het personeel heeft ons een echt vakantiegevoel gegeven.

Het is schoon, het eten is goed (in buffetvorm) kortom een aanrader.

Top Hotel

Janaart
17-9-2016

Leuk hotel vooral met kinderen Gratis Summercard voor veel gratis activiteiten.Een uur gratis segway rijden was erg leuk.Erg mooi land en alles redelijk in de omgeving.Diverse kabelbanen,zwemmeren,watervallen,grossglockner en nog veel meer, waar je met de summercard gratis in kan.Hotel wel wat simpel maar wel goed en netjes verzorgd.Leuke speeltuin voor het hotel.

Verrassend goed verzorgd 3* all-inn hotel

Wilma Coumans
2-8-2016

Mooi gelegen kort bij Krimml. Nieuw hotel met jong enthousiast personeel. Veel extra's en genoeg te doen. Ruime keuze bij het eten, ook gezond. Leuk voor kinderen ook al is er geen zwembad. Kamers prima met stapelbedden voor de kinderen. Mooie locatie in Oostenrijk. Mooie week gehad.

Super erg leuk voor jonge kinderen

Gerrit de Jong
1-8-2016

Het eten was erg goed en uitgebreid. De ramen waren niet goed lichtdicht af te sluiten met de raambedekking. Voor onze zoon was er genoeg te doen: springkussen, skelteren etc. Al met al gastvrij, schoon, modern gewoon een super leuke vakantie gehad!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Wolkensteinbar in Bramberg am Wildkogel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Wolkensteinbar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.